Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 03 Máj 2024, 20:07


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 21:08
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
turbo si spomínal ty, brejk spomína iný variant.
(teda pokiaľ eśte rozumiem češtine :crying:)



Reklama


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Sep 2010, 09:12

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Když se to spočítá z hlediska energetické bilance, tak klasické turbo si bere energii na "tlak" z odpadních výfukových plynů, roots dmychalo z klikovky mechanicky a hypercharger je poháněný elektrikou . Ve skutečnosti se pohybujeme v jednotkách kW, tak si asi každý dovede představit ten "fén" co by tam musel být aby ten hypercharger měl srovnatelný výkon jako klasické turbo,
to jen pro vysvětlenou k další diskusi :!:
R.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Sep 2010, 14:43
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Peter BT píše:
turbo si spomínal ty, brejk spomína iný variant.
(teda pokiaľ eśte rozumiem češtine :crying:)


Rozumět možná rozumíš,ale číst neumíš :lol:

Zaslal: Ut september 07, 2010 8:29 am Predmet:
Založený: 11 august 2009
Príspevky: 321
Bydlisko: Praha 4
Mirek1 napísal:
...asi si tam namontuju turbo


Mezi námi, to vůbec není blbost, motor se k tomu svou konstrukcí nabízí a mám už něco v hlavě
R.


Jinak mi to je ovšem upe jedno :wink: jenom nevytahovat věci z kontextu a souvislostí.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Sep 2010, 16:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Sakra, já se taky těšil na turbo a ne na řízený sání :cry:

_________________
A.C.A.B.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Sep 2010, 17:02
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Peter BT píše:
stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.

Tak to je i u mě... :wink:

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Sep 2010, 21:14

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Klasický turbo na V-twina do toho nejdu,
to umí tak nejlíp Knebl od dragsterů.......
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Sep 2010, 05:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Mirek1 píše:
...asi si tam namontuju turbo



break13 píše:
Mezi námi, to vůbec není blbost, motor se k tomu svou konstrukcí nabízí a mám už něco v hlavě :shock:
R.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Sep 2010, 14:22
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Tak napřed se na ten motor přímo nabízí pro turbo..........ale už zase se nenabízí,to jsou zvraty :lol: :lol: :lol:


durinkos
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Sep 2010, 14:30

Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12
Príspevky: 118
Bydlisko: Puchov

Offline
http://www.youtube.com/watch?v=k9FjXfZd ... re=related
pise ze z toho vymackal 92 koni
chcem aj tu vidlu!!!


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Sep 2010, 09:41

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zajímavý video, hlavně ta USD vidle,
jinak ty "žábry" pokud jsem si všiml, tak nejsou vůbec napojený do motoru,
nakonec i to slavný AIS má funkční
tak je to jen estrádní číslo na efekt a nic co by melo jiný smysl než ohromit kolemjdoucí.
R.


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Sep 2010, 10:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
break nekde na jinym videu to mel funkcni.

jinak 92 koni udela v podstate ten kit co delali snizena palice jiny vacky... cena 30 klacku bez montaze. no lepsi koupit jiny moto. uz to tady taky probehlo svyho casu.

_________________
R.I.P.Rest In Pain


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Sep 2010, 16:18
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Po dlouhé době konečně plodný názor. Ano zaznělo to tady nesčetně krát.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Sep 2010, 20:26
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Všechny ty dynojety, vačka, turba atd. jsou sice pěkný, ale jak je to s provozníma otáčkama?
Nevím jak u vás, ale pro mě je dlouhodobá jízda nad 5.000 ot/min nepříjemná; mám radši, když se rafička otáčkoměru pohybuje uprostřed rozsahu (asi jenom psychickej blok :-) ). Nezabýval se už někdo prodloužením převodů? Na německém fóru tu a tam něco zazní, ale pak zase vyšumí (dlouho jsem tam nebyl), co jsem ještě postřehnul tak by to mělo vliv na funkci tachometru - proměřoval by adekvátně ke změně převodu. Třeba by to šlo řešit pohonem z předního kola, jako to mají jiné motorky, kdoví...


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Sep 2010, 20:34
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
No myslím si ,že by 6rychlostní stupeň bulda snesl... :) ale jednoduchý to asi nebude :(

_________________
A.C.A.B.


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Sep 2010, 20:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
no u toho vykonu by se sestka snesla urcite. ale kdyz sou schopny udelat 4rychlostni stadion proc ne 6 buldu..ale kazdopadne se dostavame cenove asi nekam jinam treba k jiny motorce. :D

_________________
R.I.P.Rest In Pain


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 96 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.