Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 15 Júl 2019, 22:56


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Mirec  |  Napísal: 02 Sep 2013, 14:55

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 614
Bydlisko: Šumperk

Offline
Mirek1 píše:
Mam tam ty obyč. Brisk LR15YC a bez jedineho problemu jen jezdim.......


Taky taky ... pokud možno tankuju Special 91 a přijde mi to živější než s NGK a 95 okt ...
Nedávno jsem dokonce omylem startoval studený motor bez sytiče a bez plynu a suveréně chytnul ...



Reklama


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Nov 2013, 19:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 237
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Vim že jsem tu absolutní nováček, ale hlásím že mě studený motor bez sytiče dokud bylo víc než 15°C chytal bez problémů a mám tam N95 a NGK. Myslím že to je spíš vlastnost motoru :)

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Nov 2013, 10:20
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 857
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
tombík : chytí bez sytiče se zavřeným plynem, nebo při startování přidáváš plyn ?

Pokud první varianta -> nech si motorku seřídit, máš zbytečně bohatou volnoběžnou směs :)

Pokud druhá varianta -> pozor na to, pokud máš stále původní provedení volnoběžky tak dostává požádně zabrat a brzy se s tebou rozloučí.

Martin

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - pružiny Wilbers - panceřové brzdové hadice


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Nov 2013, 23:20
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 237
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Bez plynu samozřejmě, jinak bych to tu nepsal. První výměnu volnoběžky má prý za sebou (ale co má najeto netuším na displayi mám 5500 a to je blbost)

Choval se takhle před výměnou výfuků a před seřízením, teď studený nechytne, volnoběh běží kolem tisíce pokud je motor ohřátý, když vypnu sytič dřív tak chcípne. Ale bůh ví jak by se choval ve vyšší teplotě.
Pro rychlé seřízení jsem využil místní servis. bez papírů to nikam dál neodvezu a autoškola mě vyšplouchla, takže doklady budou až na jaře :(

Takže se uvidí na jaře. Ale mockrát děkuju za radu :)


OZZY
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Nov 2013, 18:57
Obrázok užívateľa
spomíname

Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09
Príspevky: 255
Bydlisko: Ovčáry Mělnik

Offline
tombik píše:
Bez plynu samozřejmě, jinak bych to tu nepsal. První výměnu volnoběžky má prý za sebou (ale co má najeto netuším na displayi mám 5500 a to je blbost)

Choval se takhle před výměnou výfuků a před seřízením, teď studený nechytne, volnoběh běží kolem tisíce pokud je motor ohřátý, když vypnu sytič dřív tak chcípne. Ale bůh ví jak by se choval ve vyšší teplotě.
Pro rychlé seřízení jsem využil místní servis. bez papírů to nikam dál neodvezu a autoškola mě vyšplouchla, takže doklady budou až na jaře :(

Takže se uvidí na jaře. Ale mockrát děkuju za radu :)

Tombik rv2002 najeto 5500 nehledě již výměna volnoběžky pfff....a ty vejfuky ?? prooboha pročs do toho šel? :roll:

_________________
MEMENTO MORI


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Nov 2013, 20:54

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 197
Bydlisko: Zákamenné

Offline
OZZY píše:
Tombik rv2002 najeto 5500 nehledě již výměna volnoběžky pfff....a ty vejfuky ?? prooboha pročs do toho šel? :roll:


:thumbup3: :thumbup3:
no tak taký odporný výfuk som ešte nevidel a to robim s motorkami denne,, no na druhej strane bola možno dobrá cena, a mali by sme sa držať támatu ....


tombik
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Nov 2013, 20:57
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36
Príspevky: 237
Bydlisko: skoro Kladno

Offline
Bylo to par kilometru ode me a 60 tisic cena. Dalsi nejlevnejsi byl tusim za 75 a nekde uplne v haji. Za rozdil jsem si aspon koupil hadry a helmu...

Neni to nijak tragicke myslim. Aspon mam ted v zime co delat a nebudu muset menit volnobezku kdyz uz je vymenena. (prave podle ni hadam skutecny najezd cca 50 000)

_________________
Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 :D


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Nov 2013, 09:46

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 821
Bydlisko: Praha 4

Offline
stonemen píše:
Tak se podělím o zkušenost s výše uvedenýma svíčkama. Motor začal vynechávat pod 3.000 ot. když jsem dal plný plyn, nejvíc na 4 a 5 rychlostní stupeň. Střílení do výfuku, škubaní jak na splašeným koni. Dlouho jsem dumal čím to, proč tak náhlá změna. První po čem jsem šel byly svíčky a zaplať pán bůh, byl problém vyřešen. Dal jsem tam zpátky NGK na kterých je najeto přes 20.000 km a motorka se sbírá ze středních otáček jako dřív. Na Briskách bylo najeto kolem 4.000 km. Po konzultaci přímo s pánem z Brisku není tento typ svíček vhodný na naše motory , což mě potvrdil i majitel jedné Yamahy Virago... :wink:
Zřejmě máme slabou zapalovací soustavu a počase prostě nemá jiskra to správné grády.
Obrázok Obrázok

Přesně popisuješ to když v zapalovacím systému je nějaký problém,
stačí si zavrkat s plynem v garáži ve tmě a hned uvidíš kde to probíjí :lol:
Nejhorší je stoletej mastnej prach na VN kabelech fajfkách a cívkách.
Za ty léta co tyhle svíčky montuju
vždycky stačilo jen dokonale umýt všechny díly zapalování benzínem (hlavně i různá zákoutí) a hned bylo po problému.
Tyhle svíčky mají větší přeskokovou vzdálenost na elektrodách,
tak pokud není všechno OK tak to skáče prostě jinde !
Teda samozřejmě zapalování musí byt výkonné elektronické.
R.


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Nov 2013, 10:56

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 197
Bydlisko: Zákamenné

Offline
no tak ja som názoru davať VZDY originál NGK, mal som prípady že kôli sviečkam s iným teplotným číslom zlyhal motor. Prepálito to piest, neveril som až som to nevidel na vlastné oči. vždy sa to stalo na 2T motore, no v 4T motore bol tiež problém so sviečkamy, bolo tam iba iné číslo a motorka za studena neštartovala. Sviečka bola na pohlad taká ista ako originál, líšila sa iba číslom. bulda možno zhltne kadečo, ale stejne by som neriskoval, tolko moja skúsenosť,


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 12:16

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 821
Bydlisko: Praha 4

Offline
jojobulldog píše:
no tak ja som názoru davať VZDY originál NGK, mal som prípady že kôli sviečkam s iným teplotným číslom zlyhal motor. Prepálito to piest, neveril som až som to nevidel na vlastné oči. vždy sa to stalo na 2T motore, no v 4T motore bol tiež problém so sviečkamy, bolo tam iba iné číslo a motorka za studena neštartovala. Sviečka bola na pohlad taká ista ako originál, líšila sa iba číslom. bulda možno zhltne kadečo, ale stejne by som neriskoval, tolko moja skúsenosť,

Máš naprostou pravdu s tepelnou hodnotou ,
ale na druhou stranu mícháš dvě nesouvisející věci dohromady:
výrobce a tepelnou hodnotu.
Pokud dodržíš tepelnou hodnotu a konstrukci (mechanické rozměry)
tedy budeš postupovat podle převodních tabulek,
tak je vše OK a běžně se to tak děje - pro každý motor existuje sortiment doporučených svíček od různých výrobců.
Z praktickýho hlediska když použiješ výrazně "teplejší" svíčku,
tak můžeš motor i poškodit (v extrémním případě, třeba jako závodník nebo jako ignorant, kterej trápí motor dlouhodobě v detonačním režimu).
Opačně to motoru nevadí, jen má svíčka menší životnost.
R.


