Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

tuning motora
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=39
Stránka 5 z 28

Autor:  break13 [ 29 Sep 2009, 10:12 ]
Predmet príspevku: 

MIRAS píše:
No abys nebyl překvapený. Cena Specialu v nákupu je větší než u Naturalu, jen prodejní cena se upravuje s psychologického hlediska. A že to je určitě Special 91 na to bych taky nesázel hlavu. Ona je to většinou 95 s přísadou,která se přidává při stáčení, protože pro malý zájem se většinou zaváží 95. Akorát rafinerie v Linzu dělá přímo Special, ale ten má 92 okt. A kdo si myslí, že každá společnost má jiné PH tak se velice mýlí. Všechno pochází ze stejných rafinerií nebo skladů a akorát do toho serou jiná aditiva a jmenuje se to jinak např. V- Power, Carerra, Verva apod. a dělají kolem toho humbuk a přitom si to každý může namíchat doma sám a vyjde to podstatně levněji!!!

Dík za info, tohle všechno vím, kamarád dodává aditiva do olejů a pohonných hmot prakticky pro 85% české produkce a mám celkem dost detailní informace jak se to míchá.
Zmiňoval jsem ty nízkooktanový benzíny proto, že prodejní cena je většinou nižší , SPECIÁL motoru bez katalyzátoru neškodí a ten náš motor opravdu nepotřebuje "95".
Jinak nejkvalitnější palivo prodává (míchá :lol: ) OMV (bere to snad i Globus) a Benzina na pumpách Verva, naopak nejhorší je SHELL a nejlevnější ONO
a Bulík na všechny jezdí stejně !
R.

Autor:  Ouklend [ 29 Sep 2009, 10:25 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
.... naopak nejhorší je SHELL ....!
R.


tak to zní doslova kacířsky. nejhorší je Shell ? tak to jsem ještě neslyšel. spoustě lidem Shell V power diesel zachránil a "opravil" dieselový motor, potažmo čerpadlo ...
ale jestli Máš na mysli Shell benzín, tak to nemám zkušenost ...
no ale i tak. Shell nejhorší? dost troufalé hodnocení. předpokládám, že máš pro toto tvé tvrzení nějaké podložené informace ... ? celkem by mě to zajímalo ...

Autor:  Peter BT [ 29 Sep 2009, 10:40 ]
Predmet príspevku: 

Je mi to zvláštne, tak som vedel, že benzín je totožný, z najbližšej rafinérie, len aditíva sa pridávajú. A tie sú pokiaľ viem len v tých V-power a neviem ako u OMV. Ale základ by mal byť totožný.
Ale možno ma presvedčíte, že je to ináč. priznám, nepozoroval som rozdiel v benzíne ani nafte, len sa vyhýbam malým starým no name čerpačkám predpokladám tam väčšiu pravdepodobnosť zanedbaných nádrží

Autor:  Mirek1 [ 29 Sep 2009, 14:58 ]
Predmet príspevku: 

Podle nejnověších průzkumů má nejlepší naftu a benzín TESCO,protože tam to nepotřebují pančovat,vyplachovat cisterny a šidit,bo jim ty prachy navíc necháš ve kšeftě. I na benzinkách nemají předražené pití,bagety,cukrovinky,protože to zamázne supermárket.
Mám to od pana Vláčila,co se tímto též zabývá :wink:

Autor:  MIRAS [ 29 Sep 2009, 20:04 ]
Predmet príspevku: 

Bylo by to asi na dlouho rozebírat, kdo má dobrý benzín nebo naftu. V tomto oboru pracuji skoro 16 let a na 99% vždy tankuji na té své pumpě.Dělal jsem pod KAUČUKEM, BENZINOU a teď na soukromé a nikdy jsem neměl problém ve své moto či voze s kvalitou PH. Ono je to taky o údržbě svého stroje. Pal. filtry se nemění jen tak a přípravky do PH se nevyrábějí jen proto, aby nebyly prázdné regály v shopu. On když je nějaký tech. problém tak servis to svede na nekvalitní PH. Vymění pal. filtr a odsaje nádrž všechno si naúčtuje a potom se zjistí, že majitel měnil filtr před 5 lety a mezitím najel 80.000 km. ČOI a celní správu mám na kontrole 2x do roka a vše O.K a myslím si, že v dnešní době si nikdo nelajzne na pumpách něco šidit a ono by to nebylo tak jednoduché jak si každý myslí. Většinou ten problém vzniká u přepravce a na místě stáčení. Buď prohozením produktů, nebo tech.poruchou na cisterně (prasklá přepážka, špatně vymytá cisterna apod.) ale to jsou případy,které nám naservíruje v 19,30 TV NOVA. Jo a bral jsem v TESCu na TANK ONu,GLOBUSu,SHELLu atd. a jede mi to stále stejně.

