Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

tuning motora
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=39
Stránka 24 z 28

Autor:  break13 [ 31 Mar 2011, 11:22 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
... diskuze inženýrů na Bulldog fóru ???? mě osobně nic S=πR^2 neříká :lol: :lol: :lol: :thumbup3:
co teda máme my obyčejní Bulldogáři teda dělat ??? :mad2: :thumbup2:
asik budu kontrolovat svíčku, jak říkal Mira1 :wink:

Nejlepší je jezdit a nesrat se do toho čemu nerozumím :wink2:
R.

Autor:  Pjotr [ 31 Mar 2011, 18:56 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Nejlepší je jezdit a nesrat se do toho čemu nerozumím :wink2:
R.


Tak se toho drž!!!

Autor:  Mirek1 [ 31 Mar 2011, 19:05 ]
Predmet príspevku: 

Že už se na to nevykašlete :roll:

Autor:  Peter BT [ 31 Mar 2011, 22:10 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Že už se na to nevykašlete :roll:


:thumbup3:

Autor:  Mirec [ 01 Apr 2011, 07:37 ]
Predmet príspevku:  Mirec

jo jo,čím víc se do toho hrabeš,tím víc se to sere ... :tongou_smilie:

Autor:  break13 [ 01 Apr 2011, 10:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Mirec

Mirec píše:
jo jo,čím víc se do toho hrabeš,tím víc se to sere ... :tongou_smilie:

Moje řeč :thumbup3:
to by mělo být jako obecné heslo vytesáno nad celým fórem !
R.

Autor:  Kordy [ 01 Apr 2011, 12:18 ]
Predmet príspevku: 

tak s tim taky souhlasím, proč zdokonalovat dokonalé...

Autor:  Pjotr [ 01 Apr 2011, 22:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Mirec

break13 píše:
Moje řeč :thumbup3:
to by mělo být jako obecné heslo vytesáno nad celým fórem !
R.


Tak teď už ti vůbec nerozumím. Na jednu stranu máš přetryskováno, šuplík plný studijního materiálu a bohaté zkušenosti s vylepšováním výrobních nastavení a na druhou stranu bys rád tesal, že není radno se srát do originálu.

Autor:  stonemen [ 03 Apr 2011, 19:28 ]
Predmet príspevku: 

To víš, to heslo by mělo být od Breaka jako poučení pro nás, nevědomé... :wink: :lol:

Autor:  Peter BT [ 03 Apr 2011, 19:30 ]
Predmet príspevku: 

chlapci, fakt ešte nestačilo s tymito jalovinami? :glare:

Autor:  Mirec [ 03 Apr 2011, 19:47 ]
Predmet príspevku:  Mirec

Ať se mládí vydovádí :w00t: já se s Jawou taky nablbnul dost a dost :wink3: až někomu podá ojnice ruku z bloku motoru ven ... :tongou_smilie:

Autor:  break13 [ 03 Apr 2011, 20:20 ]
Predmet príspevku: 

Peter BT píše:
chlapci, fakt ešte nestačilo s tymito jalovinami? :glare:

Jen je nechej, dyť je svoboda slova
akorát bych to přesměrovával do speciálního vlákna ,
aby to nerušilo ostatní, jak už jsem navrhoval :lol:
R.

Autor:  cafe-racer [ 18 Apr 2013, 19:43 ]
Predmet príspevku: 

Oživení tématu : na francouzských stránkách jsem našel jednoduchý přehled nastavení motoru co se odškrcení týče :

Obrázok

Ve zkratce :

odstraněné zarážky karburátorů, standardní kryt airboxu, trysky 122.5 -> 6 PS proti sérii
odstraněné zarážky karburátorů, otevřený kryt airboxu (nebo verze z TDM), trysky 135 -> 7 PS proti sérii

Dělá to na mě dojem nabídky nějakého lokálního servisu (je tam i ceník) a asi to bude mít i nějaké rezervy v pravdivosti :-)

Verzi "B" jsem si objednal od Tophamu a dorazily k tomu trysky 127.5.

Autor:  cafe-racer [ 03 Aug 2014, 09:23 ]
Predmet príspevku: 

Buldokáři, kde jste si nechali ladit motory ? Chtěl bych to na den svěřit do "odborných" rukou, aby motor chytil lepší dech pod plným plynem a/nebo ve vyšších otáčkách... nejede to špatně (ještě aby! když ho už mám tak dlouho :) ) ale teď po sólo výletu do Alp jsem se přistihnul že podezřele často jezdím v kopcích na plný plyn :wink:

Ideálně v okolí Hradce Králové, ale rád si udělám výlet když už ten úpravce bude mít s Bulldou zkušenosti.

Autor:  stonemen [ 04 Aug 2014, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

Já nechal ladit tady http://motoservismrk.cz/ , ale způsobem, že jsem odstranil a.i.s., dal Ixil koncovky, KN filtr, Dynojet tryska 130 + jehla a doporučené nastavení. Vzal sebou z plechu clony na airbox s různými otvory a mazal ladit. Tam vyšlo, že na tenhle typ úprav sedí nejlépe otvor sání 5,5cm. Neboť Breakův zlatý řez airboxu my nedal odpověď na otázku jak velký otvor má být. Po čase a mém zveřejněním dat začal doporučovat 5,5cm :lol: ! (to jsem si nemohl odpustit :wink: )
Jinak Kolářové jezdí závody příroďáků, tak by mohli mít zkušenosti.
Měl jsem to za dopoledne hotový a klid v duši, že neodpálím ventily atd. :wink:

Stránka 24 z 28 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/