Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 25 Apr 2024, 07:41


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Leoš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 17:18

Registrovaný: 25 Okt 2009, 21:09
Príspevky: 173
Bydlisko: Zlin- Otrokovice

Offline
Já bych si chtěl nechat udělat pancéřové hadice. Máte někdo sněma nějakou zkušenost? A nevíte kolik by to stálo?

děkuji za odpověď Leoš



Reklama


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 18:11
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Dají se koupit tuším u Louise,mám dojem že jsem je tam někde viděl.Podle mně u BT zbytečná investice protože to brzdí dostatečně i bez nich...

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 18:13
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Zkušenost mám výbornou, úplně zmizí pérování brzdové páčky způsobené pružením gumových hadic a je to docela o něčem jiném.
Máš víc možností:
1) koupit si materiál (hadice + koncovky) a udělat si to celé sám - tzn. naměřit délku hadic, nalisovat koncovky... zaplatíš si jenom materiál, podle mě se to vejde do dvou tisíc.
2) koupit si hotovou sadu - hotové hadice na míru s již nalisovanýma koncovkama, to pak stačí jenom namontovat a odvzdušnit. Cca 3tis kč.
3) svěřit to celé servisu, počítal bych kolem 4tis (pro ně je to práce na dvě hodiny).

Martin


Jindra
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 18:25
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Okt 2009, 18:43
Príspevky: 131
Bydlisko: Poruba

Offline
Já nevím,protože jsem to tak už koupil,ale vesměs tyto brzdy z R1 brzdí super i s origo hadicema.
Jak psal CafeRacer,dá se to nejlevněji pořídit v metráži+koncovky.
Můj kamarád z Prostějova to kupoval tuším v nějakém MotoCentru v Olomouci,ale na jméno si už nevzpomenu.


Leoš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 18:26

Registrovaný: 25 Okt 2009, 21:09
Príspevky: 173
Bydlisko: Zlin- Otrokovice

Offline
Pocit z první jízdy mě taky říkal, že brzdný účinek je úžasnej. Ale co jsem mluvil s klukama od náz se Zlína (motorkářema) tak mě taky doporučili pancéřové hadice. Právě pro to propérování brzdové páčky. Jinak zatím velká spokojenost s Bulldogem. Najeto zatím cca 50km. Mrzí mě, že nešlo víc km.

Leoš


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 18:31
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Ještě dodám - když jsem měnil desky, pořád mi to nešlo odvzdušnit, páčka hrozně pružila... Zvyklej z druhý motorky, kte mám pancéřovku, jsem s tím jel do servisu :-) Bylo to samozřejmě OK, ale prostě nechápu jak jsem mohl promáčknout páčku až na heft...

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 20:20
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Motocentrum Pavelka na výpadovce na Přerov :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 20:32
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
mám dojem, že najväčší význam majú pancierové hadičky pri prehriatí systému, kde tie origo gumené stávajú pružnejšími a celý systém môže byť gumovejší. Neviem ako staršie ročníky, ale u mojej 2005 som s tým nemal ešte problém ani v našich kopcoch, neviem ako je to v Alpách, to má skúsenosti asi Martin.
Jediný prípad, keď som pocítil slabé mäknutie páčky bolo po polhodinke na motokárovom okruhu. Ale nebolo to ešte nepríjemné, len so spozoroval zmenu.


Leoš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 01 Nov 2009, 20:49

Registrovaný: 25 Okt 2009, 21:09
Príspevky: 173
Bydlisko: Zlin- Otrokovice

Offline
Jo tak Pavelku já znám, tedy motorcentrum né jeho osobně. Párkrát jsem tam byl, ale kvůli něčemu jinému než pancéřové hadice. Děkuji za rady

Leoš


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 10:47

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Já osobně jsem svýho Bulíka koupil už "vytuněnýho" a to i s pancéřkama.
Jsem vrcholně spokojenej, porovnával jsem to s Fazerem kamaráda a má to samozřejmě ostřejší nástup. Kamarád si tam nedávno dal taky pancéřky a účinnost samozřejmě stejná, jenom je "strmější" ovládání.
Dále vylepšit to jde namontováním origo pumpy z R1, ta má jiný převody.
Nicméně největší vliv na brzdění má typ destiček, teď tam mám asi nějaký racing, po zahřátí se to zakusuje ještě líp.
Na jaře nasadím nové Brembo destičky a jsem hóóódně zvědavý !
R.


Leoš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 13:40

Registrovaný: 25 Okt 2009, 21:09
Príspevky: 173
Bydlisko: Zlin- Otrokovice

Offline
Tak to mě vůbec nenapadlo, že by mohli mít i jiné destičky takový vliv na brždění. Předpokládám , že já tam ještě mám origo. Díval jsem se a ty co tam mám jsou ještě pěkný. Vyměním je tedy až bude na ně čas. Ty pancéřky půjdou určitě udělat. Přece teď přes zimu bude dost času. Zima nám oproti minulému roku začala brzo. Škoda.

Leoš


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 15:35
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Jo, tak rozdiel v dostičkách určite je, pokiaľ som o tom čítal. Sú samozrejme rozdiely výrobcov a aj u nich sú tzv normálne doštičky a športové doštičky. Podstatný rozdiel je vraj v tom, ako fungujú - pokiaľ doštičky na normálnu prevádzku brzdia aj v studenom stave, resp. sa rýchlo zahrejú na prevádzkovú teplotu, športové doštičky za studena nebrzdia a potrebujú zabrať, aby vôbec zaćali brzdiť.
Preto pre naše použitie super extra špeciálne okruhové doštičky môžu spôsobiť problém, že nebrzdia - lebo v bežnej premávke tie brzdy jednoducho neprehrejeme.

Takže dá sa laborovať, ale treba dať aj na skúsenosti, aby sme nešlapli vedľa


Leoš
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 15:48

Registrovaný: 25 Okt 2009, 21:09
Príspevky: 173
Bydlisko: Zlin- Otrokovice

Offline
Když jsem si koupil Bulldoga tak jsem nepočítal že sním budu lítat 200km a brzdit až na nulu. Je to klidná motorka ne. Takže asi volba bude jasná. Klasické desky, nebo co doporučuje výrobce+ spolu s pancéřovýma hadicema.

Leoš


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 16:30
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
tiež si myslím, źe je to najbezpečnejšia kombinácia. hlavne, keď aj v origo stave brzdí super oproti iným, čo som skúšal.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 02 Nov 2009, 17:19

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zatím jsem dal nový desky do zadní brzdy , tentokrát Bendix, a vyměnil brzdovou kapalinu (Igol 5.1)
a pedál je tvrdší , brzdí to dobře a kotouč je obarvený do zlatova.
Není to ale připálený, desky jsou "upečený" z nějakýho materiálu s větším obsahem Cu.
Jinak v Yamaze mi řekli, že to nejlíp brzdí s jejich destičkama, ale sada na přední brzdy stojí přes 4000Kč :shock:
tak mi to trochu dost odradilo, když sada Brembo, nebo Bendix stojí cca 1600Kč.
R.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.