Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Bulldog - jazdné vlastnosti
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=26
Stránka 7 z 8

Autor:  jujing [ 22 Máj 2012, 18:28 ]
Predmet príspevku: 

musím říct že ze začátku pro mě byl zlý sen jet do zatáčky než sem si zvyk na to že to tam prostě musím položit a nebát se toho od tý doby mně čím dál tím víc překvapuje co všechno je ještě možný a to sem si zatím nešktr ani stupačkama nebo jak už někde někdo psal škrtnout si kolenem vejfuku ;) a s novýma gumama je to pro mě teď doslova orgie :) jinak nedokážu si představit jet na Bulíkovy v kuse 170 :) je to dost nepříjemný a lehat na nádrž si odmítám :)

Autor:  Pjotr [ 23 Máj 2012, 07:41 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Úplně nesouhlasím s tím, že se "hafuša nesmí trápit " na dálnici,
já se dálnici vyhýbám jak čert kříži, je to nuda a žere to pneumatiky,
takže pokud musím, tak moje optimální cestovní rychlost je 140-150
abych to měl už za sebou :angry: a i mašině to dělá dobře :D .
R.


Breaku, nejde o trápení motorky, ale tebe. Při rychlosti nad cca 120km/h už ti vítr začíná mlátit s hlavou. Pokud jedeš 50 km po dálnici, tak není problém, to ani neregistruješ. Ale na 500km už tě kurva bolí za krkem. Tisíc kilometrů za den už je očistec. S Bulldogem jsem projel nejen střední Čechy, ale i kousek Evropy a Bulldog skutečně není cesťák, jak píšeš.
Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.

Autor:  break13 [ 23 Máj 2012, 08:32 ]
Predmet príspevku: 

Pjotr píše:
Breaku, nejde o trápení motorky, ale tebe. Při rychlosti nad cca 120km/h už ti vítr začíná mlátit s hlavou. Pokud jedeš 50 km po dálnici, tak není problém, to ani neregistruješ. Ale na 500km už tě kurva bolí za krkem. Tisíc kilometrů za den už je očistec. S Bulldogem jsem projel nejen střední Čechy, ale i kousek Evropy a Bulldog skutečně není cesťák, jak píšeš.
Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.

V podstatě máš samozřejmě pravdu, sice jsem ujel v jednom kuse po dálnici tak max 150km,
ale i tak je pro mě subjektivně rozdíl mezi 120 a 150 opravdu zanedbatelný,
ani nevím jestli mám origo plexi, ale žádný větší turbulence jsem nezaznamenal,
ale při 120 se stáváš na dálnici překážkou provozu a to je dost nebezpečný,
to beru jako větší problém - je určitě lepší se při 150 starat víc co je před tebou,
než si hlídat kdo ti furt "dejchá " na záda :angry:
Naopak co mění zásadně pohodu jízdy je konfigurace tankvak, spolujezdec, kufr.
Nejlepší je to pro mě tankvak + kufr = nejmenší turbulence
naopak jenom se spolujezdcem je to nejhorší.
Jak to máte vy ostatní ?
R.

Autor:  palo [ 23 Máj 2012, 08:36 ]
Predmet príspevku: 

u mně teda do 120km/hod uplně pohoda, nad 120 začíná foukat a je to jízda o ničem, pak už je jedno jestli jedu 150 nebo 170 cvičí to se mnou dost a mám co dělat abych udržel hlavu na správným místě. Dá se teda předklonit za plexi a dost to pomůže

Autor:  cafe-racer [ 23 Máj 2012, 11:16 ]
Predmet príspevku: 

Jak už jsem psal, strávil jsem na BT-čku 4 dny na dálnici, 1000 km každý den (tempo 130-150 km/h). Jde to, přežili jsme a dokonce jsme si k motorce ani nevypěstovali doživotní nenávist (ale moc nechybělo).
Dvousměsová guma to zvládla na výbornou (singl-směs bych cestou musel přezouvat), spotřeba > 6 litrů, zastávky co 100-120 km (déle na tom nešlo vydržet).

Už to nehodlám opakovat, a je mi jedno jestli to bude Babetta nebo goldwing - na takovéhle cesty mám prostě pohodlný auto s klimou, a když si budu chtít zaskotačit na motorce, dám ji na vlek (a pořád tam budu rychlejc než na motorce...)

Takže tak.

Co se zatáček týče, z 90% je to fakt v řidiči (bavíme-li se o technicky vyspělých strojích), už jsem v zatáčkách ujel hodně zajímavým kouskům a naopak jsem často jenom smutně koukal, jak se mi vzdaluje borec třebas i na enduru. Každopádně BT má podvozek na slušný úrovni a s výjimkou pravých zatáček, kde může zahrozit nízko položený výfukový koleno, je to jen o gumách a jezdci.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 23 Máj 2012, 11:56 ]
Predmet príspevku: 

Pjotr píše:
Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.