Autor:  Ouklend [ 29 Sep 2009, 21:01 ]
Predmet príspevku: 

to Miras:

nj. Mirasi, ale i PH musí mít nějaké předpisové minimální, řekl bych hraniční parametry, či hodnoty, které třeba zrovna ČOIce stačí. já jsem třeba slyšel, že u nás to jedna čerpačka dělá tak, že objedná jednu cisternu dobrou a jednu cisternu nějakého levného LTO. vše smíchá v nádrži a dostane se právě na tuto minimální mezní hranici. otázka je, jak se tyto dvě látky dokážou vzájemně promíchat a po jaké časové době a teplotě atd. se třeba začnou zase oddělovat (jiná hustota atd.). potom přijedeš na takovou čerpačku a pokud je v nádrži už jen zbytek, tak je to ta největší srač.. co zůstala u dna ...
... takže bych určitě neviděl problém v palivu jen na dodavateli, potažmo závadě na cisterně atd. ...

třeba ...

nebo taky třeba teď kámošovi odešlo naftové čerpadlo na golfu. v opravně mu řekli, že je celé rozežrané. a důvod? tankoval totiž celé roky u jiné, podobné čerpačky, jako jsem zmínil ...
ono totiž nemůže normální člověk poznat momentální zásadní rozdíl. ten se totiž může projevit třeba až za pár let, přičemž se ti může zdát, že vozidlo jede vcelku normálně, až ti pak z ničeho nic motor klekne ...

když natankuju naftu u uvedené čerpačky nebo o 3 kačky dražší V Power u Shellky, tak je rozdíl fakt hodně rapidní !!! za přísady-aditiva bych dal přitom přibližně stejně s nejistým výsledkem ...

proto jsem chtěl vysvětlit od Breaka jeho názor na Shell.

O míchání paliva vím delší dobu taky. vysvětloval mi to kdysi dávno kamarád, který z velkoskladu rozvážel cisternou jedno a to samé palivo a podle toho, pro kterou čerpačku PH vezl, do cisterny přilil potřebné množství nějaké určité přísady. ten či onen kanystr atd. pak teda dovezl V power, Verve - no tehdy ještě Verve nebylo, OMV nebo bůh ví co ...

tohle je asi fakt otázka na velkou diskuzi. rozhodně ti závidím to, že máš tu svoji čerpačku, které můžeš dlouhodobě věřit a u které se ti motor po pár letech nerozsype, jako mímu kámošovi s golfem. já už jsem odrovnal jedno čerpadlo na BMW a od té doby mám z toho tak trochu noční můru ...

určitě věřím tomu, že jednoduchý motor u Bulldoga jede stejně na všechno. když ale chce někdo, jako třeba Break ušetřit korunu, tak ať zkusí třeba do něj nalít technický benzín za cca. 10 kaček za litr bo co to dnes stojí. vsadil bych se, že Bulda pojede, ale jak dlouho a s jakými následky ????

Autor:  MIRAS [ 29 Sep 2009, 21:41 ]
Predmet príspevku: 

No asi vím, kterou značku ČS máš na mysli, která praktikuje viz. výše zmíněný způsob míchání PH. Ale před lety se mi dostaly do ruky výsledky testů PH a byly tam opravdu velké společnosti, které neprošli resp. některé jejich ČS u kterých tyto praktiky asi opravdu provádět nejdou. Jo, aby si někdo nemyslel, že jsem majitel. Jsem pouze zaměstnanec a mám možnost nahlédnout do zákulisí. A ten tech.benzín stojí cca 80 Kč/l tak proto už není v kurzu :)

Autor:  Ouklend [ 29 Sep 2009, 21:43 ]
Predmet príspevku: 

MIRAS píše:
... A ten tech.benzín stojí cca 80 Kč/l tak proto už není v kurzu :) ...


ej. tak to jsem asi trošku zaspal dobu :lol:

Autor:  helmi [ 30 Sep 2009, 01:14 ]
Predmet príspevku: 

Quote: Já už jsem odrovnal jedno čerpadlo na BMW a od té doby mám z toho tak trochu noční můru ...

O palivových čerpadlách dieselových motorov som počul dosť veľa negatívnych názorov. A nie v spojitosti s PH, ale že sú to proste najkazovejšie súčasti týchto motorov. A výrobcovia, ako i servisy to dobre vedia. Aj preto sú tieto čerpadlá predávané a menené v servisoch za brutálne ceny. Aspoň teda čoja mám info cca od30 do60 tis. ,,Sk" . Apro pos BMW. Pozri inzeráty. Drvivá väčšina ich je na predaj s dieselovým motorom. Asi tak prečo? Benzíňáky BMW si každý drží, lebo sú to nezmary. Hlavne tie radové 6 valce...

