Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Bulldog - jazdné vlastnosti
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=26
Stránka 1 z 8

Autor:  Peter BT [ 30 Sep 2008, 20:38 ]
Predmet príspevku:  Bulldog - jazdné vlastnosti

Nazdar chlapci

hoďte sem vaše skúsenosti, ako sa dá s bulldogom ísť do zákruty.
Ja ako samouk mám asi trocha viac strachu to v zákrute naklopiť, takže som na každej zatáčkovitej ceste vďačným terčom svojho syna na XR125, ktorý mizne nenávratne v diaľke. Aspoň že sú aj rovnejšie úseky a tu ho dobieham. Keď ale dostane väčšiu moto, asi ho už nestretnem :D .

mám zbytočný rešpekt, alebo sa len bojím podšmyknutia ?
Boli ste už niekto na zemi?

Autor:  Denys [ 30 Sep 2008, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

Myslím ,že na XR125 ti to bude syn dávat v zatáčkách vždy.To je marná snaha.Viděl jsem v bazaru Bulldoga ,který měl stupačky komplet zbroušený.Takže náklon je jistě možný.Nejsem si jist ,jestli je to ale správný moto na broušení kolen.Mám raději klidnou jízdu s vědomím mentální převahy.

Autor:  Mirek1 [ 30 Sep 2008, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

Mě se zdá,že jde do zatáček nádherně,ale na kolínko nejezdím. Je to taky hodně o gumách. :wink:

Autor:  marwil.senior [ 30 Sep 2008, 21:30 ]
Predmet príspevku: 

Přiznám se bez mučení-položl jsem ji 2x ,ale v malé rychlosti a skoro stejně na levou stranu. A mužu Ti říct, žeje to takovej šrumec, že ležíš a ani nemrkneš .Stačí když třeba dobrzďuješ přední a nevšimneš si, že je na silnici místeško se štěrkem či pískem o rozměru 40x70cm.Asi by se šikla ABS.
Jak ti blokne přední na tom sjrajtu,tak ležíš.

Autor:  miki [ 30 Sep 2008, 22:19 ]
Predmet príspevku: 

Do zatáček to jde samo a přesto že kolínka taky nedávám,tak botama sem tam škrtám-je to jen o psychice a respektu z hmotnosti stroje.Zajímavé je že plně naložený jede jak po kolejích.

Autor:  BranoB [ 30 Sep 2008, 23:16 ]
Predmet príspevku: 

Denys píše:
Myslím ,že na XR125 ti to bude syn dávat v zatáčkách vždy.To je marná snaha.

Hlasim sa ako syn :)
Nemyslim, ze marna snaha.. V meste je to ine, tam ta moja 125 ide nenormalne, ale v takych miernych serpentinach neni mozne, aby ste ma na bulldogoch nedohnali.. klopit to viem skoro na stupacku, chyba mi uz fakt len malicko, ale predsalen mi to ide max 100, a trva tak 10 minut dobreho vetra, aby som sa na tu rychlost dostal :lol:

Z toho co mam z tatina odsledovane, sa mi zda, ze brzdi pred zakrutou a do zakruty uz ide bez brzdy, co je myslim fajn.. Ale v zakrute nechava zatvoreny plyn, aj ked by netrebalo... Tie dva obrovkse valce brzdia nenormalne aj bez brzd,takze treba proste ten plyn podrzat :)

Autor:  NaaR [ 01 Okt 2008, 07:08 ]
Predmet príspevku: 

no nevim nejsem strelec ale uz sem se naucil davat spicky bot na stupacku jinak bych o ne prisel
bull drzi jak pribitej.a ze zkusenosti kdyz sem se vyhejbal autu co mi tam vjelo tak ve dvou stupacka celkem slusne dostala za usi a drzelo to furt stejne dobre.ale normalne na to v provozu nemam nervy.

Autor:  Denys [ 01 Okt 2008, 18:03 ]
Predmet príspevku: 

Měl jsem na mysli opravdu jen ty zatáčky.Částí tím,že je XR obratnější a částí tím ,že má člověk od určitého věku kapku odpovědnosti.V českých závodech Supermota jsem viděl 17 letého borce na 125jak poráží ostatní na 400.Zase část v obratnosti a část v hlavě.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 02 Okt 2008, 06:38 ]
Predmet príspevku:  Bulldog-jizdni vlastnosti

Ahoj,
podle me se Bulldog nemusi do zatacek nutit, da se polozit skoro na ucho. Parkrat jsem si projel napr. trat Ecce Homo a muzu rict,ze jizda s nim je perfektni. Preklapeni je bez problemu. Ze zacatku se mi zdalo nastaveni trochu tvrde,po delsi jizde me svinsky bolela zapesti a tak jsem povolil predek o 1 stupen. Jenze letos v kvetnu pri dobrzdovani v asi 30 km/h, a to nebylo nijak intenzivni brzdeni, se predni kolo zablokovalo, riditka sla nastorc a byl z toho takovy mensi highsider, nastesti to jak obycejne odnesla nadrz. A taky trochu moje koleno. Oboji je uz v poradku, nadrz stala 4000. Preventivne jsem predni tlumice zase utahl o ten 1 stupen a davam ted vic bacha. Nicmene si myslim, ze na vine byl snad nejaky sajrajt na ceste, protoze kratce predtim prselo, i kdyz silnice byla jiz sucha.

