Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Pancierové brzdové hadičky
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=471
Stránka 1 z 3

Autor:  Leoš [ 01 Nov 2009, 17:18 ]
Predmet príspevku: 

Já bych si chtěl nechat udělat pancéřové hadice. Máte někdo sněma nějakou zkušenost? A nevíte kolik by to stálo?

děkuji za odpověď Leoš

Autor:  miki [ 01 Nov 2009, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

Dají se koupit tuším u Louise,mám dojem že jsem je tam někde viděl.Podle mně u BT zbytečná investice protože to brzdí dostatečně i bez nich...

Autor:  cafe-racer [ 01 Nov 2009, 18:13 ]
Predmet príspevku: 

Zkušenost mám výbornou, úplně zmizí pérování brzdové páčky způsobené pružením gumových hadic a je to docela o něčem jiném.
Máš víc možností:
1) koupit si materiál (hadice + koncovky) a udělat si to celé sám - tzn. naměřit délku hadic, nalisovat koncovky... zaplatíš si jenom materiál, podle mě se to vejde do dvou tisíc.
2) koupit si hotovou sadu - hotové hadice na míru s již nalisovanýma koncovkama, to pak stačí jenom namontovat a odvzdušnit. Cca 3tis kč.
3) svěřit to celé servisu, počítal bych kolem 4tis (pro ně je to práce na dvě hodiny).

Martin

Autor:  Jindra [ 01 Nov 2009, 18:25 ]
Predmet príspevku: 

Já nevím,protože jsem to tak už koupil,ale vesměs tyto brzdy z R1 brzdí super i s origo hadicema.
Jak psal CafeRacer,dá se to nejlevněji pořídit v metráži+koncovky.
Můj kamarád z Prostějova to kupoval tuším v nějakém MotoCentru v Olomouci,ale na jméno si už nevzpomenu.

Autor:  Leoš [ 01 Nov 2009, 18:26 ]
Predmet príspevku: 

Pocit z první jízdy mě taky říkal, že brzdný účinek je úžasnej. Ale co jsem mluvil s klukama od náz se Zlína (motorkářema) tak mě taky doporučili pancéřové hadice. Právě pro to propérování brzdové páčky. Jinak zatím velká spokojenost s Bulldogem. Najeto zatím cca 50km. Mrzí mě, že nešlo víc km.

Leoš

Autor:  cafe-racer [ 01 Nov 2009, 18:31 ]
Predmet príspevku: 

Ještě dodám - když jsem měnil desky, pořád mi to nešlo odvzdušnit, páčka hrozně pružila... Zvyklej z druhý motorky, kte mám pancéřovku, jsem s tím jel do servisu :-) Bylo to samozřejmě OK, ale prostě nechápu jak jsem mohl promáčknout páčku až na heft...

Autor:  miki [ 01 Nov 2009, 20:20 ]
Predmet príspevku: 

Motocentrum Pavelka na výpadovce na Přerov :wink:

Autor:  Peter BT [ 01 Nov 2009, 20:32 ]
Predmet príspevku: 

mám dojem, že najväčší význam majú pancierové hadičky pri prehriatí systému, kde tie origo gumené stávajú pružnejšími a celý systém môže byť gumovejší. Neviem ako staršie ročníky, ale u mojej 2005 som s tým nemal ešte problém ani v našich kopcoch, neviem ako je to v Alpách, to má skúsenosti asi Martin.
Jediný prípad, keď som pocítil slabé mäknutie páčky bolo po polhodinke na motokárovom okruhu. Ale nebolo to ešte nepríjemné, len so spozoroval zmenu.

Autor:  Leoš [ 01 Nov 2009, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

Jo tak Pavelku já znám, tedy motorcentrum né jeho osobně. Párkrát jsem tam byl, ale kvůli něčemu jinému než pancéřové hadice. Děkuji za rady

Leoš

Autor:  break13 [ 02 Nov 2009, 10:47 ]
Predmet príspevku: 

Já osobně jsem svýho Bulíka koupil už "vytuněnýho" a to i s pancéřkama.
Jsem vrcholně spokojenej, porovnával jsem to s Fazerem kamaráda a má to samozřejmě ostřejší nástup. Kamarád si tam nedávno dal taky pancéřky a účinnost samozřejmě stejná, jenom je "strmější" ovládání.
Dále vylepšit to jde namontováním origo pumpy z R1, ta má jiný převody.
Nicméně největší vliv na brzdění má typ destiček, teď tam mám asi nějaký racing, po zahřátí se to zakusuje ještě líp.
Na jaře nasadím nové Brembo destičky a jsem hóóódně zvědavý !
R.

Autor:  Leoš [ 02 Nov 2009, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

Tak to mě vůbec nenapadlo, že by mohli mít i jiné destičky takový vliv na brždění. Předpokládám , že já tam ještě mám origo. Díval jsem se a ty co tam mám jsou ještě pěkný. Vyměním je tedy až bude na ně čas. Ty pancéřky půjdou určitě udělat. Přece teď přes zimu bude dost času. Zima nám oproti minulému roku začala brzo. Škoda.

Leoš

Autor:  Peter BT [ 02 Nov 2009, 15:35 ]
Predmet príspevku: 

Jo, tak rozdiel v dostičkách určite je, pokiaľ som o tom čítal. Sú samozrejme rozdiely výrobcov a aj u nich sú tzv normálne doštičky a športové doštičky. Podstatný rozdiel je vraj v tom, ako fungujú - pokiaľ doštičky na normálnu prevádzku brzdia aj v studenom stave, resp. sa rýchlo zahrejú na prevádzkovú teplotu, športové doštičky za studena nebrzdia a potrebujú zabrať, aby vôbec zaćali brzdiť.
Preto pre naše použitie super extra špeciálne okruhové doštičky môžu spôsobiť problém, že nebrzdia - lebo v bežnej premávke tie brzdy jednoducho neprehrejeme.

Takže dá sa laborovať, ale treba dať aj na skúsenosti, aby sme nešlapli vedľa

Autor:  Leoš [ 02 Nov 2009, 15:48 ]
Predmet príspevku: 

Když jsem si koupil Bulldoga tak jsem nepočítal že sním budu lítat 200km a brzdit až na nulu. Je to klidná motorka ne. Takže asi volba bude jasná. Klasické desky, nebo co doporučuje výrobce+ spolu s pancéřovýma hadicema.

Leoš

Autor:  Peter BT [ 02 Nov 2009, 16:30 ]
Predmet príspevku: 

tiež si myslím, źe je to najbezpečnejšia kombinácia. hlavne, keď aj v origo stave brzdí super oproti iným, čo som skúšal.

Autor:  break13 [ 02 Nov 2009, 17:19 ]
Predmet príspevku: 

Zatím jsem dal nový desky do zadní brzdy , tentokrát Bendix, a vyměnil brzdovou kapalinu (Igol 5.1)
a pedál je tvrdší , brzdí to dobře a kotouč je obarvený do zlatova.
Není to ale připálený, desky jsou "upečený" z nějakýho materiálu s větším obsahem Cu.
Jinak v Yamaze mi řekli, že to nejlíp brzdí s jejich destičkama, ale sada na přední brzdy stojí přes 4000Kč :shock:
tak mi to trochu dost odradilo, když sada Brembo, nebo Bendix stojí cca 1600Kč.
R.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/