Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
TAK CO CHYSTÁTE V ZIMĚ VYLEPŠOVAT ??? http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=24 |
Stránka 29 z 36 |
Autor: | Mirec [ 18 Feb 2014, 19:07 ] |
Predmet príspevku: | mirec |
Je to asi stejná ,,zbytečnost" jako ukazatel zařazené rychlosti,teploměr ap. U mě jde spíš o pozůstatek letitého problému s hlídáním napětí v síti,kdy jsem celý život jezdil na Jawě,ty starý dynama nebyly dělaný na neustálý svícení,já tam měl navíc tranzistorový bezkont. zapalování,který žralo hrozně moc proudu a pořád jsem byl bez šťávy ... Už tenkrát jsem měl na řidítkách ampérmetr ze staré kejvačky,v malém tubusu na hrazdičce a pořád jsem sledoval plus nebo mínus proud.Musel jsem jet víc jak 65 km/h,aby to dobíjelo,což byl problém v obci ... Takže asi tak nějak,z nostalgie ... |
Autor: | remote [ 18 Feb 2014, 21:19 ] |
Predmet príspevku: | |
No nevím jak velká je zbytečnost ukazatel zařazený rychlosti, když ho na motku do tovární výbavy dává skoro každá značka. A s teploměrem je to podobný. Ještě poznámku k tomu voltmetru : kdysi v pravěku se na škodovky dělal BATEST. Tři LEDky pro různé napěťové hladiny. Když ti odešlo relátko dobíjení rozsvítila se červená a nevydumlas baterku. Tohle bych snad akceptoval, ale jinak na Buldoj ten voltmetr je fakt skoro nap*d ( ale máš recht, každej si tam dá cetku jakou sám chce ). Tady je něco od Louise : http://www.louis.de/_10018073e259fe281f ... r=10034905 - tři zbytečnosti v jednom. remote |
Autor: | Mirek1 [ 19 Feb 2014, 07:19 ] |
Predmet príspevku: | |
To spis ten voltmetr....na co potrebuju vedet,co tam mam za kvalt....to prece cítíš pod prdelí....ale kolik ti tam jde šťávy těžko odhadneš pocitem ....ja tededa určitě ne. |
Autor: | NaaR [ 19 Feb 2014, 12:56 ] |
Predmet príspevku: | |
no envim ale radit za sest sedum podle motorky o stupen navic delam celkem bezne ale za tech 13 let na masine ani jeden altik nebo baterka neumrela... |
Autor: | Mirek1 [ 19 Feb 2014, 17:45 ] |
Predmet príspevku: | |
No leda tak,že by se předešlo ohnutí šajtrpáky |
Autor: | remote [ 19 Feb 2014, 18:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Mirek1 píše: To spis ten voltmetr....na co potrebuju vedet,co tam mam za kvalt....to prece cítíš pod prdelí....ale kolik ti tam jde šťávy těžko odhadneš pocitem ....ja tededa určitě ne.
Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ? Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul . P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj... remote |
Autor: | Mirec [ 19 Feb 2014, 20:30 ] |
Predmet príspevku: | mirec |
remote píše: Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V
Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ? Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul . P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj... remote Koukám,že Tě ten voltmetr pěkně provokuje elektrikářu Já jsem jenom ,,blbý nástrojař" a elektriku mám celý život jako koníčka a vždycky mě těší,když si něco od ní zmachruju sám Pokud si pamatuju,tak za jízdy mi to ukazovalo 12,4 až 12,6 voltu,což si myslím,že by mělo být správně kvůli přebytku napětí na dobíjení A jak jsi správně podotknul příkladem ze staré Škodovky - dá se podle toho poznat slábnoucí baterka |
Autor: | remote [ 19 Feb 2014, 21:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo, provokuje , páč znáš už můj názor Jednou mi odešlo relátko na číze 175 - ten okruh na přebíjení nestáhnul napětí, takže mi postupně odešly všechny žárovky ( blinkry, brzda a pak i hl.světlo ). No a když jsem to změřil, kolik dynamo dává, tak tam bylo kolem 22 voltíků . Tak jsem v Mototechně koupil nový relátko a pytlík žárovek a na chodníku to vše vyměnil....jó to byly časy! remote |
Autor: | Mirec [ 19 Feb 2014, 21:19 ] |
Predmet príspevku: | mirec |
Jo jo,ty starý jednocívkový regulátory na dynamu byla věc ... taky jsem pak koupil ten dvoucívkový ještě na Čízu a měl jsem pokoj |
Autor: | Mirek1 [ 20 Feb 2014, 06:16 ] |
Predmet príspevku: | |
já nic nevyhodnocuju akorát nejsem závodník okruhový,abych potreboval vedet,co tam svítí za za kvalt...navíc kdyz jich tam je tak mááálo .....jinak tady se jezdí |
Autor: | cafe-racer [ 20 Feb 2014, 11:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Já bych tam nejradši měl jenom otáčkoměr, víc fakt nepotřebuju (a kdoví jestli ty otáčky tam vlastně chci) Nejlepší byla dovolená s naládovaným 2-patrovým tankruksakem, kdy jsem z celý přístrojovky viděl jen výseč tachometru mezi 120-160 km/h. A taky se dalo... |
Autor: | Mirek1 [ 20 Feb 2014, 12:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Autor: | tombik [ 20 Feb 2014, 20:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Nevim u voltmetru bych si taky rikal ze jsem rad ze vim ze dobijim a kdyz nedobijim zacnu to resit driv nez umre baterka. V aute si to obcas rad zkouknu pres diagnostiku. Ale je mi jasny ze dneska se to nastesti tak casto jak za starejch nedeje a tak je to vice mene zbytecny. Mimochodem, doufam ze taky o vikendu na chvilicku vyjedu O:) |
Autor: | cafe-racer [ 04 Aug 2014, 22:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Jestli mě to nepustí, tak bych si konečně Bulldoga upravil podle představ : Štítek jako tady : Přední vidlice odsud : A barevná kombinace : |
Autor: | tombik [ 05 Aug 2014, 09:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Ta vidle se mi taky moc libi A hadam ze se bude taky zajimave chovat Jestli se do toho pustis, nezapomen vsechno hezky sepsat vcetne cen a kdes nakupoval O:) |
Stránka 29 z 36 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |