Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 03 Máj 2024, 21:58


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Okt 2009, 12:16
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
no je fakt ze tahle diskuze uz tady jednou probehla a doslo se ke stejnymu vysledku ze tech 20-30 tisic za to navyseni nestoji a je lepsi koupit neco jinyho :D

_________________
R.I.P.Rest In Pain



Reklama


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Okt 2009, 20:21
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
NaaR píše:
no je fakt ze tahle diskuze uz tady jednou probehla a doslo se ke stejnymu vysledku ze tech 20-30 tisic za to navyseni nestoji a je lepsi koupit neco jinyho :D


to je všetko pravda,

ale

keď ju miluješ, nie je čo riešiť :D :D :D


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Okt 2009, 20:40
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
Mirek1 píše:
To je sice hezkej skok,ale myslím,že to navýšení tlaku a zvýšení výkonu bude mít taky za následek vyšší opotřebení ostatních součástí v motoru a tím i menší životnost.
To si mužou dovolit závoďáci,kteří stejně pořád ty motory rozdělávají a generálkujou skoro po každym závodě.

Jak už jsem tady někde psal,pokud budu chtít výkon,tak si koupím jinou motorku s vyšším výkonem v základu :wink:


... o jakém vyšším opotřebení a menší životnosti mluvíš? Na jedné straně chceš dělat průřezy výfuků, tak mi teda rozdělej motor, jak je teda při tomto zvýšení výkonu více opotřebovanej ...

Pokud se tu někde píše, že Bullda vydrží i 300 tis., tak mi řekni, kolik najedeš se zvýšeným opotřebením ? 200 tis. 150 tis. ? pokud bych chtěl mít svého Buldu 20 let, tak bych se možná touto otázkou opotřebení asi zabýval :lol: :lol:


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Okt 2009, 21:28
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Je mi uplně jedno,kdo si se svojí motorkou co udělá,ale pokud snížíš hlavy,tím pádem zvýšíš tlaky. Pak se neptej mě,ale těch ložisek,gufer,kroužků,pístů atd.,co ti na to řeknou :wink:
Takových hokusů,pokususů mám za sebou z dob tuningu Jawek spoustu.
Ano,snížily se hlavy,motorka lítala jak ďas,ale taky brzo umřela. Tenkrát byla generálka za dva večery a pár kaček hotová,tak šlo o hovínko.
Dělejte jak umíte,asi jste chytřejší jak v Yamaze :roll:

..................a už jsi ten řez výfukem levným a značkovým 3x dražším teda někde viděl? :wink: Myslíš,že v tom drahým najdeš uvnitř něco víc jak v tom levným? Já si to nemyslím.Platíš pouze značku,certifikace,admistrativní aparát,obchodníky,výzkum, reklamu atd.

To samo jak s origo CD a DVD...........kopie stejná za míň peněz :wink:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Okt 2009, 13:07

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Přileju zase trochu oleje do diskuse.... :lol:
No jestli v Yamaze někdo tvrdil, že zvýšením komprese z 8.3 na 9,5 se ten motor brzo vysype, tak asi ten motor nikdy neviděl. Kdyby si porovnal mechaniku s jiným , třeba nějakým řaďákem se 180k tak by asi teprve pochopil o čem je namáhání materiálu.
Trochu mi to připomíná pohádku dříve tradovanou "profesionálními" mechniky o tom, jak se škodováckej motor 120L po jednoduché úpravě na 120LS, který jsme takto s kamarádem pro naše známé upravovali, po několika tisících totálně vysype.
Je to naprosto stejná story jako o tom našem Bulíkovi - vývojově naprosto srovnatelnej motor a stejné zvýšení komprese. Nejen, že se žádnej z 10 motorů nevysypal (každej najel minimálně dalších 35kkm bez předchozí generálky) ale navíc fungovali líp jak originální 120LS (nižší spotřeba a lepší krouťák odspodu).
Kdyby použili trochu víc hlavu, tak by na to někdy možná přišli proč to tak fungovalo :(

Jó a Bulík je pro pořádek čtyrtakt, kdežto Jawky pokud si vzpomínám byly dvoutaktní motory :wink: a někde jsem četl, že je to dost rozdíl.....
R.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Okt 2009, 20:13
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
Přileju zase trochu oleje do diskuse.... :lol:
No jestli v Yamaze někdo tvrdil, že zvýšením komprese z 8.3 na 9,5 se ten motor brzo vysype, tak asi ten motor nikdy neviděl. Kdyby si porovnal mechaniku s jiným , třeba nějakým řaďákem se 180k tak by asi teprve pochopil o čem je namáhání materiálu.
Trochu mi to připomíná pohádku dříve tradovanou "profesionálními" mechniky o tom, jak se škodováckej motor 120L po jednoduché úpravě na 120LS, který jsme takto s kamarádem pro naše známé upravovali, po několika tisících totálně vysype.
Je to naprosto stejná story jako o tom našem Bulíkovi - vývojově naprosto srovnatelnej motor a stejné zvýšení komprese. Nejen, že se žádnej z 10 motorů nevysypal (každej najel minimálně dalších 35kkm bez předchozí generálky) ale navíc fungovali líp jak originální 120LS (nižší spotřeba a lepší krouťák odspodu).
Kdyby použili trochu víc hlavu, tak by na to někdy možná přišli proč to tak fungovalo :(

Jó a Bulík je pro pořádek čtyrtakt, kdežto Jawky pokud si vzpomínám byly dvoutaktní motory :wink: a někde jsem četl, že je to dost rozdíl.....
R.


