Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 20 Apr 2024, 11:53


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
stonemen
Poslať  Predmet príspevku: Laděný výfuky vs. výkon  |  Napísal: 14 Jún 2010, 12:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Mrkli jste už někdo do časáku Motocykl č.07, jsou tam testy na laděný výfuky, sice na velkýho bandita ne na buldu, ale zajímavý. Třeba můj favorit Ixil nic moc.... :?

_________________
A.C.A.B.



Reklama


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Jún 2010, 20:55
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Suzuki bandit 1250/S výkon 106,4k (9530 1/min), 101nm (3700 1/min) s originál laufy.
GPR-grand prix evolution: 97,2k, 96nm!
Hashiru: 103,2k, 97nm!
Ixil-conical xtrem shorty: 95,9k, 98nm!
Streetfighter: 105,4k, 101nm!
Samozřejmě vše při obdobných otáčkách!
Nejlépe vyšel Laser-duotech: 111,1k, 103nm!
obdobně Arrow-race tec, Bos, LeoVince-evo II oval, Shark-conic.
Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... :evil:

_________________
A.C.A.B.


Zdenek Marciniszyn
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jún 2010, 12:04

Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14
Príspevky: 628

Offline
Citácia:
Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... :evil:

A vzhledu :D


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jún 2010, 12:31

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Zdenek Marciniszyn píše:
Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... :evil:

A vzhledu :D[/quote]

Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval,
ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní
a to většinou při vyšších otáčkách než tovární.
To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku.
Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci
a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji !
R.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jún 2010, 17:23
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval,
ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní
a to většinou při vyšších otáčkách než tovární.
To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku.
Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci
a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji !
R.


... co je to "dukna" :confused1: :?: :shock:


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jún 2010, 17:58
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati :wink: :lol:


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Jún 2010, 18:16
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
díky za vysvětlení. tenhle slang mi jaksik unikl ... :lol2:


bikerman
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jún 2010, 07:36
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53
Príspevky: 710
Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec

Offline
Mirek1 píše:
motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati :wink: :lol:


Taky dík též jsem to nevěděl již jsem chytřejší ještě čes sváma na tomto fóru a budu nejchytřejší na světě, budu větší a ještě větší až budu největší...... :lol2: :thumbup2: :lol2:

_________________
LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jún 2010, 15:13
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři :lol: :lol: :lol: zase takový rébus to nebyl. :wink:
Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví :P
.........když chcete teda tu srandu :lol:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jún 2010, 15:37

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jo ale abych nebyl furt jen vysazenej proti laďákům,
tak aspoň akrapy, především ty nejdražší někdy dost výrazně sníží hmotnost.
U jedný Kavy to dělá 15kg a u PORSCHE Carrera jsou jeho výfuky o 50kg lehčí :shock:
R.


bikerman
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jún 2010, 17:32
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53
Príspevky: 710
Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec

Offline
Mirek1 píše:
Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři :lol: :lol: :lol: zase takový rébus to nebyl. :wink:
Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví :P
.........když chcete teda tu srandu :lol:


Ještě že tě tu máme mi začátečníci :thumbup3: :thumbup3: :thumbup3:
Doufám že jedeš na sraz :thumbup:

_________________
LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Jún 2010, 18:54
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Ano,ale neprzněme tady vlákno o laufech. :wink:


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Jún 2010, 21:27
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 879
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama.
Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít ;-)

_________________
'03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 20 Jún 2010, 19:01
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
cafe-racer píše:
Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama.
Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít ;-)

Neházím, naděje umírá poslední... :wink: Tak pak hoď info...

_________________
A.C.A.B.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 9 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.