Trošku tě musím poopravit- 180 km/h jo, pokud moc nefouká zboku nebo zepředu,a nesmí se jet po D1 - a po 400 km tankuje jen ten, kdo vozí někde přídavnou nádrž :D .Moje GTR si při 180 "zobne"min. 9 - 10 l/100 km a to oproti třeba FJR má menší spotřebu kvůli 6.kvaltu :D Nádrž má poctivých 22 litrů,ovšem 5 ltr. je rezerva. K Peterovi do Nových Zámků jsem dojel tam i zpět (380 km) bez tankování, ale měl jsem už namále,před tankováním zůstal v nádrži poslední litr, 21 se vlezlo po štupl :D

Autor:  Pjotr [ 23 Máj 2012, 12:36 ]
Predmet príspevku: 

Zdenek Marciniszyn píše:
Trošku tě musím poopravit- 180 km/h jo, pokud moc nefouká zboku nebo zepředu,a nesmí se jet po D1 - a po 400 km tankuje jen ten, kdo vozí někde přídavnou nádrž :D .Moje GTR si při 180 "zobne"min. 9 - 10 l/100 km a to oproti třeba FJR má menší spotřebu kvůli 6.kvaltu :D Nádrž má poctivých 22 litrů,ovšem 5 ltr. je rezerva. K Peterovi do Nových Zámků jsem dojel tam i zpět (380 km) bez tankování, ale měl jsem už namále,před tankováním zůstal v nádrži poslední litr, 21 se vlezlo po štupl :D


Zdenku, je to o motorce. Švagr má zase R1200GS Adventure a tam je nádrž tuším 33l. Skutečně není problém dát 400km. To nic nemění na tom, že Bulldog není cesťák.
Řekni sám, na cestu z Rozvadova do GaPa by jsi volil Bulldoga nebo GTR?

Po svých zkušenostech s dovolenou na motorce jsem už loni měl stejnou strategii jako Martin. Tedy auto a vlek.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 23 Máj 2012, 13:37 ]
Predmet príspevku: 

Souhlasím s tebou i Martinem. Na motorce jezdím dlouhé trasy nad 1000 km jenom vyjímečně, na víc dní - jet třeba do Fara na mašině pro mě není ani náhodou. Dávám přednost pohodě a čumandu před hltáním stovek kilometrů na jededn zátah. Na větší dálku jedině auto - třeba teď jedu se ženou na Francouzskou Rivieru, pak Alpy a Švýcary. Jistě, na GTR by to byl parádní výlet, ale v našich letech už volíme pohodlí, na moto tak do Alp,co máme kousek, na Balaton,ale dál už ne. A na BT už jezdím jen solo tak max. do Jeseníků nebo do Beskyd, pro mě to není cestovní moto :D spíš funbike :D Adventure,to je zase o něčem jiném,je pohodlnější než GTR,jízdní poloha je i pro mě ideální...co už včil :D

Autor:  break13 [ 23 Máj 2012, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

Moje řeč,
na dlouhý cestování bylo vynalezeno auto, na zábavu motorka,
na to plahočit se stovky kiláků v jedný stopě už mám malý číslo :lol:
Ani ekonomicky to nevychází - moje auto má stejnou spotřebu jak Bulldog.
R.

Autor:  stonemen [ 23 Máj 2012, 19:38 ]
Predmet príspevku: 

S Buldou bych nejel po Evropě, leda bych se vsadil :lol: ale za to s BMW 1600 GT bych si to uměl představit. Na motorce se mi líbí ta změna počasí, teplot atd, prostě to dobrodružství, auto je pro rodinu ideál, ale motorka je motorka... :wink:

Autor:  break13 [ 23 Máj 2012, 23:26 ]
Predmet príspevku: 

No a nejlepčí dovolená je vyrazit na jih letecky,
tam si půjčit nějakej samohyb, třeba velkej skůtr
a bez dlouhýho trmácení a bez ztráty času si užít pohody a volnosti....
Takhle jsem to řešil léta pravidelně před koupí motorky.
Překvapivě to vyjde i levně, teda pokud člověk umí slušně smlouvat 8)
R.

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 24 Máj 2012, 15:37 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
ale za to s BMW 1600 GT bych si to uměl představit.

To já taky :D

Autor:  GumaJ [ 24 Máj 2012, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

Jasně Bullda nejni pohodlnej cesťák,ale asi má každej (jako ostatně na cokoli)svůj názor na motodovolenou. :lol:
Jezdíme v partě,Hayabusa,GXR 1000,SV 650S,a užíváme si to ve velkym stylu.... 8)
Na dálnicích 150,i když ostatní mrmlaj,ale večer se vožerem fšichni stejně a ráno z vesela vyrážíme dál.
Jezdíme podle mapy,bez konkrétního cíle,když toho máme dost,tak hodíme bivak.
Cesty domů táhnem po dálnicích,nejvíc mám asi 700 za den,přežít se to dá...,jo a tankvak opravdu snižuje turbulence,osobní zkušenost.
To je podle mě nejlepší dovolená,no a manželka s dcerou ať si letí na Kanáry :lol: 8) :lol:
:army:

Autor:  bikerman [ 25 Máj 2012, 07:47 ]
Predmet príspevku: 

Naprosto s tebou souhlasím Gumo nejlepší dovolená je na motorce a to že bolí prdel to k tomu patří, tak se holt zastaví na pumpě a je to v pohodě .
Jízdní vlastnosti má bullda dobrý já jsem naprosto spokojený :thumbup3: a to že to neletí buhví jak no holt je to bullda
Když budu chtít lítat nebo jezdit po dálnici nebo polykat kilometry bez zastávky tak si nepořídím bulldu i když i ten to čas od času taky stráví :thumbup:

Autor:  Simir [ 25 Máj 2012, 10:41 ]
Predmet príspevku: 

Naprosto souhlasím s Gumou,praktikujem to podobně.Podle gusta každého soudruha,že?Jak pravý klasik.

Stránka 7 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/