Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
tuning motora http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=39 |
Stránka 2 z 28 |
Autor: | Zajda1 [ 27 Feb 2009, 21:07 ] |
Predmet príspevku: | |
To zní zajímavě počkám si na výsledek |
Autor: | cafe-racer [ 28 Feb 2009, 12:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Čau Peter, pěkně ses do toho pustil a skoro mě navrtal ten výsledek po odstranění EGR... Na křivky jsem zvědavej, já jsem to udělal špatně (na podzim jedno měření, na jaře druhý ) Mrkneme na to na sraze. |
Autor: | Peter BT [ 28 Feb 2009, 16:00 ] |
Predmet príspevku: | |
a ešte aspoň krúťáky v jednom grafe |
Autor: | Peter BT [ 08 Mar 2009, 22:17 ] |
Predmet príspevku: | |
tak som ho bol dnes konečne prebehnúť, a ...... neviem, že či len vďaka ukojenému absťáku po zime, ale pocitovo motorka išla značne lepšie. zaberá od nižších otáčok, a potom ide hore ako na špagáte - priamo, bez zavlnení, stále... výsledok - som rád, že som do toho išiel |
Autor: | miki [ 08 Mar 2009, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter,až to víc zajedeš dej sem vědět co to dělá se spotřebou a jakým způsobem se vyřadilo to "přídavné spalování".Na kolik ta sranda celá vyjde?Martin naznačoval že ta sada od Tophamu není nutná,trysky se dají sehnat zvlášť a víko se může upravit to původní (zvětší se díra).Myslím že by se to pak celé zlevnilo a mělo by o to zájem víc kluků. Neměl by o tento kšeft zájem ten opravář co ti to dělal? |
Autor: | Peter BT [ 08 Mar 2009, 23:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Samozrejme, chce to prebehnúť dlhšie a v lepšom počasí, preto som písal, že to boli prvé pocity. Predpokladám trocha vyššiu spotrebu /lambda ukázala bohatšiu zmes/ ale je otázka, čo s tým ešte spraví KN filter, ktorý som objednal Cenovo - kupoval som Topham sadu - cca 85EUR, a platil som 30EUR za robotu - v tom bolo výmena dielov, merania, .... všetko. Budem platiť ešte KN filter a nejakú ihlu, ktorú mi navrhuje vymeniť Prídavné spalovanie s zatiaľ neodmontovalo, len sa odpojilo - uzavreli sa prívody. |
Autor: | Peter BT [ 28 Apr 2009, 09:56 ] |
Predmet príspevku: | |
takže v sobotu sa vymenila voľnobežná ihla, doladil voľnobeh, vymenil vzduchový filter a rozbeh motora - čo budem hovoriť.... celkovo podľa grafu poklesol max výkon o cca 0,7HP od posledného nastavenia, ale rozšírila sa oblasť vysokého výkonu o ďalších asi 500 otáčok smerom dole. Krúťák ostal priebehom približne ako pri poslednom nastavení. Pocit z jazdy - zvuk oproti pôvodnému je živší, dravejší, rozbeh nemá chybu a od 2500 ot je ako vymenený. z hľadiska pocitu z jazdy to jednoznačne stálo za to, o spotrebe až neskôr, keď nabehám viac. |
Autor: | PitbullLibor74 [ 28 Apr 2009, 19:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter,napiš prosím,kde jsi obědnal ty věci od Tophamu a co to všechno bylo za těch 85EUR..A potom ještě i jaké ty jehly aby to bylo komplet s KN filtrem....Moc se mi to líbí,přemýšlím o tom odškrcení taky. Dík |
Autor: | NaaR [ 28 Apr 2009, 20:17 ] |
Predmet príspevku: | |
pitbull hele myslim ze kdyz upravis airbox das tam kn koupis dynojet kit a odstranis dodatecny spalovani.a pak to nechas odbrzdit a dostelovat ze to bude presne ono )) vetsinu sezenes i v cr kn 1500 dynojet 2500 odbrzdeni taky +- 2500 sada od tophamu spociva ve zvetseni diry privodu vzduchu a jinejch tryskach. airbox se da upravit i jinaknez koupenim sady a trysky sou v dynojetu.. |
Autor: | Peter BT [ 28 Apr 2009, 20:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Libore, asi nasledovne: - v topham kite boli 2 trysky a nové hrdlo sania - hliníkové, elegantne frézované, ktoré muselo stáť výrobne majland. Martin hovorí, že by to šlo upraviť z pôvodného, ale to by sa malo spraviť s nábehom sania, aby neboli ostré hrany, to je ale z origo ťažko spraviť, lebo to je len tenký plast. samozrejme dalo by sa do pôvodného vyrezať požadovaný otvor, a vysústružiť /z hliníku alebo plastu hrdlo s nábehom a zoskrutkovať dokopy. dá sa - KN filter - klasika - dinoJet sada - použila sa len ihla predpokladám, že by to šlo spraviť aj dinojet sadou a KN filtrom, a sanie si spraviť sám. ušetríš cenu tophamu a trocha budeš modelárčiť. U teba by to malo význam aj kvôli laďákom, dalo by sa to pekne zladiť dokopy |
Autor: | NaaR [ 28 Apr 2009, 20:32 ] |
Predmet príspevku: | |
koukam stejnej nazor jiank ten topham je proohnanej cnc pri trose snhy se da udelat hrdlo cely ale bude to pracovni ojeb. |
Autor: | PitbullLibor74 [ 28 Apr 2009, 20:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Díky chlapci za vaše cenné rady. .Nějak se s tím zkusím poprat. |
Autor: | Peter BT [ 28 Apr 2009, 20:59 ] |
Predmet príspevku: | |
NaaR píše: pitbull hele myslim ze kdyz upravis airbox das tam kn koupis dynojet kit a odstranis dodatecny spalovani.a pak to nechas odbrzdit a dostelovat ze to bude presne ono )) vetsinu sezenes i v cr
kn 1500 dynojet 2500 odbrzdeni taky +- 2500 sada od tophamu spociva ve zvetseni diry privodu vzduchu a jinejch tryskach. airbox se da upravit i jinaknez koupenim sady a trysky sou v dynojetu.. sranda je, že som si nie istý, že väčšia tryska - Martin tam mal menšiu moje náklady boli mimo tophamu, teda Dino+KN+robota+meranie - 215 EUR, smola, že z dina mi väčšina ostala, mám si to odložiť, ak by som šiel do laďákov, bude to vraj treba |
Autor: | NaaR [ 29 Apr 2009, 06:10 ] |
Predmet príspevku: | |
to si mel docela peknou cenu |
Stránka 2 z 28 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |