Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 03 Máj 2024, 20:32


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2010, 18:32

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
Tak napřed se na ten motor přímo nabízí pro turbo..........ale už zase se nenabízí,to jsou zvraty :lol: :lol: :lol:

Začal jsem obecně, většina lidí slyší nejdřív na univerzální název turbo......
dále už je to snad jasný nééé 8)
R.



Reklama


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2010, 18:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
....turbo je turbo a nic zaobaleně jak ty,jsem k tomu nenapsal a nic jiného taky nemyslel. To je taky jasny,ne?


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2010, 23:06
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Mirku, veľa prší u vás, že sa stále vraciaš k jasnej veci?


break13 píše:
Abych to uvedl na pravou míru, tak se nejedná o turbodmychadlo,
ale o tzv. supercharger , ten je na elektriku a má jen celkem malý tlak a to spíše v nízkých otáčkách. Krouťák se zdvihne velmi mírně
a tak to na životnost nemá celkem žádný negativní vliv. Navíc se to nemusí a někdy taky nemůže používat trvale.
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2010, 06:00
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Peter BT píše:
Mirku, veľa prší u vás, že sa stále vraciaš k jasnej veci?


Peter, když se podíváš na pořadí příspěvků, je jasné, že Mirek mluvil o turbu. Spíš mám pocit, že náš "motorový guru" :lol: :roll: občas neví co píše.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2010, 07:58
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
no jo, Mirek začal o turbe, break sa pridal a neskôr sa opravil, že on vymýšla supercharger.

Ale kašlime na to, nepodstatné. Počkáme čo, a hlavne či niečo vymyslia :D


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2010, 15:25
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Peter:
U nás je krásně a slunečno....lítáme neustále.

Pjotr:
Diky...je vidět,že kdo chce pochopí :wink:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2010, 19:51

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Chlapi,
tak máte někdo něco k věci a současně přínosnýho pro realizaci,
stále očekávám, především od největších diskutérů, něco k opravdu k tématu ?
Nebaví mě se jen "vnucovat" s nápady a pak řešit nesmrtelnost chrousta !
Já si svoje "výmysly" užiju i sám a radost z toho mám stejnou.
Zdá se mi, že hodně příspěvků by měl admin přesunout do vlákna :
"Tlachárňa pre naše polovičky".
Jinak v Praze je hnusně a na ježdění ani pomyšlení :(
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Sep 2010, 06:15
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
Chlapi,
tak máte někdo něco k věci a současně přínosnýho pro realizaci,
stále očekávám, především od největších diskutérů, něco k opravdu k tématu ?
Nebaví mě se jen "vnucovat" s nápady a pak řešit nesmrtelnost chrousta !
Já si svoje "výmysly" užiju i sám a radost z toho mám stejnou.
Zdá se mi, že hodně příspěvků by měl admin přesunout do vlákna :
"Tlachárňa pre naše polovičky".
Jinak v Praze je hnusně a na ježdění ani pomyšlení
R.


Nebavili jsme se ani tak o nemrtelnosti chrousta, ale spíš o tom, že jsi napsal jak je motor stavěný na turbo a o stránku dál to popřeš. Jen jsem chtěl upozornit na to, že tvoje "vnucované" nápady nemusí mít vždy hlavu a patu.

break13 píše:
Abych to uvedl na pravou míru, tak se nejedná o turbodmychadlo,
ale o tzv. supercharger , ten je na elektriku a má jen celkem malý tlak a to spíše v nízkých otáčkách. Krouťák se zdvihne velmi mírně
a tak to na životnost nemá celkem žádný negativní vliv. Navíc se to nemusí a někdy taky nemůže používat trvale.
R.



Tak aby jsme jen netlachali a nemusel to admin přesouvat, začneme se bavit o konkrétních věcech.
Jak si představuješ takový supercharger, který by jsi dal na Bulldoga a jak si představuješ jeho vypínání? Jak budeš nastavovat karburátory, když ho zapneš a vypneš? Jak se bude chovat sání, pokud bude vypnutý?Udělej nám prosím menší osvětu.
Možná by mě i zajímalo, jak jsi naměřil, že nebude mít přesně řečeno "na životnost celkem žádný negativní vliv". Co znamená, že se tlak zvedne "velmi mírně".
Dík!


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Sep 2010, 16:54

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Abych se zbytečně neopakoval,
všechno co jsem napsal výše doplním:
motor Bulíka je pro úpravy s podporou sání (přeplňování je v tomto kontextu dost odvážné slovo) vhodný proto, že má malý kompresní poměr.
Jeho konstrukce je navíc robustní a tudíž není nebezpečí, že by došlo k nějakému extrémnímu zvýšení opotřebení,
navíc protože (viz výše) nejsme se superchargerem schopni extra významně zvýšit tlak přeplňování,
leda bychom si koupili velmi, velmi,velmi dlouhou prodlužovačku :shock: :!:
Z hlediska praktické funkce se to musí vyzkoušet přímo na tomto motoru,
s tím zkušenosti nejsou a proto mě to zajímá :idea:
Předpokládám mírné zvýšení krouťáku v první třetině otevření karburátoru.
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Sep 2010, 17:11
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
Abych se zbytečně neopakoval,
všechno co jsem napsal výše doplním:
motor Bulíka je pro úpravy s podporou sání (přeplňování je v tomto kontextu dost odvážné slovo) vhodný proto, že má malý kompresní poměr.
Jeho konstrukce je navíc robustní a tudíž není nebezpečí, že by došlo k nějakému extrémnímu zvýšení opotřebení, .


Tak je vhodný, ale do V-twina by jsi ho nedal???
Že je motor robusní? Myslíš, jako že je tam hodně železa? A co třeba vůle v motoru? Myslíš, že se skutečně hodí k přeplňování? Breaku, todle je právě to tlachání!

break13 píše:
navíc protože (viz výše) nejsme se superchargerem schopni extra významně zvýšit tlak přeplňování,
leda bychom si koupili velmi, velmi,velmi dlouhou prodlužovačku :shock: :!:
Z hlediska praktické funkce se to musí vyzkoušet přímo na tomto motoru,
s tím zkušenosti nejsou a proto mě to zajímá :idea:
Předpokládám mírné zvýšení krouťáku v první třetině otevření karburátoru.
R.


Ještě jednou:
...a jak si představuješ jeho vypínání? Jak budeš nastavovat karburátory, když ho zapneš a vypneš? Jak se bude chovat sání, pokud bude vypnutý?


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Sep 2010, 19:41
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
hypercharger od kuryakina sa dodáva štandardne aj na twina 1100 od yamahy, takže úplný výstrel naslepo to určite nie je. sľubuje nárast pár koníkov a hlavne krúťák.
Takže break asi uvažuje týmto smerom


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Sep 2010, 05:02
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Peter BT píše:
hypercharger od kuryakina sa dodáva štandardne aj na twina 1100 od yamahy, takže úplný výstrel naslepo to určite nie je. sľubuje nárast pár koníkov a hlavne krúťák.
Takže break asi uvažuje týmto smerom


Peter pozor, buď se bavíme o chromovaném bazmeku s efektní klapkou, nebo o přeplňování. Break mluvil o vypínatelném elektromechanickém superchangeru. A tady by mě právě zajímalo jeho řešení pro zapínání/vypínání...viz otázky nahoře.
To, jestli je obecně vhodné přeplňování pro V-twin v podání Bulldoga je věc, v které si sám odporuje.


peperba
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Sep 2010, 06:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Okt 2009, 08:25
Príspevky: 64
Bydlisko: Bratislava

Offline
pokiaľ nestačí výkon odporúčam vymeniť motorku ... na mobile.de sú pekné haybusy na predaj a za slušný peniaz tak že sa netreba trápiť či niečim zvýšim výkon o jeden a pol poníka


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Sep 2010, 08:15
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Pjotr:
ten vypínateľný som si nevśimol, sory
to turbo/hypercharger myslím vysvetlil o 2-3 svoje príspevky neskôr, tak je zbytočné sa toho chytať, k ničomu to nevedie.

osobne si neviem predstaviť vypínanie - zapínanie počas jazdy - boli by tam asi skoky v zložení zmesy, ktorú by karbec nezvládal. Takže predpokladám jazdu so zapnutým ventilátorom a k tomu nastavený karbec.

Turbo či hypercharger sú v svojej podstate rovnaké - ide o to zvýśiť množstvo zmesy vo valci. Líśí sa pouźitý tlak a zdroj pohonu. Nenašiel som ale nikde definovanú hranicu, od akého tlaku je to už turbo.

Pri tom všetkom je ale pravda, či sa tento motor k preplňovaniu hodí alebo nie, ja neviem posúdiť.

Peperba:
pokiaľ by šlo len o výkon, máš pravdu. Ja som o hyperchargery uvažoval aj z dôvodu vzhľadu - ten chrómovaný (alebo aj matný čierny) bazmek sa mi proste páči :wink2:


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Sep 2010, 08:37
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
Mě sa to taky páči :wink: . Ty poskakující klapky jsou hodně efektní. Pokud by to ale mělo být jen na efekt, tak by to muselo být úplně za jiný peníze ... :(


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 108 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.