Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 27 Apr 2024, 11:54


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Okt 2009, 09:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
no vetsina vyrobcu homemade. kopiruje akrapy nebo joshidury.takze tam bych problem nevidel.nehlede na to ze dva roky jezdim v pohode s creptusama a nemam problem.s podpalovanom ani cim jinym.takze vidim spis problem pripadnej v cestovani za hranice.a homologaci

_________________
R.I.P.Rest In Pain



Reklama


Felix
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Okt 2009, 10:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46
Príspevky: 334
Bydlisko: Krnov

Offline
NaaR píše:
no vetsina vyrobcu homemade. kopiruje akrapy nebo joshidury.takze tam bych problem nevidel.nehlede na to ze dva roky jezdim v pohode s creptusama a nemam problem.s podpalovanom ani cim jinym.takze vidim spis problem pripadnej v cestovani za hranice.a homologaci

Tak v tom s tebou naprosto souhlasím.U nás v "Československu"máme štěstí,že nám policajti ty hlučné výfuky(zatím) tolerujou.Možná je to i tím,že na to nemají potřebnou techniku.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Okt 2009, 10:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Ukažte tady někdo řez Creptusem,SLK,či jiným šitem jak říkate a třeba Yoshimurou,Akrapem či jinou světoznámou značkou a pak se mužem bavit o kvalitě a nekvalitě,či konstrukci. :wink:


MIRAS
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Okt 2009, 19:22
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
Príspevky: 621
Bydlisko: HUMPOLEC

Offline
Kupte si Akrapoviče za 34.000 a máte klid :D . R.P, TENAX,CREPTUS atd. to vyváží do zahraničí a to ve velkém, proto se na to čeká, kdyby to byly tak velký mrd.., tak to asi nebude nikdo chtít. Nedělaj to první rok :!: .


helmi
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Okt 2009, 12:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01
Príspevky: 367
Bydlisko: Galanta

Offline
Keď už spomínate podpaľovanie ventilov. Ako je to badať inak, než vymontovaním ventilov z motora?

_________________
Ride Free


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 04 Okt 2009, 13:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
helmi dokad se nevyserou tak v podstate nijak :)

_________________
R.I.P.Rest In Pain


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Okt 2009, 10:42

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
helmi píše:
Keď už spomínate podpaľovanie ventilov. Ako je to badať inak, než vymontovaním ventilov z motora?

Zase ze zkušeností ,
podpálený ventil (samozřejmě výfukový) se pozná nejlépe velmi nepravidelným chodem na volnoběh
a zvýšenými otáčkami které se nedají ničím seřídit. Na analyzátoru spalin hrubě zvýšeným obsahem HC (nespálené uhlovodíky).
No a pro zručné mechaniky prostě změřením komprese ve válcích.
Na to se ještě občas dá sehnat celkem levný měřák v "Mototechně".
Pokud jsou tlaky ve válcích výrazně rozdílné, jsou to ventily, pokud jsou nízké ale stejné tak to je vychozený motor.
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Okt 2009, 10:50

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zase aby z toho nebylo nějaké drama,
tak podpálení výfukového ventilu u toho našeho nízkoobratlového motoru (pokud tedy není "odborně" vytuněn)
je málo pravděpodobné a hrozí po nějaké dlouhé a rychlé jízdě po dálnici, nebo spíš po dlouhém výjedu na nějaký alpský průsmyk.
R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 05 Okt 2009, 20:06
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
z hlediska otáček ventily na našich strojích tolik netrpí, ale co se týče např pístů a pístních kroužků, tak ty už běhají rychleji (máme velký zdvih) než na jiné mašině co má např 11tis otáček.
Jen pro zajímavost, já mám doma Bulldogy 2 !!! (19tis a 26 tis) a měřil jsem jim tlaky ve válci a oba je mají úplně stejné a dokonce dle manuálu jsou oba lehce nad nejvyšší mezí, takže je tam rezerva.
To že jsem nad horní mezí mě prvně překvapilo že by to bylo špatně, ale je to tak na obou mašinách.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Okt 2009, 10:54

