Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

tuning motora
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=39
Stránka 22 z 28

Autor:  stonemen [ 13 Mar 2011, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Tak ještě k těm výkonům. Jsem přesvedčen, že Yamaha udává výkony 64koní a 88Nm jako přímý výkon motoru. Já mám výkony na zadním kole, takže když se připočtou ztráty od motoru na zadní kolo, které se údajně pohybují kolem 15% tak hodnoty jsou opravdu zajímavý:
- krouťák 91,52 Nm / 5680ot/min
- výkon 81,96 koní / 6965ot/min


Včera měřena spotřeba při svižné jízdě (220km, dotankováno 12l) a vychází na 5,4l/100km. Byl jsem mile překvapen a směju se od ucha k uchu... 8) Takže ani po úpravách nemusí být bulda žíznivý... :wink:

Autor:  miki [ 15 Mar 2011, 22:50 ]
Predmet príspevku: 

http://cgi.ebay.de/Tuning-Schnorchel-BT ... 2eb3b87a39
docela dobrý,kdybych to měl v loni tak neřežu :wink:

Autor:  stonemen [ 17 Mar 2011, 20:18 ]
Predmet príspevku: 

Hezkej šnorchl :wink: to člověk zírá, jaký se dají sehnat...

Autor:  igorescu [ 24 Mar 2011, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

Caute specialisti,

nevedeli by ste mi poradit? Aky je vas typ na vyriesenie problemu z bohatostou zmesy. Mam problem, ze ked mam na nizsich otackach dobru zmes tak pri vyssich uz je moc bohata a pri inom nastaveni zas na nizsich chudobnu a na vysokych vpohode. Nejak sa nedari najst kompromis. Ako nie su to ziadne extremne hodnoty ale nerad by som to riskol a pri vytacani niekde v kopcoch skoncil s prepalenymi ventilami alebo niecim podobnym.

Zatial je to v stave::
- odstranene AIS
- odstranene restrikory
- namontovany K&N
- upraveny kryt sania ( priemer myslim 5.7cm ale nie som si isty)
- hlavne trysky 150...jj 150 nie je to preklep, ale nejak mi to nesedi

V tomto stave je trochu chudobnejsia zmes na nizsich otackach a vo vyssych v pohode. Priebeh kriviek je fajn, bez prepadov a aj vykon a krutak podskocili ale este odladit tu zmes. Co by ste typovali ze moze pomoct? Ihly ostali povodne, tak ci by sa aj tym nedalo nieco doladit. Alebo to este odniekadial tajne taha vzduch :)?
Trochu sa mi zda divne ze to taha tolko vzduchu ked ten priemer krytu nie je az taky velky, aby tam museli byt 150ky trysky. Ked tam boli 128 tak to bola uplna mrtvola.

Pri jednom pokuse som tam mal dieru ako do sveta, nahodene 160 trysky, ~75 koni, krutak nad 100Nm, rachot ako na rockovom koncerte ale ten priebeh nebol nic moc. Kazdopadne to bol srandovny pokus :)

Autor:  stonemen [ 24 Mar 2011, 21:32 ]
Predmet príspevku: 

Hodně může dělat ta jehla, originál je třeba silnější než ze sady Dynojet, u té už je pouhým okem vidět, že je tenčí. Zkus je třeba o zářez zvednout. Ale hlavně bych prošel šrouby na bohatost směsi, ty by měli být neutrálně na 3,5 otáčkách z dorazu... Uvidíš.
Ještě teda počítám, že vývod k A.I.S. z airboxu máš ucpanej... :wink:

Autor:  break13 [ 25 Mar 2011, 11:35 ]
Predmet príspevku: 

Jak se "rozjebe" víc věcí najednou, tak se chyba hledá několikanásobně hůř. :roll:
Já bych to odhadnul na přisávání falešného vzduchu z přívodu podtlaku po odstranění AIS.
Pokud je to OK, tak může být prasklá/netěsná gumová spojka mezi karburátorem a motorem.
Každopádně hlavní tryska 150/160 je nesmysl, to je o víc jak třetinu bohatší směs :!:
R.

Autor:  igorescu [ 25 Mar 2011, 12:10 ]
Predmet príspevku: 

tak problem je s vyfukmi :(. Mam tam nejake podomacky vyrobene este od predchadzajuceho majitela a su tam praskliny takze lamda ukazuje uplne skreslene stavy.
Takze dalsie prachy pojdu do vyfukov. Nastastie tie som mal v plane tiez niekedy kupit.

Predchazdajuci majitel ma ale zacina nasierat kazdou kontrolou viac a viac.

Autor:  break13 [ 25 Mar 2011, 15:16 ]
Predmet príspevku: 

Aha,
takže chyba měření :evil:
Přesně tohle mám na mysli, když nevěřím "odborníkům",
kteří mají sice nástroje, ale vůbec je neumí používat :roll: .
Vrať tam 130 trysky tím nic nezkazíš , chvíli jezdi a pak skoukni svíčky,
opravdový fachman z nich pozná hned co to potřebuje.....
R.