A teraz z iného súdka:
Keď som robil v tlačiarni, používali sme tam tech.benz. aj petrolej na čistenie valcov od farby. Jeden kolega si oboje dolieval do nádrže svojho motocyklu JAWA Mustang 50ccm, aby ušetril za PH, keďže tieto ,, aditíva" mal zadarmo. Neviem ako nakoniec tá motorka dopadla ale nejakú dobu jazdila aj na túto zmes...

Autor:  Ouklend [ 30 Sep 2009, 06:08 ]
Predmet príspevku: 

to helmi:

tak nějak jsem to myslel. u nás v ČR to funguje tak, že ti v BOSH servise vymění na BMW čerpadlo kus za kus, tedy tvoje špatné za jiné špatné-repasované-opravené a tato sranda vyjde na 25.000 českých. Ani si nedovedu představit, kolik by stálo úplně nové :shock:

a k tomu benzínu. u nás na to jednu dobu úspěšně jezdili trabantisti. kupovali to v nějaké firmě, která to vyráběla, po 200 L sudech a tehdy ten technický benzín vyšel na 1/2 ceny benzínu - cca 10 kč/litr cca. 10 let zpátky :lol:

Autor:  MIRAS [ 30 Sep 2009, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

For helmi: Vlastnil jsem 10let šestiválec BMW 524 TD z roku 1986, potom jsem ho prodal svému kolegovi z práce, protože jsem potřeboval větší. Ten bavor jezdí stále a letos mu bude 23 let. Za to můj otec vlastní firemní FORD MONDEO r.v 2005 najeto cca 100.000 km a vypadá to, že jsou vstřiky K.O.Všichni to svádějí na špatnou naftu, ale tím to nebude. Za 1.tankují pouze u OMV a ostatní jejich smíšený vozový park taky. Všichni jsou O.K jen MONDEO ne. Za 2. v Německu jich je na prodej s touhle závadou spousty a vždy kolem 100.000 km. Takže bude chyba asi někde jinde.


P.S Admin, možná by to chtělo přesunout někam jinam, ať to tady nezajebáváme

Autor:  cafe-racer [ 30 Sep 2009, 18:58 ]
Predmet príspevku: 

ad SHELL V-POWER: co se týče varianty DIESEL, spotřebitelský test z r. 2008 potvrdil, že to palivo je zcela obyčejné, vlastnosti nafty NIJAK nezlepšuje a může se směle popasovat s naftou PAPoil.... Paradoxně Shell V-power diesel prodávaný za hranicemi je skutečně prémiové palivo. Zjistil jsem to týden potom, co jsem vzal do auta 70 litrů téhle blahodárné tekuniny, tehdy za 35 Kč/l.... Od té doby zásadně benzina, která test s přehledem vyhrála.
Ještě doplním: do nafty dávám aditivum VIF. Pokaždé.


V-power benzín je palivo, které i v tak předpotopním motoru jako je BT poznám spolehlivě. Aditiva jsou znát, lepší reakce na meziplyn, žádný falešný práskání atd.

Martin

Autor:  Ouklend [ 30 Sep 2009, 21:31 ]
Predmet príspevku: 

tak todlenc jsem taky někde četl. že Shel V-Power za hranicemi je úplně něco jiného než u nás a Verve od Benziny je nejlepší ... :shock:

kdo se v tom má kruci písek vyznat ... ?

Autor:  Ouklend [ 01 Okt 2009, 20:27 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Podle nejnověších průzkumů má nejlepší naftu a benzín TESCO,protože tam to nepotřebují pančovat,vyplachovat cisterny a šidit,bo jim ty prachy navíc necháš ve kšeftě. I na benzinkách nemají předražené pití,bagety,cukrovinky,protože to zamázne supermárket.
Mám to od pana Vláčila,co se tímto též zabývá :wink:


... pana Vláčila neznám a ten nejnovější průzkum bych si rád přečetl. klidně bych si troufal tvrdit, že to může být klidně i naopak. protože je supermárket ve srabu, tak to musí dotovat čerpačka ... :shock:

Autor:  Mirek1 [ 01 Okt 2009, 21:21 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
... pana Vláčila neznám a ten nejnovější průzkum bych si rád přečetl. klidně bych si troufal tvrdit, že to může být klidně i naopak. protože je supermárket ve srabu, tak to musí dotovat čerpačka ... :shock:


Tak si zajeď po 16 hodině do Prostějova na Olomoucké ulici hned za přejezdem je prodejna motoscot Vláčil a tam se dovíš i jiné důležité věci.

Stránka 5 z 28 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/