| Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/  | 
  |
| Laděný výfuky vs. výkon http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=589  | 
	Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | stonemen [ 14 Jún 2010, 12:21 ] | 
| Predmet príspevku: | Laděný výfuky vs. výkon | 
Mrkli jste už někdo do časáku Motocykl č.07, jsou tam testy na laděný výfuky, sice na velkýho bandita ne na buldu, ale zajímavý. Třeba můj favorit Ixil nic moc....  | 
  |
| Autor: | stonemen [ 14 Jún 2010, 20:55 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Suzuki bandit 1250/S výkon 106,4k (9530 1/min), 101nm (3700 1/min) s originál laufy. GPR-grand prix evolution: 97,2k, 96nm! Hashiru: 103,2k, 97nm! Ixil-conical xtrem shorty: 95,9k, 98nm! Streetfighter: 105,4k, 101nm! Samozřejmě vše při obdobných otáčkách! Nejlépe vyšel Laser-duotech: 111,1k, 103nm! obdobně Arrow-race tec, Bos, LeoVince-evo II oval, Shark-conic. Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...  | 
  |
| Autor: | Zdenek Marciniszyn [ 15 Jún 2010, 12:04 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Citácia: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...  
A vzhledu  | 
  |
| Autor: | break13 [ 15 Jún 2010, 12:31 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Zdenek Marciniszyn píše: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...  A vzhledu Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval, ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní a to většinou při vyšších otáčkách než tovární. To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku. Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji ! R.  | 
  |
| Autor: | Ouklend [ 15 Jún 2010, 17:23 ] | 
| Predmet príspevku: | |
break13 píše: Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval, 
ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní a to většinou při vyšších otáčkách než tovární. To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku. Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji ! R. ... co je to "dukna"     | 
  |
| Autor: | Mirek1 [ 15 Jún 2010, 17:58 ] | 
| Predmet príspevku: | |
motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati  | 
  |
| Autor: | Ouklend [ 15 Jún 2010, 18:16 ] | 
| Predmet príspevku: | |
díky za vysvětlení. tenhle slang mi jaksik unikl ...  
	
	 | 
  |
| Autor: | bikerman [ 16 Jún 2010, 07:36 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Mirek1 píše: motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati   
Taky dík též jsem to nevěděl již jsem chytřejší ještě čes sváma na tomto fóru a budu nejchytřejší na světě, budu větší a ještě větší až budu největší......     
	
	 | 
  |
| Autor: | Mirek1 [ 16 Jún 2010, 15:13 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví .........když chcete teda tu srandu  | 
  |
| Autor: | break13 [ 16 Jún 2010, 15:37 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Jo ale abych nebyl furt jen vysazenej proti laďákům, tak aspoň akrapy, především ty nejdražší někdy dost výrazně sníží hmotnost. U jedný Kavy to dělá 15kg a u PORSCHE Carrera jsou jeho výfuky o 50kg lehčí R.  | 
  |
| Autor: | bikerman [ 16 Jún 2010, 17:32 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Mirek1 píše: Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři   
Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví .........když chcete teda tu srandu Ještě že tě tu máme mi začátečníci Doufám že jedeš na sraz  | 
  |
| Autor: | Mirek1 [ 16 Jún 2010, 18:54 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Ano,ale neprzněme tady vlákno o laufech.  | 
  |
| Autor: | cafe-racer [ 18 Jún 2010, 21:27 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama. Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít  | 
  |
| Autor: | stonemen [ 20 Jún 2010, 19:01 ] | 
| Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama. 
Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít Neházím, naděje umírá poslední...  | 
  |
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
  |