Autor:  Mirek1 [ 02 Okt 2008, 15:41 ]
Predmet príspevku: 

.........a na které čárce od vrchu to máte chlapi nastavené ty přední šavle?

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 02 Okt 2008, 16:09 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam na 5,5, ale nejsem si 100%jisty,nejsem doma. Ale jak jsme to ted probirali s marwilem-seniorem ty nase bouracky, tak jedna zrada tu je. Pri rychlem brzdeni jdou predni tlumice moc brzo na doraz a kolo nekopiruje poradne cestu. Pak v momente nez stacite zareagovat jde predek do smyku a to podstatne drive nez by odpovidalo adhezi normalni pneumatiky. V testu Buldoka v Motocyklu nebo v Supermotu bylo tohle zmineno, charakteristika tlumicu asi neni to prave orechove. Proto jsem tlumice po bouracce znovu utahl ze 4.5 na 5.5 a zbytek roku jsem daval vic bacha. Ale na predni kolo bych asi Buldoka nepostavil, to bych na 100% skoncil zase na hube. :(

Autor:  aiko [ 22 Okt 2008, 07:53 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj chlapi, taktiež som videl obrusené stupačky na Bulldogovi a ked som si ho kúpil tak mi to nedalo a musel som to vyskúšat aj ja. Našiel som prázdny kruháč a skúšal som. Najprv pomaly a stále som zrýchľoval až sa stupačka prvý krát dotkla zeme. Po dlhšom tréningu mi to pripadalo normálne a na náklon som si zvykol. Sériové gumy držia super a podvozok tiež. Prednú vidlu som mal nastavenú na prvú drážku, ale zdalo sa mi to moc tvrdé. Tak som podľa manuálu nastavil vidlu na základné sériové nastavenie a tak isto aj zadný tlmic. Ide mi hlavne o pohodlie pri cestovaní, ale aj s takýmto nastavením viem bez problémov brúsit stupačky. Nie som žiadny strelec, aj ked to mám v znamení, ale zátačky si rád vychutnávam v náklone a to sa na Bulldogovi dá krásne.

Autor:  Peter BT [ 22 Okt 2008, 08:01 ]
Predmet príspevku: 

aiko píše:
Ahoj chlapi, taktiež som videl obrusené stupačky na Bulldogovi a ked som si ho kúpil tak mi to nedalo a musel som to vyskúšat aj ja. Našiel som prázdny kruháč a skúšal som. Najprv pomaly a stále som zrýchľoval až sa stupačka prvý krát dotkla zeme. Po dlhšom tréningu mi to pripadalo normálne a na náklon som si zvykol. Sériové gumy držia super a podvozok tiež. Prednú vidlu som mal nastavenú na prvú drážku, ale zdalo sa mi to moc tvrdé. Tak som podľa manuálu nastavil vidlu na základné sériové nastavenie a tak isto aj zadný tlmic. Ide mi hlavne o pohodlie pri cestovaní, ale aj s takýmto nastavením viem bez problémov brúsit stupačky. Nie som žiadny strelec, aj ked to mám v znamení, ale zátačky si rád vychutnávam v náklone a to sa na Bulldogovi dá krásne.


vitaj aiko
tento spôsob testovania sa mi páči. máme jeden kruháč kúsok od nemocnice, tak to tam budem musieť skúsiť :D

Autor:  BranoB [ 22 Okt 2008, 15:44 ]
Predmet príspevku: 

lenze ten nas kruhac ma priemer 4 metre a to teda nic moc :D ja tam na mojej XR viem ist tak max na polovici plynu na dvojke, tam to radsej neskusaj, lebo pojdes tak pomaly, ze sa zvalis :D

Autor:  Kordy [ 26 Apr 2010, 13:15 ]
Predmet príspevku: 

Nu hoši, včera jsem se skoro rozklepnul právě kvůli klopení. Musel jsem zatáčku projet rovně. Najednou jsem prostě ztuhnul a dostal strach se nahnout (naštěstí jsem jel 40, tak jsem to ustál).Nevím, ale prostě mi to najednou přestalo jít. Kámoši na 350(který se vlněj nehorázně) mě předjížděj v zatáčkách po vnější straně, mají poloviční úhel s vozovkou a já prostě víc nemůžu.Máte to někdo taky????Co s tím???Četl jsem že se to stává začátečníkům, jenže já už se blížím 100 000 km.

Stránka 1 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/