Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Teplota oleje, popř.motoru
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=514
Stránka 1 z 1

Autor:  stonemen [ 11 Jan 2010, 20:20 ]
Predmet príspevku:  Teplota oleje, popř.motoru

Zajímal by mě názor na nějaké zařízení které by bylo schopno měřit teplotu oleje a tím pádem motoru, hlavně v letních měsících. A jestli je vůbec možný za normálního používání motor bulldoga teplem poškodit nebo zničit... Něco jako budík s teplotou oleje někde u palubky...

Autor:  Peter BT [ 11 Jan 2010, 20:28 ]
Predmet príspevku: 

na palubke neviem, ale videl som teplomer zabudovaný v skrutke na plnenie oleja - videl som ho v Louis -ovi vo Viedni

Autor:  stonemen [ 11 Jan 2010, 20:43 ]
Predmet príspevku: 

jj vím, myslím že ho má i Pitbulllibor na svým pesanovi... :)

Autor:  PitbullLibor74 [ 11 Jan 2010, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

Stone já ho mám a koupil jsem ho tenkrát na NOVELmoto od motodetailu..Obrázok

Autor:  cafe-racer [ 11 Jan 2010, 21:02 ]
Predmet príspevku: 

Tenhle rádoby teploměr oleje (místo nalévacího šroubu) už jsem měl na motorce, když jsem ji koupil. Žádné závěry se z toho vyvodit nedají, je to přeci jenom hodně přibližné měřidlo. Nicméně pro zajímavost se hodí.
Při běžném ježdění se ručička pohybuje kolem 80-90°C, v letním horku v zácpě jsem zahlédl i >100°C. Pak jsem jel do Španělska :-) tam bylo běžné mít při cestovním tempu 130 km/h vidět ručičku teploměru i za 100°, a taky mi pašík spapal asi 0,75L oleje...

Autor:  cafe-racer [ 11 Jan 2010, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

Ještě přidám: vzduchem chlazenej motor o výkonu 47kW z principu nebude mít potíže s chlazením....

Autor:  durinkos [ 11 Jan 2010, 23:06 ]
Predmet príspevku: 

toto je dobra vec. dvojcidlovy teplomer. jedno cidlo medzi rebrovanie a druhe na riadenie. ukaze to hned teplotu motora aj ovzdusia! Obrázok :D

Autor:  Pjotr [ 12 Jan 2010, 07:53 ]
Predmet príspevku: 

Jednou jsem měl o Bulldu strach.
V neuvěřitelném vedru jsem se na rozpálené dálnici posouval kolem Benátek v koloně asi dvě hodiny (ve dvou a s plnou bagáží).
Uchladil se.

Myslím, že u nás a při běžném provozu není šance se k takové situaci ani přiblížit.

Autor:  break13 [ 12 Jan 2010, 11:09 ]
Predmet príspevku: 

No můj osobní názor je,
že ten náš ingot je dost odolnej na přehřátí, viz. výše a pokud tam člověk naleje olej s horní viskozitou SAE 50, tak je i dost velká rezerva.
No a konečně na co se nervovat nějakým ciferníkem, který ani neměří přesně :D
R.

Autor:  Mirek1 [ 12 Jan 2010, 16:20 ]
Predmet príspevku: 

........a mezi žebrama už vubec ne :wink:

Autor:  stonemen [ 12 Jan 2010, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

Pokud je minimální šance že bych bulíka utavil,tak nemá cenu abych to řešil. Jen jsem byl zvědav, i z toho důvodu, že po modernizaci bulíka dal výrobce větší chladící nádechy na zadní válec...

Autor:  NaaR [ 12 Jan 2010, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

zadni se smaozrejme hreje vic ale pokud nepoletis po dalnici v kuse tak te to nemusi trapit..

Autor:  break13 [ 12 Jan 2010, 22:28 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Pokud je minimální šance že bych bulíka utavil,tak nemá cenu abych to řešil. Jen jsem byl zvědav, i z toho důvodu, že po modernizaci bulíka dal výrobce větší chladící nádechy na zadní válec...

Jo taky jsem si všiml, ale spíš to vypadá na designové vylepšení než až tak funkční
Zatím mi to nejvíc žhavilo při popojíždění po městě a to by pomohl spíš ventilátor a lá skůtr ....
Pokud se přesto bojíš, tak tam nalej 10W-60 Racing olej a můžeš na žebrech dělat steaky naprosto bez obav, že by se ti motor přidřel :lol:
R.

Autor:  GumaJ [ 12 Jan 2010, 23:00 ]
Predmet príspevku: 

Pravdou je to,že v létě jsem se v pařáku nějak zamotal v centru v kolonách a zadní válec topil tak,že jsem málem nemohl sedět... :lol:
Však pak jsem to trooochen prohnal,ochladil řiť i válec a vše OK :army:
Dálnice bych se zas až tak nebál...

Autor:  stonemen [ 13 Jan 2010, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Jo taky jsem si všiml, ale spíš to vypadá na designové vylepšení než až tak funkční
Zatím mi to nejvíc žhavilo při popojíždění po městě a to by pomohl spíš ventilátor a lá skůtr ....
Pokud se přesto bojíš, tak tam nalej 10W-60 Racing olej a můžeš na žebrech dělat steaky naprosto bez obav, že by se ti motor přidřel :lol:
R.

No tak to je dobrá zpráva - steaky a buřty sebou a můžu kempovat s buldou kde chci... :lol2:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/