Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

zobrazenie zaradeného rýchlostného stupňa
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=513
Stránka 1 z 1

Autor:  Peter BT [ 11 Jan 2010, 16:14 ]
Predmet príspevku:  zobrazenie zaradeného rýchlostného stupňa

Chlapci, máte to niekto na BT, alebo inej motorke indikátor zaradeného prevodového stupňa?
Teoretické vyhlasenie - "je to totálna kravina" už poznám, teraz ma zaujímajú fakt skúsenosti :wink2:

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 11 Jan 2010, 19:43 ]
Predmet príspevku: 

Mam to na GTR, na radovem 4 valci s 6 kvalty na to hledim celkem casto,hlavne jsi nejsem jisty,jestli tam mam 5 nebo 6(overdrive). Na BT to nepotrebuju, pokud nevim ,co tam mam, kouknu na rucicky tachometru a otackomeru a podle vzajemneho uhlu hned poznam zarazeny kvalt. U petikvaltu to,myslim,ani neni zapotrebi.

Autor:  durinkos [ 11 Jan 2010, 23:00 ]
Predmet príspevku: 

ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen :oops:

Autor:  Peter BT [ 11 Jan 2010, 23:45 ]
Predmet príspevku: 

durinkos píše:
ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen :oops:


toto poznám :D :D

horšie bolo ale párkrát pred zákrutou, keď som podradil a čakal, že to bude dvojka, a bola to jednotka. to mi stuhol úsmev :scared: a uletela prdel :blink:

Autor:  helmi [ 12 Jan 2010, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

V Yamahe v Šali to tiež predávajú. Keď som sa vypytoval čo a ako, povedali že je to kompatibilné na viacero motocyklov, no akurát Yamaha má elektroniku tak urobenú, že to tam zatiaľ nevedia napojiť. Toto bolo ešte v lete. Možno odvtedy už zvládli montáž aj na Yamahy. Aj mne tam niekedy chýba ukazovateľ kvaltu a tiež tam často radím imaginárnu šestku.

Autor:  NaaR [ 12 Jan 2010, 18:53 ]
Predmet príspevku: 

copak sestku na fazeroj sem standartne radil i za 7 ..:D:D:Dale jako krome ty 6 obcs se mi u bulika nestava ze bych mel problem..

Autor:  igorescu [ 22 Mar 2010, 11:25 ]
Predmet príspevku: 

Aj mne sa stava ze obcas radim uz aj 7 :). Takmer vsetky Suzuki maju ukazovatele a co pocuvam tak, si to ludia pochvaluju.

V Inchebe bolo teraz par firiem co to vyraba ale nepytal som sa ako je to s montazou na Yamahy. Ale je to o jeden dovod viac aby si nedaval pozor na cestu :)

Chcem sa ale ako zaciatocnik opytat a nechcem zacinam na taku blbost temu, na akom prevodovom stupni resp. s akymi otackami chodite napr. cez mesto alebo dedinu?

Mne na 3000 ot. strasne drkocu ventily alebo co, tak preradim vyssie a otacky mam potom na 2000 ale to jo uz pomaly volnobeh. Nechcem podradovat lebo od 3500 ot. uz robim rachot a zacinaju na mna ludia moc pozerat.

Autor:  Peter BT [ 22 Mar 2010, 12:22 ]
Predmet príspevku: 

takže rýchlostné stupne Bulldog už ukazuje, kábliky sa dali vystopovať.
Ale s Braňovou aprilkou majú problém, nevedia nájsť rýchlomer a otáčkomer - teda signál, samozrejme :D. Do budíkov totiž už ide len nejaký hustý zväzok z riadiacej jednotky - pravdepodobne už len zobrazovacie príkazy a palubný počítač.

Igorescu - podĺa toho, ako chcem ísť - pohodovka cez mesto, keď sa nechystám predbiehať, len v pohode prejsť, tak na 4 (niekedy aj 5) - máš pravdu, skoro voľnobeh. Ak to vyzerá na pestrejśiu jazdu - spomaľovačky, obchádzanie áut, chodci, tak na 3 - hlavne kvôli chodcom - lepšie počujú a dajú pozor

Autor:  helmi [ 22 Mar 2010, 20:50 ]
Predmet príspevku: 

To igorescu: Ako píše Peter BT, cez mesto tak na 3,4,výnimočne na 5. Ale ako píšeš, že pri 3000ot. ti drkocú ventily (predpokladaná rýchlosť 40-50 km/h) tak to nie je moc dobré. Že by sa hodila kontrola nastavenia ventilov?

Autor:  GumaJ [ 22 Mar 2010, 21:53 ]
Predmet príspevku: 

I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... 8)
Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... :army:

Autor:  Peter BT [ 22 Mar 2010, 22:56 ]
Predmet príspevku: 

GumaJ píše:
I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... 8)
Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... :army:


to jo, keď neťahá tak podradím, s tým problém nemám ani ja :D
Ale keď mi druhýkrát v zákrute bloklo zadné koleso pri podradení len preto, źe som myslel, źe tam mám 5 a o dva v pohode podradím, no a ono tam bola 4, tak mi nebolo vśetko jedno. Ale je pravda, je to vec nepozornosti. dá sa to usledovať z otáčkomeru. Ale čo uź.

a to cvrlikanie - teda neviem, dnes som si to vśímal, cez dedinu som iśiel 50 na 5, a bolo to v pohode, asi 1800 otáčok, len tak v pohode brumlal. Takže asi tam fakt budú rozhodené ventily

Autor:  Mirek1 [ 23 Mar 2010, 15:46 ]
Predmet príspevku: 

Osobně se nedívám ani na tachometr,tak to by byla asi pro mě opravdu zbytečnost. Před zatáčkou hlavně koukám do a za zatáčku ,ne na budíky.
Ale každého věc,co si na psa našroubuje.

Autor:  igorescu [ 25 Mar 2010, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

Dik za radu chalani. Asi si to dam prezriet aj ked som si dal prezriet kompletne celu motorku po kupe (pred zimou) aj s nastavovanim vsetkeho mozneho (karburatory, ventily, brzdy, filtre a pod.)

Praveze na 2000 otackaj si ta motorka len tak poprdkava a ventily nepocujem. Az na 3000 pocujem vkuse cvakanie ako na starych skodovkach ked su nizke otacky. Ked pridam na 3500 tak to prestane.

Proste tych 3000 sa mu nepaci :(

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/