Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 10:39


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
plyšoun
Poslať  Predmet príspevku: oprava defektu  |  Napísal: 24 Apr 2009, 18:12
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2008, 22:02
Príspevky: 26
Bydlisko: Beroun, Praha a okolí

Offline
Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost s opravou malého píchance na pneu. Ujde přes noc o atm. a dneska jsem ji mršku malou našel.
Když jsem byl v servisu tak říkali, že opravy jsou spíš jen na dojetí a že prý ať dám novou. Guma je jak nová a to je mě líto ji vyhodit.
Co takhle nějaký ty sajrajty co se pouští dovnitř, nebo vnitřní záplata ??
Dík za info.

_________________
Hlad přepiješ, žízeň nepřejíš:)



Reklama


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2009, 18:31
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
v jakym pneuservisu si to byl ? maly diry v behounu normalne opravej..pruser je kdyz je dira z boku.
jinak vetsina lidi chvali obycejny knoty.
na sajrajty dovnitr zapomen.

_________________
R.I.P.Rest In Pain


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2009, 19:23
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
myslím si to samé :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Denys
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2009, 19:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 08:06
Príspevky: 132
Bydlisko: Roztoky u Prahy

Offline
Na er5 jsem opravoval dokonce 3x a najeto 15.000 km bez problémů.

_________________
žít a nechat žít


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2009, 20:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
přesně tak,vrtákem mi tam udělal ještě větčí díru,vzal knotek,ještě ho napmočil do nějakého modrého lepidla,šupl ho tam,dofoukl kolo a hned jsem jel.Asi 5 min. práce :wink:


plyšoun
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Apr 2009, 20:17
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2008, 22:02
Príspevky: 26
Bydlisko: Beroun, Praha a okolí

Offline
Díky, mluvil jsem se sousedem a (což jsem nevěděl) bývalým pneuservisákem a taky mě řekl že to bude o.k. a akorát mě varoval před tím servisem kde jsem předtím byl:) Jo líná huba ....

_________________
Hlad přepiješ, žízeň nepřejíš:)


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Apr 2009, 20:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Vozím s sebou tohle:
http://www.louis.de/_203aaf924bd294a57b ... &anzeige=0
Už jsem to i používal a není to zlé.

Obrázok


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Júl 2010, 16:27

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Tak se musím podělit o zkušenosti a rady odborníka s lepením píchlé gumy.
Je to sice o auto gumě, ale systém je naprosto stejný.
Na jaře jsem potřeboval konečně opravit hřebíkem píchlou letní gumu
a tak jsem měl ještě před přezutím na letní obutí klid na to si vyzkoušet opravu knotem.
"Vyvrtání" vyčištění díry je před opravou nutné ale současně i dost pracné.
Ještě pracnější je ale provlečení knotu . Musí se dobře potřít lepidlem a značnou silou šídlem zarazit, zbytek na úroveň vzorku odříznout .
Velmi důležité je vědět, že ty běžně prodávané (barvou i tvarem podobné hovnu) jsou opravdu jen na dojetí.
Po 3000km mi začala guma najednou ucházet a ukázalo se že knotem. Gumař ten starý lehce vytrhl a zalepil jiný, hladký černý .
Ty jsou definitivní a vydrží, bohužel ale prý rychleji stárnou(nedají se dlouho vozit) a pak se již nedají použít.
Jako naprosto nevhodné popsal spreje s tekutým kaučukem,
Prý jsou vhodné opravdu jen na dojetí a gumu částečně naleptají a ta se dá jen velmi těžko a spolehlivě zalepit.
V zahraničí se dokonce gumy s indexem 210km/h a výše ani lepit nesmějí , prostě jdou do popelnice :!:
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Jún 2012, 16:42

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Takže jsem pro jistotu píchnul před srazem zadní gumu Bulíka.
Lepil jsem to zase tím hovnovým knotem z obchodu.
Tentokrát to bylo trochu lehčí než ta autová guma,
nedělal jsem to na ulici a dal jsem si záležet,
nicméně i s přípravou to taky dalo skoro hodinu.
Mám najeto už 300km a zatím drží na 100%.
Pozitivní je i to, že to lepení je menší a skladnější
než ten sprej .
Takže doporučuji, ale nejlepší je to dělat doma v garáži,
měl jsem to štěstí, že hřebík udržel tlak 3dny.
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Okt 2012, 10:38

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Tak po dalších stovkách kilometrů to začalo lehce utíkat,
(tak za týden na 0,5atm - dofukovat jsem musel obden).
Podle doporučení jsem si to nechal opravit lepším knotem
no a teď je to vše v ólrajtu.
Koupil jsem si od gumaře ty lepší knoty a jsem v pohodě :-)
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.