Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

TAK CO CHYSTÁTE V ZIMĚ VYLEPŠOVAT ???
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=24
Stránka 29 z 36

Autor:  Mirec [ 18 Feb 2014, 19:07 ]
Predmet príspevku:  mirec

:D :D :D

Je to asi stejná ,,zbytečnost" jako ukazatel zařazené rychlosti,teploměr ap. :D U mě jde spíš o pozůstatek letitého problému s hlídáním napětí v síti,kdy jsem celý život jezdil na Jawě,ty starý dynama nebyly dělaný na neustálý svícení,já tam měl navíc tranzistorový bezkont. zapalování,který žralo hrozně moc proudu a pořád jsem byl bez šťávy ... :( Už tenkrát jsem měl na řidítkách ampérmetr ze staré kejvačky,v malém tubusu na hrazdičce a pořád jsem sledoval plus nebo mínus proud.Musel jsem jet víc jak 65 km/h,aby to dobíjelo,což byl problém v obci ...

Takže asi tak nějak,z nostalgie ... :wink:

Autor:  remote [ 18 Feb 2014, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

No nevím jak velká je zbytečnost ukazatel zařazený rychlosti, když ho na motku do tovární výbavy dává skoro každá značka. A s teploměrem je to podobný. :?
Ještě poznámku k tomu voltmetru : kdysi v pravěku se na škodovky dělal BATEST. Tři LEDky pro různé napěťové hladiny. Když ti odešlo relátko dobíjení rozsvítila se červená a nevydumlas baterku. :idea:
Tohle bych snad akceptoval, ale jinak na Buldoj ten voltmetr je fakt skoro nap*d ( ale máš recht, každej si tam dá cetku jakou sám chce :D ).
Tady je něco od Louise :
http://www.louis.de/_10018073e259fe281f ... r=10034905
- tři zbytečnosti v jednom.

remote

Autor:  Mirek1 [ 19 Feb 2014, 07:19 ]
Predmet príspevku: 

To spis ten voltmetr....na co potrebuju vedet,co tam mam za kvalt....to prece cítíš pod prdelí....ale kolik ti tam jde šťávy těžko odhadneš pocitem ....ja tededa určitě ne. :-) :-) :-)

Autor:  NaaR [ 19 Feb 2014, 12:56 ]
Predmet príspevku: 

no envim ale radit za sest sedum podle motorky o stupen navic delam celkem bezne ale za tech 13 let na masine ani jeden altik nebo baterka neumrela...

Autor:  Mirek1 [ 19 Feb 2014, 17:45 ]
Predmet príspevku: 

No leda tak,že by se předešlo ohnutí šajtrpáky :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  remote [ 19 Feb 2014, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
To spis ten voltmetr....na co potrebuju vedet,co tam mam za kvalt....to prece cítíš pod prdelí....ale kolik ti tam jde šťávy těžko odhadneš pocitem ....ja tededa určitě ne. :-) :-) :-)

Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V :?:
Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ? :oops:
Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul :D .
P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj... :crying2:
remote

Autor:  Mirec [ 19 Feb 2014, 20:30 ]
Predmet príspevku:  mirec

remote píše:
Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V :?:
Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ? :oops:
Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul :D .
P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj... :crying2:
remote


Koukám,že Tě ten voltmetr pěkně provokuje :mrgreen: elektrikářu :lol: Já jsem jenom ,,blbý nástrojař" a elektriku mám celý život jako koníčka :lol: a vždycky mě těší,když si něco od ní zmachruju sám :lol: Pokud si pamatuju,tak za jízdy mi to ukazovalo 12,4 až 12,6 voltu,což si myslím,že by mělo být správně kvůli přebytku napětí na dobíjení :lol: A jak jsi správně podotknul příkladem ze staré Škodovky - dá se podle toho poznat slábnoucí baterka :idea: :lol:

Autor:  remote [ 19 Feb 2014, 21:01 ]
Predmet príspevku: 

Jo, provokuje , páč znáš už můj názor :w00t: :D
Jednou mi odešlo relátko na číze 175 - ten okruh na přebíjení nestáhnul napětí, takže mi postupně odešly všechny žárovky ( blinkry, brzda a pak i hl.světlo :x ). No a když jsem to změřil, kolik dynamo dává, tak tam bylo kolem 22 voltíků :shock: . Tak jsem v Mototechně koupil nový relátko a pytlík žárovek a na chodníku to vše vyměnil....jó to byly časy!
remote

Autor:  Mirec [ 19 Feb 2014, 21:19 ]
Predmet príspevku:  mirec

Jo jo,ty starý jednocívkový regulátory na dynamu byla věc ... :red: taky jsem pak koupil ten dvoucívkový ještě na Čízu a měl jsem pokoj :D

Autor:  Mirek1 [ 20 Feb 2014, 06:16 ]
Predmet príspevku: 

já nic nevyhodnocuju :-) :-) akorát nejsem závodník okruhový,abych potreboval vedet,co tam svítí za za kvalt...navíc kdyz jich tam je tak mááálo .....jinak tady se jezdí :-P :-P :-P

Autor:  cafe-racer [ 20 Feb 2014, 11:18 ]
Predmet príspevku: 

Já bych tam nejradši měl jenom otáčkoměr, víc fakt nepotřebuju :-) (a kdoví jestli ty otáčky tam vlastně chci)
Nejlepší byla dovolená s naládovaným 2-patrovým tankruksakem, kdy jsem z celý přístrojovky viděl jen výseč tachometru mezi 120-160 km/h. A taky se dalo...

Autor:  Mirek1 [ 20 Feb 2014, 12:02 ]
Predmet príspevku: 

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Autor:  tombik [ 20 Feb 2014, 20:24 ]
Predmet príspevku: 

Nevim u voltmetru bych si taky rikal ze jsem rad ze vim ze dobijim a kdyz nedobijim zacnu to resit driv nez umre baterka. V aute si to obcas rad zkouknu pres diagnostiku.
Ale je mi jasny ze dneska se to nastesti tak casto jak za starejch nedeje a tak je to vice mene zbytecny.

Mimochodem, doufam ze taky o vikendu na chvilicku vyjedu O:)

Autor:  cafe-racer [ 04 Aug 2014, 22:22 ]
Predmet príspevku: 

Jestli mě to nepustí, tak bych si konečně Bulldoga upravil podle představ :

Štítek jako tady :
Obrázok

Přední vidlice odsud :
Obrázok

A barevná kombinace :
Obrázok

Autor:  tombik [ 05 Aug 2014, 09:48 ]
Predmet príspevku: 

Ta vidle se mi taky moc libi A hadam ze se bude taky zajimave chovat :) Jestli se do toho pustis, nezapomen vsechno hezky sepsat vcetne cen a kdes nakupoval O:)

Stránka 29 z 36 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/