Autor:  Mirek1 [ 25 Mar 2011, 15:28 ]
Predmet príspevku: 

Cihlová...to je ta správná barva svíce :thumbup2:
Do běla ...chudá směs
Do černa...bohatá

.....myslim,že toto platí a platit bude odjakživa.

Autor:  igorescu [ 25 Mar 2011, 15:39 ]
Predmet príspevku: 

Problem je ze tie tesnenia na spojoch mali praskliny na oboch vyfukoch a merania teda ukazovali to iste aj na lavom aj pravom vyfuku, takze nas nenapadlo uplne hned, ze je nieco s nimi. Totz na kolene urobene vyfuky. Nebudem tam davat nic zatial a skusim splasit tie vyfuky. Chcel som tie Ixil Xtrem shorty black bo vypadaju super ale tie si musim kupit sam. Priamo od chalana si mozem zobrat Leo Vince, Arrow alebo Akrapovice. Arrow netusim ako vyzeraju, Leo Vince su vpoho a Akrapovice, aj ked su asi najlepsie, vyzeraju ako plynovod.

Kazdopadne najprv vyfuky a potom vsetko odznova nastavovat a merat, takze sa chvylu nepovozim a chalana asi klepne :(

Chalan je praveze super ale ked mu tu motorku este niekedy donesiem tak ma asi kopne do riti :)

Kazdopadne vdaka za odpovede hosi, cenim si to :thumbup:

Autor:  stonemen [ 26 Mar 2011, 09:59 ]
Predmet príspevku: 

To že na to přišel "odborník" Breaka moc nepotěší... :lol: :wink:

Autor:  stonemen [ 26 Mar 2011, 10:06 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Cihlová...to je ta správná barva svíce :thumbup2:
Do běla ...chudá směs
Do černa...bohatá

.....myslim,že toto platí a platit bude odjakživa.


Tohle platí 100%, ale má to podmínku, že bys měl shasnout motor v plných otáčkách, aby jsi měl jistotu že to není chudý při plným zatížení. Když totiž budeš jezdit na půl plynu tak stav bohatosti směsi podle svíček ne 100% zjistíš...

Autor:  break13 [ 27 Mar 2011, 11:27 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Tohle platí 100%, ale má to podmínku, že bys měl shasnout motor v plných otáčkách, aby jsi měl jistotu že to není chudý při plným zatížení. Když totiž budeš jezdit na půl plynu tak stav bohatosti směsi podle svíček ne 100% zjistíš...

stonemene, musím tě opravit,
podle svíček vždy poznáš nejjednodušeji jak to pálí, (kromě jízdního projevu),
druhá věc je to v jakém režimu převážně motor používáš.
Pokud chci zjistit velikost hlavní trysky, tak nasadím správně "zajeté" svíčky a proženu motor aspoň pět minut na plný plyn.
Volnoběh a ostatní režimy stejným postupem.
Pokud nemám totálně rozladěnej motor po neodborným zásahu,
tak pro kontrolu když se mi motor nezdá stačí vyndat svíčku po běžné jízdě a ona mi to většinou hned prozradí :wink:
R.
blahoslavené svazarmovské postupy :shock:

Autor:  palo [ 27 Mar 2011, 15:38 ]
Predmet príspevku: 

koukám na protokol měření mého Bulldy a je tam psáno, měřeno bez krytu airboxu! to by znamenalo že po dání krytu bude úplně jiné spalování, nebo ne? asi tam budu muset zajet a popř. nechat přeměřit

Autor:  stonemen [ 27 Mar 2011, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
stonemene, musím tě opravit,
podle svíček vždy poznáš nejjednodušeji jak to pálí, (kromě jízdního projevu),
druhá věc je to v jakém režimu převážně motor používáš.
Pokud chci zjistit velikost hlavní trysky, tak nasadím správně "zajeté" svíčky a proženu motor aspoň pět minut na plný plyn.
Volnoběh a ostatní režimy stejným postupem.
Pokud nemám totálně rozladěnej motor po neodborným zásahu,
tak pro kontrolu když se mi motor nezdá stačí vyndat svíčku po běžné jízdě a ona mi to většinou hned prozradí :wink:
R.
blahoslavené svazarmovské postupy :shock:


No vždyť jo, já používám motor v celém rozsahu otáček. A je téměř jisté, že nejchudší směs je ve vysokých otáčkách, kdy je šoupátko v karbci nahoře a saje to nejvíc vzduchu třeba přes upravené sání. Jinak lambda sonda ti to ukáže v celém spektru otáček a to i s výkonem atd. a máš to posichrované dvakrát, jak vizuelně (barva svíček) tak "odborně" měřením.... A těch 5 minut může být někdy i dost dlouhá doba... :wink:

Stránka 22 z 28 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/