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 19:36

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 197
Bydlisko: Zákamenné

Offline
break13 píše:
Máš naprostou pravdu s tepelnou hodnotou ,
ale na druhou stranu mícháš dvě nesouvisející věci dohromady:
výrobce a tepelnou hodnotu.
Pokud dodržíš tepelnou hodnotu a konstrukci (mechanické rozměry)
tedy budeš postupovat podle převodních tabulek,
tak je vše OK a běžně se to tak děje - pro každý motor existuje sortiment doporučených svíček od různých výrobců.
Z praktickýho hlediska když použiješ výrazně "teplejší" svíčku,
tak můžeš motor i poškodit (v extrémním případě, třeba jako závodník nebo jako ignorant, kterej trápí motor dlouhodobě v detonačním režimu).
Opačně to motoru nevadí, jen má svíčka menší životnost.
R.

no ja nehovorím že nemáš pravdu, ja si len presadzujem moju skúsenosť, je jasne že existuju náhrady zapalovacích sviečok, je ich vela značiek od rôznych výrobcov. Ked robím aj generálku motorov dávam vždy novú, mám online NGK Catalog kde si jednoducho pozriem čo tam ide a nieakymi náhradami sa vôbec nezaoberám. Zapalovacie sviečky NGK mám osvedčené, a dávam ich všade, :), no netvrdím že BRISK su zle, alebo niečo v tom zmysle :)


remote
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 20:12
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 396

Offline
Ty Jojobulldog, ty nevíš kdo je Brejk? Že s ním diskutuješ... :D
Plká tady do všeho - dělal všechno tak 50 let závodně. Svazarmovsky tuní vše a všude. Karbce na Bulldu dělá každé druhé odpoledne a ze zapalovacích svíček má doktorát.
Ale máme ho tad fakt všichni rádi, že jo ? :thumbup2:
remote


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 20:16

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 197
Bydlisko: Zákamenné

Offline
remote píše:
Ty Jojobulldog, ty nevíš kdo je Brejk? Že s ním diskutuješ... :D
Plká tady do všeho - dělal všechno tak 50 let závodně. Svazarmovsky tuní vše a všude. Karbce na Bulldu dělá každé druhé odpoledne a ze zapalovacích svíček má doktorát.
Ale máme ho tad fakt všichni rádi, že jo ? :thumbup2:
remote

hej všimol som si, no je dore že sa to tu rieši. Ved na to je asik toto forum, mýlim sa??? :roll: :roll:


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 21:32
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 857
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
V tomhle bych Brejka podpořil - dnešní svět je natolik zamořenej komerčníma blábolama že se naprosto zapomíná na něco jako jsou předepsané technické specifikace. Pokud je splním, je lhostejné zda je to NGK nebo Brisk, Motolube nebo Mogul atd...

To beru zako zdravý základ. Zbytek je buď podlehnutí komerčním blábolům (Castrol - z lásky k motoru, pročež např. já do motorky nic jiného nedávám :) ) nebo nadstandardní znalost problematiky a povědomí o tom že výrobek X obsahuje něco navíc než výrobek Y a tak ho zvolím přesto, že základní specifikace splňují oba stejně.

Se svíčkama NGK mám na Bulldog jen ty nejlepší zkušenosti, nemám důvod je za cokoliv měnit.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Nov 2013, 21:46

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 821
Bydlisko: Praha 4

Offline
No konečně, to to trvalo než se ozval první notorický kverulant :lol:
jojobulldogu takhle to tady často končí, když nejsou konstruktivní myšlenky !
Po čase jsem se ozval ve vlákně o svíčkách a zase se tu řeší hloupé osobní invektivy,
ale jak se taky říká :
psi štěkají ale karavana jede dál.......

Takže k tématu,
NGK je sice zrovna slušná firma, ale jsem patriot a fandím domácím výrobcům, kterých výrobky jsou minimálně stejně dobré jako zahraniční,
ale stále levnější ve srovnatelné kategorii !
No a protože už něco pamatuju , tak jsem více odolný proti všudypřítomné marketingové masáži
a všechno si radši ověřím prakticky sám než udělám nějaký závěr
a zrovna u zapalovacích svíček z dovozu jsem se už nejednou napálil :cry:
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.