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirka78 píše:
z hlediska otáček ventily na našich strojích tolik netrpí, ale co se týče např pístů a pístních kroužků, tak ty už běhají rychleji (máme velký zdvih) než na jiné mašině co má např 11tis otáček.
Jen pro zajímavost, já mám doma Bulldogy 2 !!! (19tis a 26 tis) a měřil jsem jim tlaky ve válci a oba je mají úplně stejné a dokonce dle manuálu jsou oba lehce nad nejvyšší mezí, takže je tam rezerva.
To že jsem nad horní mezí mě prvně překvapilo že by to bylo špatně, ale je to tak na obou mašinách.

Oni píší kolik by tam mělo být minimálně, pokud je ten motor dobře zajetej a máš slušný olej tak většinou to je i o hodně lepší.
Co jsem měl motory v autech, tak nikdy jsem neměl míň než byla dolní hranice podle manuálu.
R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Okt 2009, 14:13
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
v manuálu je toto:
minimum 9 bar
standard 10 bar
maximum 11 bar
já naměřil 11.3 (nebo 11.4 už si to nepamatuji) ve všech, takže nad uvedenou hodnotou (pokud ten můj měřák nekecá) důležitý je, že to bylo všude stejně


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Okt 2009, 14:26

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirka78 píše:
v manuálu je toto:
minimum 9 bar
standard 10 bar
maximum 11 bar
já naměřil 11.3 (nebo 11.4 už si to nepamatuji) ve všech, takže nad uvedenou hodnotou (pokud ten můj měřák nekecá) důležitý je, že to bylo všude stejně

No nevím jakej měřák máš, já mám starou Metru, co se prodávala v Mototechnách a ještě americkej se stupnicí v PSI a počítej, že mají přesnost tak +-10%.
Čím větší komprese, tím líp, aspoň máš větší výkon a můžeš spalovat efektivně Natural 95 :lol:
Pro zvýšení kompresního poměru aspoň na 1:9,5 by bylo potřeba snížit hlavu o 1,5mm a nejlépe by se musely upravit i vačky,
což dělá jedna firma v Německu, ale je s tím moc práce a získáš jen 60kW :-(
R.


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Okt 2009, 14:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
no nevimale 60 kw misto 42 je zajjimavej skok navic je to enchutne drahy

_________________
R.I.P.Rest In Pain


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 06 Okt 2009, 15:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
To je sice hezkej skok,ale myslím,že to navýšení tlaku a zvýšení výkonu bude mít taky za následek vyšší opotřebení ostatních součástí v motoru a tím i menší životnost.
To si mužou dovolit závoďáci,kteří stejně pořád ty motory rozdělávají a generálkujou skoro po každym závodě.

Jak už jsem tady někde psal,pokud budu chtít výkon,tak si koupím jinou motorku s vyšším výkonem v základu :wink:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Okt 2009, 10:47

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
To je sice hezkej skok,ale myslím,že to navýšení tlaku a zvýšení výkonu bude mít taky za následek vyšší opotřebení ostatních součástí v motoru a tím i menší životnost.
To si mužou dovolit závoďáci,kteří stejně pořád ty motory rozdělávají a generálkujou skoro po každym závodě.

Jak už jsem tady někde psal,pokud budu chtít výkon,tak si koupím jinou motorku s vyšším výkonem v základu :wink:

Máš pravdu, to je úplně nejlepší řešení koupit něco jinýho, ale pokud jsem si já osobně na Bulldoga zvyknul jak je pohodlnej, tak nevím co by ho mohlo nahradit.
Dovedu si představit novýho Vmaxe, ale nekradu :-(
Jinak ten buldočí motor je taková kovadlina, že zvýšení výkonu na 60kW ho nemůže vůbec rozhodit!
Kardan je univerzální z XJ900 a starýho Vmaxe ,
tak tam je taky velká rezerva - v technice problém není 8)
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 41 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.