Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

tuning motora
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=39
Stránka 26 z 28

Autor:  cafe-racer [ 09 Okt 2014, 11:28 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 : jj, zůstanu v rozumných mezích - je to vzducháč, nechci mu uhnat infarkt :-)

Felix : moc od toho nečekám, ty "velký" změny jako odškrcení + výfuky už mám za sebou. Tohle bude spíš jemný doladění, + beztak už by karburátory potřebovaly trochu péče, novej vzduchovej filtr atd. takže to sfouknu při jednom.

Když bych se dostal k nějakým 100Nm tak se vůbec nebudu zlobit :-)

Autor:  Mirec [ 09 Okt 2014, 17:01 ]
Predmet príspevku:  mirec

Zbytečně Ti bude hořet zadní guma ... :bigrin2: :bigrin2:

Autor:  cafe-racer [ 09 Okt 2014, 18:04 ]
Predmet príspevku: 

Od toho mam na pravy strane riditek takovej otocnej vehement, abych vedel kdy mazec bude a kdy ne ;)

Autor:  cafe-racer [ 10 Okt 2014, 19:30 ]
Predmet príspevku: 

Právě jsem se vrátil. Trvalo to sice déle než jsem předpokládal (motorka byla v dílně přes 5 hodin) ale je hotovo. Karburátory komplet vyčištěné, seřízená bohatost (ne podle manuálu a euro-eko-teroristů ale podle motoru) a namontovaný Dynojet s KN filtrem. Trysky zvoleny 130. Zajímavý bylo vidět rozdíl měření s / bez homologačních vložek v IXILech. Ve středních otáčkách je to výrazný rozdíl ve prospěch otevřených koncovek. DK racing chválím za zodpovědný přístup, začali tím že už měli načtený všechny předchozí úpravy BT a zhruba představu jaké trysky zvolit na výchozí měření.

Prvních 50km jsem ty peníze považoval za zbytečně vyhozený. Pak jsem konečně vypadnul ze špičky pátečního odpoledne a mohl vyzkoušet jak se to chová pod plynem a musí se nechat že rozdíl je znát. Není to žádná pecka, ale motorka je živější. Tam kde byla dřív taková tupější odezva na plyn je dneska o pár sympatických koníků víc. Ne o moc, ale dost na to abych je poznal. Pro srovnání jsem vzal motorku na dálnici a otevřel plyn nadoraz... rychlostní omezovač tam byl v cukuletu :thumbup2: což před úpravou skutečně nebylo.

Mám teď 93Nm na zadním kole (nebo 110 Nm na motoru, chcete-li), a celé to vyšlo na necelých 8 tisíc Kč.

Autor:  cafe-racer [ 10 Okt 2014, 19:37 ]
Predmet príspevku: 

Ještě dodatek : prošel jsem pár stránek zpátky a vypadá to, že mám navlas stejné nastavení jako Stonemen s velice podobným výsledkem. Takže Ixil + Dynojet + KN = 90 Nm :-)

Autor:  cafe-racer [ 12 Okt 2014, 09:58 ]
Predmet príspevku: 

Včera dalších 150km na oblíbených trasách, tentokrát na doporučení DK s otevřenými laufy (a špunty v uších) : změna motorce prospěla. Díky bohatší směsi jsou daleko, daleko lepší meziplyny a zátah už si v ničem nezadá se současnými stroji o stejném objemu.... Výkonově jim konkurovat nemůžu ale mám co jsem chtěl co se krouťáku týče. A jak si bulda chrochtá, to se musí slyšet.
Takže dávám 4 hvězdičky z pěti.
(pátá není jen kvůli trochu vyšší ceně)

Autor:  Felix [ 12 Okt 2014, 10:09 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Včera dalších 150km na oblíbených trasách, tentokrát na doporučení DK s otevřenými laufy (a špunty v uších) : změna motorce prospěla. Díky bohatší směsi jsou daleko, daleko lepší meziplyny a zátah už si v ničem nezadá se současnými stroji o stejném objemu.... Výkonově jim konkurovat nemůžu ale mám co jsem chtěl co se krouťáku týče. A jak si bulda chrochtá, to se musí slyšet.
Takže dávám 4 hvězdičky z pěti.
(pátá není jen kvůli trochu vyšší ceně)


.......a co na to spotřeba? :?: Logicky je třeba pro vyšší výkon nebo krouťák motor víc nakrmit :crying2:

