Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 28 Mar 2024, 20:22


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Peter BT
Poslať  Predmet príspevku: zobrazenie zaradeného rýchlostného stupňa  |  Napísal: 11 Jan 2010, 16:14
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Chlapci, máte to niekto na BT, alebo inej motorke indikátor zaradeného prevodového stupňa?
Teoretické vyhlasenie - "je to totálna kravina" už poznám, teraz ma zaujímajú fakt skúsenosti :wink2:



Reklama


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Jan 2010, 19:43

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Mam to na GTR, na radovem 4 valci s 6 kvalty na to hledim celkem casto,hlavne jsi nejsem jisty,jestli tam mam 5 nebo 6(overdrive). Na BT to nepotrebuju, pokud nevim ,co tam mam, kouknu na rucicky tachometru a otackomeru a podle vzajemneho uhlu hned poznam zarazeny kvalt. U petikvaltu to,myslim,ani neni zapotrebi.


durinkos
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Jan 2010, 23:00

Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12
Príspevky: 118
Bydlisko: Puchov

Offline
ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen :oops:


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 11 Jan 2010, 23:45
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
durinkos píše:
ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen :oops:


toto poznám :D :D

horšie bolo ale párkrát pred zákrutou, keď som podradil a čakal, že to bude dvojka, a bola to jednotka. to mi stuhol úsmev :scared: a uletela prdel :blink:


helmi
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Jan 2010, 18:30
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01
Príspevky: 367
Bydlisko: Galanta

Offline
V Yamahe v Šali to tiež predávajú. Keď som sa vypytoval čo a ako, povedali že je to kompatibilné na viacero motocyklov, no akurát Yamaha má elektroniku tak urobenú, že to tam zatiaľ nevedia napojiť. Toto bolo ešte v lete. Možno odvtedy už zvládli montáž aj na Yamahy. Aj mne tam niekedy chýba ukazovateľ kvaltu a tiež tam často radím imaginárnu šestku.

_________________
Ride Free


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Jan 2010, 18:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
copak sestku na fazeroj sem standartne radil i za 7 ..:D:D:Dale jako krome ty 6 obcs se mi u bulika nestava ze bych mel problem..

_________________
R.I.P.Rest In Pain


igorescu
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Mar 2010, 11:25

Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47
Príspevky: 138
Bydlisko: Bratislava

Offline
Aj mne sa stava ze obcas radim uz aj 7 :). Takmer vsetky Suzuki maju ukazovatele a co pocuvam tak, si to ludia pochvaluju.

V Inchebe bolo teraz par firiem co to vyraba ale nepytal som sa ako je to s montazou na Yamahy. Ale je to o jeden dovod viac aby si nedaval pozor na cestu :)

Chcem sa ale ako zaciatocnik opytat a nechcem zacinam na taku blbost temu, na akom prevodovom stupni resp. s akymi otackami chodite napr. cez mesto alebo dedinu?

Mne na 3000 ot. strasne drkocu ventily alebo co, tak preradim vyssie a otacky mam potom na 2000 ale to jo uz pomaly volnobeh. Nechcem podradovat lebo od 3500 ot. uz robim rachot a zacinaju na mna ludia moc pozerat.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Mar 2010, 12:22
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
takže rýchlostné stupne Bulldog už ukazuje, kábliky sa dali vystopovať.
Ale s Braňovou aprilkou majú problém, nevedia nájsť rýchlomer a otáčkomer - teda signál, samozrejme :D. Do budíkov totiž už ide len nejaký hustý zväzok z riadiacej jednotky - pravdepodobne už len zobrazovacie príkazy a palubný počítač.

Igorescu - podĺa toho, ako chcem ísť - pohodovka cez mesto, keď sa nechystám predbiehať, len v pohode prejsť, tak na 4 (niekedy aj 5) - máš pravdu, skoro voľnobeh. Ak to vyzerá na pestrejśiu jazdu - spomaľovačky, obchádzanie áut, chodci, tak na 3 - hlavne kvôli chodcom - lepšie počujú a dajú pozor


helmi
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Mar 2010, 20:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01
Príspevky: 367
Bydlisko: Galanta

Offline
To igorescu: Ako píše Peter BT, cez mesto tak na 3,4,výnimočne na 5. Ale ako píšeš, že pri 3000ot. ti drkocú ventily (predpokladaná rýchlosť 40-50 km/h) tak to nie je moc dobré. Že by sa hodila kontrola nastavenia ventilov?

_________________
Ride Free


GumaJ
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Mar 2010, 21:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47
Príspevky: 294
Bydlisko: Praha 8

Offline
I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... 8)
Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... :army:

_________________
Obrázok


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Mar 2010, 22:56
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
GumaJ píše:
I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... 8)
Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... :army:


to jo, keď neťahá tak podradím, s tým problém nemám ani ja :D
Ale keď mi druhýkrát v zákrute bloklo zadné koleso pri podradení len preto, źe som myslel, źe tam mám 5 a o dva v pohode podradím, no a ono tam bola 4, tak mi nebolo vśetko jedno. Ale je pravda, je to vec nepozornosti. dá sa to usledovať z otáčkomeru. Ale čo uź.

a to cvrlikanie - teda neviem, dnes som si to vśímal, cez dedinu som iśiel 50 na 5, a bolo to v pohode, asi 1800 otáčok, len tak v pohode brumlal. Takže asi tam fakt budú rozhodené ventily


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Mar 2010, 15:46
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Osobně se nedívám ani na tachometr,tak to by byla asi pro mě opravdu zbytečnost. Před zatáčkou hlavně koukám do a za zatáčku ,ne na budíky.
Ale každého věc,co si na psa našroubuje.


igorescu
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Mar 2010, 11:20

Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47
Príspevky: 138
Bydlisko: Bratislava

Offline
Dik za radu chalani. Asi si to dam prezriet aj ked som si dal prezriet kompletne celu motorku po kupe (pred zimou) aj s nastavovanim vsetkeho mozneho (karburatory, ventily, brzdy, filtre a pod.)

Praveze na 2000 otackaj si ta motorka len tak poprdkava a ventily nepocujem. Az na 3000 pocujem vkuse cvakanie ako na starych skodovkach ked su nizke otacky. Ked pridam na 3500 tak to prestane.

Proste tych 3000 sa mu nepaci :(


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.