Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Bulldog - jazdné vlastnosti
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=26
Stránka 6 z 8

Autor:  Ouklend [ 23 Jún 2011, 21:15 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
:lol: už mu asi otrnulo :lol:


:idea: :thumbup2:

Autor:  break13 [ 24 Jún 2011, 07:09 ]
Predmet príspevku: 

Jo,
už jsem zase v kondici 8) ,
bulík i já zahojenej a po testovačce na Diavelu jen samá pozitiva :wink2:
R.

Autor:  Jirka78 [ 25 Jún 2011, 00:32 ]
Predmet príspevku: 

Breaku co ten Diavel, jak se na tom jede?

našel jsem odpověď v sekci naše bývalé a budoucí stroje.
takže díky za pocity

Autor:  durinkos [ 21 Sep 2011, 11:30 ]
Predmet príspevku: 

http://www.youtube.com/watch?v=71oQdolI ... _embedded#!

Autor:  stonemen [ 21 Sep 2011, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

No jezdí to pěkně, že.... :thumbup3:

Autor:  break13 [ 24 Sep 2011, 21:27 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
No jezdí to pěkně, že.... :thumbup3:

Jezdí , jezdí, ale měli by trochu myslet na bezpečnost,
motat se takhle v zatáčce není moc prozíravé :?
R.

Autor:  marek2001 [ 25 Sep 2011, 12:47 ]
Predmet príspevku: 

Durinkos ty jazdis jak drak, ako som mohol minule vidiet aj nazivo. :thumbup3:

Autor:  DUSAN [ 18 Nov 2011, 22:58 ]
Predmet príspevku: 

:idea: Poslední zkušenost po přesedlání z Bulldoka na YAMAHA FZ1 N a mého kolegy z FZ 1N NA bulldoka JE: :lol: nedokázal jsem pomalu zatočit už na 1 kruhovém objezdu krátkými řidítky+velmi čistý chod řadového 4válu a okamžitá reakce na plyn+široký rozsah akcelace a stálé kontrování kolegy ve zpětném zrcátku,kde je s BULLDOKEM :lol:ale kdyby chtěl,tak mi to dá s mým stylemjízdy
Kolegana BULLDOKU : :P pohoda,velmi pohodlné svezení,velmi to připomíná jízdu na enduru posezem,nic bych nešteloval :D
:wink:

Autor:  DUSAN [ 18 Nov 2011, 23:10 ]
Predmet príspevku: 

DUSAN píše:
:idea: Poslední zkušenost po přesedlání z Bulldoka na YAMAHA FZ1 N a mého kolegy z FZ 1N NA bulldoka JE: :lol: nedokázal jsem pomalu zatočit už na 1 kruhovém objezdu krátkými řidítky+velmi čistý chod řadového 4válu a okamžitá reakce na plyn+široký rozsah akcelace a stálé kontrování kolegy ve zpětném zrcátku,kde je s BULLDOKEM :lol:ale kdyby chtěl,tak mi to dá s mým stylemjízdy
Kolegana BULLDOKU : :P pohoda,velmi pohodlné svezení,velmi to připomíná jízdu na enduru posezem,nic bych nešteloval :D
:wink:

Píši to jako moto laik,ten kámoš mi to nandal i s BLACK WIDOW 32kw,cestou ještě odháněl psa v nějaké vsi nohou,v zatáčkách lítali jiskry od předkopů a já přijel za ním cca 5minut s YAMAHA FZS 600... :roll: :lol:

Autor:  break13 [ 22 Máj 2012, 02:17 ]
Predmet príspevku: 

No měl jsem v poslední době možnost vyzkoušet několik bajků,
všechno opravdu dost ostře
a resumé je takové, že Bulík je snad nejpohodlnější cesťák
a kdo má srdce a zkušenosti tak s ním dovede dokonce i "lítat" !
Zdá se mi ale, že vzhledem ke své neochotě se položit do zatáčky,
je citlivý na gumy a hlavně na jejich ojetí.
Pokud ho člověk už do tý zatáčky přemluví,
pak jede dost jistě, ale dá to prostě přemlouvání.
Máte někdo podobné zkušenosti ???
R.

Autor:  Mirec [ 22 Máj 2012, 07:24 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
No měl jsem v poslední době možnost vyzkoušet několik bajků,
všechno opravdu dost ostře
a resumé je takové, že Bulík je snad nejpohodlnější cesťák
a kdo má srdce a zkušenosti tak s ním dovede dokonce i "lítat" !
Zdá se mi ale, že vzhledem ke své neochotě se položit do zatáčky,
je citlivý na gumy a hlavně na jejich ojetí.
Pokud ho člověk už do tý zatáčky přemluví,
pak jede dost jistě, ale dá to prostě přemlouvání.
Máte někdo podobné zkušenosti ???
R.


Měl jsem tento týden jistou moto akci,najel jsem přes víkend 1 001 km.Při jízdě po dálnici mi všichni ujížděli,nechtěl jsem hafušu trápit rychleji než 120 km/h (po rovině umí každý blb vzít za plný heft ... :red: ),ale přišly zatáčky a kopce,najednou jsem byl ve předu já,i před GS 1200 ... :lol2: :lol2: :lol2:

Autor:  Pjotr [ 22 Máj 2012, 10:35 ]
Predmet príspevku: 

Podvozek je jistej, cestovat se s ním dá taky. Ale...

...rozhodně to není cesťák. Narozdíl od Bullíka se nemusíš s motorkama SuperTenere, FJR, R1200GS trápit 120tkou při přejezdu Německem.

...ani supersportům v zatáčkách stačit nemůžeš. Už kvůli výkonu a hmotnosti. Pokud ano, tak je problém v mezi sedlem a říditkama ostrého bajku.

Je ideální na nedělní klidnou projíždku a když dojedeš do zatáček, můžeš v klidu brousit stupačky. Je univerzální a je pěknej.

Autor:  kopriw [ 22 Máj 2012, 12:22 ]
Predmet príspevku: 

Tech problemu mezi sedadlem a riditkama je ovšem vidět mnoho :))

Autor:  break13 [ 22 Máj 2012, 16:49 ]
Predmet príspevku: 

Úplně nesouhlasím s tím, že se "hafuša nesmí trápit " na dálnici,
já se dálnici vyhýbám jak čert kříži, je to nuda a žere to pneumatiky,
takže pokud musím, tak moje optimální cestovní rychlost je 140-150
abych to měl už za sebou :angry: a i mašině to dělá dobře :D .
R.

Autor:  Ouklend [ 22 Máj 2012, 17:35 ]
Predmet príspevku: 

... absolvoval jsem cca 600 km dálnice co to dá, místy plný plyn, běžně 170/km, v kuse s přestávkama na tankování ...
a musím říct, že
... fuj a hnus, protože gumy v prd..., spotřeba v prd..., uši v prd..., a prd.. na hadry, prostě všechno v prd.... hafuša to zvládal v pohodě, ale já rozhodně ne, už nikdy více :( , ale dovezl mě na čas ... :-)

Stránka 6 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/