Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Výkon vrs. točivý moment
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=500
Stránka 1 z 1

Autor:  j.em [ 19 Dec 2009, 22:26 ]
Predmet príspevku:  Výkon vrs. točivý moment

Ahoj lidi,

tak díky počasí (zrovna venku sněží a je -8C) řeším absťák z projížďky na mazlíkovi surfováním na netu..

Narazil jsem na jeden článek týkající se BT a znovu mi potvrzuje mou správnou volbu při výběru motorky.... :thumbup2:

http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-t ... 13445.html

Takže všechny zdravím a přeji happy Xmas.... a hodně km (bez nehod)

Jirka

PS: for Blackshadow - nevěděl jsem info zařadit, tak sorry pokud už to tu někde je - díky za radu kam s tím příště

Autor:  cafe-racer [ 19 Dec 2009, 22:41 ]
Predmet príspevku: 

To jsem rád, že se líbí :-) však jsem si s ním dal záležet.

Autor:  helmi [ 20 Dec 2009, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

Dóóóbrý článok si sem hodil amigo!
V jednom, však neviem s čllánkom súhlasiť, aj keď každý to vníma po svojom: To preraďovanie sa mi nezdá, že by som tam nahádzal kvalty a iba ťahal za plyn podľa potreby. Napríklad keď v obci idem 50 km/h po rovnej ceste, mám tam IV kvalt. No keď idem do zákruty 90° a viac, spomaľujem a ak nepodradím, mám pocit, že trápim motor.
To na HD Spotsteri 883 je to iné: Dáš tam za I a pojazdíš celé mesto bez použitia šaltpáky i spojky. Ak tam dáš aj II, tak to zvláda tiež, bez zlého pocitu... Nočo nie je moto ako moto. (Teda nie že Sporíka by som radšej ako Bulldoga!)

Autor:  break13 [ 11 Jan 2010, 17:03 ]
Predmet príspevku: 

helmi píše:
Dóóóbrý článok si sem hodil amigo!
V jednom, však neviem s čllánkom súhlasiť, aj keď každý to vníma po svojom: To preraďovanie sa mi nezdá, že by som tam nahádzal kvalty a iba ťahal za plyn podľa potreby. Napríklad keď v obci idem 50 km/h po rovnej ceste, mám tam IV kvalt. No keď idem do zákruty 90° a viac, spomaľujem a ak nepodradím, mám pocit, že trápim motor.
To na HD Spotsteri 883 je to iné: Dáš tam za I a pojazdíš celé mesto bez použitia šaltpáky i spojky. Ak tam dáš aj II, tak to zvláda tiež, bez zlého pocitu... Nočo nie je moto ako moto. (Teda nie že Sporíka by som radšej ako Bulldoga!)

No já bych jedno vysvětlení měl proč máš lepší pocit ze Sportstera:
on má sekundární řetěz a ten při nízkých otáčkách ty rázy od toho dvoubuchu odpruží, kardan je "tvrdej" a víc to ty převody "bolí" :(
R.

Autor:  Felix [ 11 Jan 2010, 21:15 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
helmi píše:
Dóóóbrý článok si sem hodil amigo!
V jednom, však neviem s čllánkom súhlasiť, aj keď každý to vníma po svojom: To preraďovanie sa mi nezdá, že by som tam nahádzal kvalty a iba ťahal za plyn podľa potreby. Napríklad keď v obci idem 50 km/h po rovnej ceste, mám tam IV kvalt. No keď idem do zákruty 90° a viac, spomaľujem a ak nepodradím, mám pocit, že trápim motor.
To na HD Spotsteri 883 je to iné: Dáš tam za I a pojazdíš celé mesto bez použitia šaltpáky i spojky. Ak tam dáš aj II, tak to zvláda tiež, bez zlého pocitu... Nočo nie je moto ako moto. (Teda nie že Sporíka by som radšej ako Bulldoga!)

No já bych jedno vysvětlení měl proč máš lepší pocit ze Sportstera:
on má sekundární řetěz a ten při nízkých otáčkách ty rázy od toho dvoubuchu odpruží, kardan je "tvrdej" a víc to ty převody "bolí" :(
R.

Řetěz sice není tak "natvrdo" jako kardan, ale zase se, když není v tahu, prověšuje a výsledkem je "kopání do řetězu" už při mírně podtočeném motoru. U véčka to určitě nebude tak výrazné jako u jednobuchu, ale pokud není motor naladěn na úplně ty nejnižší otáčky, to cukání tam bude taky. U každé moto je to samozřejmě jinak a taky hodně záleží na citu řidiče, napnutí řetězu, atd...
Jinak naprosto souhlasím, že řetěz má měkčí reakce než kardan a kdyby Bulldog měl ozubený řemen, vůbec bych se nezlobil. :wink2:

P.S. Taky není kardan jako kardan. U Hondy Revere byl tvrdý jako prase, u Drag Stara to bylo už lepší a u Bulldoga zatím nejměkčí co jsem měl.
A u moderních moto to bude určitě ještě vymakanější.

Autor:  Felix [ 11 Jan 2010, 23:31 ]
Predmet príspevku: 

Teď jsem si uvědomil, že Sportster má, jako všichni ostatní Haryci, sek. převod ozubeným řemenem a to hodně vysvětluje.
Málem jsem se nechal tím řetězem zblbnout. :roll: :wink:

Autor:  helmi [ 12 Jan 2010, 18:35 ]
Predmet príspevku: 

Felix píše:
Teď jsem si uvědomil, že Sportster má, jako všichni ostatní Haryci, sek. převod ozubeným řemenem a to hodně vysvětluje.
Málem jsem se nechal tím řetězem zblbnout. :roll: :wink:


No jo, no jo... Ten remeň... To sa mi zdá logické vysvetlenie. :idea:

Autor:  j.em [ 12 Jan 2010, 23:17 ]
Predmet príspevku: 

řadím rád a řadím často....
hlavně když člověk podřadí, vrkne tomu s meziplynem a Bulda zlověstně zamručí, že jako chce přidat ....
to mám prostě rád (a většinou i přidám...:-)

zdarec všem trpícím (hážu sníh každej den a čekám na jaro až vyjedu)

Autor:  Peter BT [ 12 Jan 2010, 23:53 ]
Predmet príspevku: 

nasťažuj sa, závidím ti.
u nás ani stopa po snehu a po víkendových +10 stupňoch sa teraz aspoň ochladilo na teploty okolo nuly v noci

Autor:  Felix [ 13 Jan 2010, 08:15 ]
Predmet príspevku: 

Peter BT píše:
nasťažuj sa, závidím ti.
u nás ani stopa po snehu a po víkendových +10 stupňoch sa teraz aspoň ochladilo na teploty okolo nuly v noci

To bychom měli závidět spíš my tobě.
Já už mám od odhazování sněhu stržené záda. :crying2:
Tak to u nás vypadá:

Obrázok

Autor:  Ouklend [ 13 Jan 2010, 10:51 ]
Predmet príspevku: 

pěkná hromada Felixi :D. no ale co s Mazdou, když v garáži stojí Bulík ne ...? :lol:

Autor:  Felix [ 13 Jan 2010, 12:20 ]
Predmet príspevku: 

Ouklend píše:
pěkná hromada Felixi :D. no ale co s Mazdou, když v garáži stojí Bulík ne ...? :lol:

Ta Mazda naštěstí není moje. Já jsem svoje auto už vyhrabal :fing:

Ale to jsme zase pěkně odbočili od tématu-fuj,hanba :oops:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/