Autor:  stonemen [ 14 Okt 2014, 20:12 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Ještě dodatek : prošel jsem pár stránek zpátky a vypadá to, že mám navlas stejné nastavení jako Stonemen s velice podobným výsledkem. Takže Ixil + Dynojet + KN = 90 Nm :-)

No jistě... :thumbup2:

Autor:  stonemen [ 14 Okt 2014, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

Felix píše:
.......a co na to spotřeba? :?: Logicky je třeba pro vyšší výkon nebo krouťák motor víc nakrmit :crying2:

Jsem na stálé spotřebě kolem 5,4l/100km, nevím jak je to možný, ale je to tak... možná plynulostí jízdy? Rozhodně ji nešetřím... 8)

Autor:  break13 [ 14 Okt 2014, 21:16 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Jsem na stálé spotřebě kolem 5,4l/100km, nevím jak je to možný, ale je to tak... možná plynulostí jízdy? Rozhodně ji nešetřím... 8)

To vypadá skoro jako perpetum mobile :
vyšší výkon menší spotřeba ....
ale jinak gratuluju, otevření je vždycky znát !!!
R.

Autor:  Peter BT [ 14 Okt 2014, 21:47 ]
Predmet príspevku: 

brejku, občas to perpetum mobile funguje... po chiptuningu na aute som tam mal znatelný nárast výkonu aj krúťáku a spotreba šla dole skoro o liter....
jasne, to bolo na turbe.... ale drobné sa dajú nazbierať aj u poladení atmosféry...

Autor:  break13 [ 15 Okt 2014, 13:06 ]
Predmet príspevku: 

Peter BT píše:
brejku, občas to perpetum mobile funguje... po chiptuningu na aute som tam mal znatelný nárast výkonu aj krúťáku a spotreba šla dole skoro o liter....
jasne, to bolo na turbe.... ale drobné sa dajú nazbierať aj u poladení atmosféry...

Jo kamarád si taky liboval po čiptuningu na 4x4 Oktávce jak to jede,
začalo mu to sice hulit jak lokomotiva, ale motor byl živější
a jako bonus mu palubní počítač hlásil spotřebu 4,5l :shock:
Po čase ale zjistil, že počítač lže, přestal mu fungovat palivoměr,( dvakrát jsem ho zachraňoval s prázdnou nádrží),
takže suma sumárum auto jede o poznání líp, hulí o poznání víc
a tuneři mu počochnili počítač, takže si musí dávat pozor kolik kilometrů má najeto na nádrž :cry: .
Takhle dopadlo jedno perpetum mobile ......
R

Autor:  Mirec [ 15 Okt 2014, 13:11 ]
Predmet príspevku:  mirec

A to je právě ono,můžem tady znovu otvírat vlákno o spolehlivosti servisů a solidnosti tunerů na moto brzdách ... :red:

Autor:  Peter BT [ 15 Okt 2014, 14:43 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Jo kamarád si taky liboval po čiptuningu na 4x4 Oktávce jak to jede,
začalo mu to sice hulit jak lokomotiva, ale motor byl živější
a jako bonus mu palubní počítač hlásil spotřebu 4,5l :shock:
Po čase ale zjistil, že počítač lže, přestal mu fungovat palivoměr,( dvakrát jsem ho zachraňoval s prázdnou nádrží),
takže suma sumárum auto jede o poznání líp, hulí o poznání víc
a tuneři mu počochnili počítač, takže si musí dávat pozor kolik kilometrů má najeto na nádrž :cry: .
Takhle dopadlo jedno perpetum mobile ......
R


Brejku, poznám aj ja také tunerské firmy, čo to spravia tak ako popisuješ... ja som si priplatil, šiel tam origo ABT - tuning v značkovom servise na motor aj prevodovku... proste sa nahral cez fabriku nový origo soft... źiadne prídavné krabičky na ošulenie elektroniky..... nikdy nebol problém na STK ani emiske, jazdilo to bez zvýšeného dymenia, bez problémov som na ňom nabehal vyśe 250 tisíc.... asi je to o tom, komu sa zveríś....

Autor:  cafe-racer [ 15 Okt 2014, 15:06 ]
Predmet príspevku: 

Peter: dost firem na chiptuning auta jsem taky vyřadil skrz převodovku... dušují se že "to bude normálně jako fungovat, se nebojte" ;) ale zkušenosti nulový a ani se nenamáhají něco zjišťovat
Auto zůstalo bez chipu (zase tak špatně nejezdí) a vrazil jsem to do motorky kde mi to udělá větší radost :thumbup:

Stránka 26 z 28 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/