... ty Breaku, ale když ty Jawky brzy umíraly, tak bych s tím Bulldogem raději opatrně. Je to přeci jen obyčejná Yamaha :lol: :lol: :lol:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Okt 2009, 09:08

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Ouklend píše:
... ty Breaku, ale když ty Jawky brzy umíraly, tak bych s tím Bulldogem raději opatrně. Je to přeci jen obyčejná Yamaha :lol: :lol: :lol:

No já osobně jsem na Bulíka hodnej a hýčkám ho jak můžu :wink:
Asi maj teď ty nový motorky víc štěstí, že jsou ND tak dábelsky drahý - aspoň se v nich nevrtá kdejakej neumětel.
Moje první (JAWA 90) pocházela od "zkušeného vesnického tunera" :D
, jezdila jak pila ,ale vydržela tak 60km, pak zvadla a musel jsem jít do hospody na kofolu aby měla čas vychladnout.
Posléze jsem zjistil, že měla kompresní poměr upravený na 15,5:1, takže jsem měl dvě možnosti ,
buď jezdit na naftu, nebo to vrátit na továrních 9,5:1.
Zvolil jsem /b a vše bylo OK, naštěstí to brutální období motor jinak celkem přežil ve zdraví.
Tolik veselá příhoda z hluboké historie pro pobavení, co ty naše Jawky musely vydržet :shock: .
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 14:52
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Někde kolem strany 3 tohoto tématu se rozpoutala diskuse kolem paliva. Na Morokářích je k tomu článek:

http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 17:04

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Pjotr píše:
Někde kolem strany 3 tohoto tématu se rozpoutala diskuse kolem paliva. Na Morokářích je k tomu článek:

http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 14694.html

Výbornej článek, kamera chválí !
R.


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 21:06
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
JO kluci ,měli jste pravdu :D

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Dec 2009, 00:12
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Vrátil bych se k té úpravě podle Tophamu,mám tam chaos v těch tryskách.Je zajímavé že modely 02-04 mají novou trysku 127,5 a modely od 05 mají vsadě trysku 132,5,přitom Break popisuje že to osadil 130.
Jelikož mám model 05,měl bych tam mít ty větší,nebude tam ale větší i ta díra v sání ?(kafe-racer píše průmět 6 cm).
Brejku jakou díru jsi tam měl po úpravě?

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Dec 2009, 08:56
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Miki, mám tiež 05 - ja mať dnešné skúsenosti, by som kupoval asi Dinojet a ten vstup na saní urobil samo-domo, pri troche snahy to nie je problém. Ide o to, že dinojet má v sade trisky aj ihly, vieš sa viac pohrať, hlavne keď odpojíš AIS alebo ak máš laďáky.
Ja som kúpil Topham, ale musel som dokúpiť aj Dino
priemer toho otvoru ti môžem pozrieť večer, otvorím a odmeriam to, ak ti dovtedy nevie dať nikto odpoveď


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Dec 2009, 15:22

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Vyprdněte se na ty frézovaný dekly, stejně to není vidět a je to drahý
jak jsem psal/foto dříve tak to stačí z plechu s dírou,
na jaro jsem udělal změnu, u starýho plastovýho jsem uřízl ty nátrubky
A JE TO.
Ty trysky je celkem legrace :
od původních čoperů se na tomhle motoru furt zvětšovaly :
XVS 110/112,5
BT old 125/125
BT new 128,8/127,5

takže 130 nebo 132,5 je dobrá volba,
nakonec to je skoro jedno - ten motor stejně nemá maximální výkon v maximálních otáčkách,
protože to ty dva ventily nezvládaj :( .
R.


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Dec 2009, 21:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Tak nějak jsem to pojal a ty nátrubky budu řezat taky,takže ta díra má mít průměr 6 cm?To bych od tebe potřeboval brejku vědět :wink: Já na tebe totiž dost dám :lol: Jinak ušetřím asi za trysky,protože servisák mi navrhl že mi přestruží ty původní.Mám ještě jeden dotaz, je nutná výměna jehel?v čem jsou ty nové jiný a co to přinese popřípadě kde je sehnat?

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Dec 2009, 17:06

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
miki píše:
Tak nějak jsem to pojal a ty nátrubky budu řezat taky,takže ta díra má mít průměr 6 cm?To bych od tebe potřeboval brejku vědět :wink: Já na tebe totiž dost dám :lol: Jinak ušetřím asi za trysky,protože servisák mi navrhl že mi přestruží ty původní.Mám ještě jeden dotaz, je nutná výměna jehel?v čem jsou ty nové jiný a co to přinese popřípadě kde je sehnat?

Díky za důvěru :shock: některý asi spíš prudím :D !
Ty nátrubky jsem uřízl tak, aby ta díra byla co největší, prostě "zlatý řez" :lol: !
Trysky si nechej a spíš pořiď nové, není to jenom o průměru té dírky, ale i o délce - jde tam o hydrodynamický odpor.
Jedna tryska stojí kolem 80CZK a to se vyplatí spíš koupit.
Jehly je ale daleko větší věda, tam jde o křivku s tisícinovou přesností
a asi by bylo jednodušší a levnější laborovat s nastavením původní jehly, když nechceš kupovat Dynojet.
Po namontování KN filtru a otevření sání bych jí tak o jeden zářez zvedl a vidělo by se.
Já mám Dynojet, ale nejsem úplně přesvědčenej o jednoznačným vlivu nový jehly na vyrovnání výkonové charakteristiky.
Samostatný jehly se budou asi blbě shánět a možná ani nevyjdou o moc levněji než celá sada.
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 106 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.