Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

predni tlumice (pruziny)
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=619
Stránka 5 z 8

Autor:  Mirec [ 21 Feb 2012, 07:05 ]
Predmet príspevku:  Mirec

stonemen píše:
To by se tam ale Break musel ukázat :lol:


Jo jo,ten jeho stroj bych taky rád viděl.Ten asi musí být vymakaný ... :sneaky2:

Autor:  cafe-racer [ 21 Feb 2012, 14:25 ]
Predmet príspevku: 

Zdenek Marciniszyn píše:
Kluci můžu poprosit,aby jste to nechali na sraz....dík,ahoj :cry:


Zdenku, chápu kam to míříš, ale ... copak je nás tu tolik, abychom se nemohli normálně dohodnout a držet úroveň fóra?
Buďto si chceme vyměňovat zkušenosti a poznatky způsobem konstruktivním, tzn. ptáme se a dozvídáme se nové věci; když někdo šlápne vedle, OK - poučí se :idea: a jde se dál,

a nebo ve stylu upadlých fór a la novinky.cz tu sáhodlouze rozebírat každou blbost?

V konkrétním případě: hodlá-li kolega Brejk v každém, byť nesouvisejícím, příspěvku znovu otevírat např. již tolikrát uzavřené téma AIS, stavím se k tomu konstruktivně tak že mu odpovím, dovolí-li to čas. Když se ho někdo zeptá na podvozek, má se držet tématu.

Máš-li možnost, přesuň to, prosím, někam do jinýho vlákna, ať to tu nestraší.

Martin

Autor:  break13 [ 21 Feb 2012, 15:49 ]
Predmet príspevku: 

Zdenek Marciniszyn píše:
Kluci můžu poprosit,aby jste to nechali na sraz....dík,ahoj :cry:

Sorry, ta vsuvka mě ujela, když jsem si připomněl jak jsou někteří lidi nevděční - a neváží si něčí práce navíc .
Nicméně aspoň se ukázalo, že notoričtí diskutéři jsou v kondici
:thumbup2:
R.

Autor:  break13 [ 21 Feb 2012, 16:07 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
No řekl sis o to - jelikož bulldog v sériovém provedení netrpí zdraví nebezpečným nedostatkem ohledně podvozku, není důvod to dramatizovat.
Za radu o Chlumci ti samozřejmě děkuju, ale dost vážně pochybuju že by se mi chtěl věnovat aniž bych u nich nakupoval. Máš opačnou zkušenost (podtrhuju slovo zkušenost) ?

Jelikož je i sériový podvozek celkem dost široce stavitelný
je dobré pokud tomu sám nerozumíš
si to nechat nastavit odborníky aspoň poprvé - o tom to je :idea:

Je to o komunikaci,
rád naslouchám opravdu zkušeným lidem a získávám tak zadarmo nové informace ,
které si pak vždy sám ověřím v praxi.
Takže pokud se budeš chtít s tím mechanikem v BC dohodnout,
tak se určitě dohodnete a i kdyby chtěl nějakou stokorunu,
tak se to setsakramentsky vyplatí :wink2:
R.

Autor:  break13 [ 21 Feb 2012, 16:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Mirec

Mirec píše:
Jo jo,ten jeho stroj bych taky rád viděl.Ten asi musí být vymakaný ... :sneaky2:

No chlapi mohli jste ho vidět už na dvou srazech,
ale protože je na první pohled naprosto sériovej/nenápadnej
a nejsou na něm navěšený žádný zbytečný serepetičky
tak nikoho nezaujal :crying2:
Všechno se skrývá většinou uvnitř,
protože se držím filosofie hodně nadstandardní údržby
a účelného vylepšování užitných vlastností.
HOWGH
R.

Autor:  remote [ 21 Feb 2012, 20:07 ]
Predmet príspevku: 

Držím se tématu a asi tomu nerozumím :oops: :
po nějaké chvíli ježdění ve dvou jsem zjistil, že předek je nejlepší tvrdý až supertvrdý - dobře se to vodí do zatáček. Se zadkem je to horší : mám s manželkou asi 160 kg dohromady a pružina nestíhá. V Yamaze v Pace mi nabídli jak předek, tak zadek v progresívní pružině. Čekal jsem že Hyperpro udělá nějakou jarní slevu, ale protože ne, půjdu do tý nový zadní pružiny.
Cena předek + zadek + gufera a olej na předku + práce = do 8 t.
remote

Autor:  Zdenek Marciniszyn [ 21 Feb 2012, 21:34 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Zdenku, chápu kam to míříš, ale ... copak je nás tu tolik, abychom se nemohli normálně dohodnout a držet úroveň fóra?
Buďto si chceme vyměňovat zkušenosti a poznatky způsobem konstruktivním, tzn. ptáme se a dozvídáme se nové věci; když někdo šlápne vedle, OK - poučí se :idea: a jde se dál,

a nebo ve stylu upadlých fór a la novinky.cz tu sáhodlouze rozebírat každou blbost?

V konkrétním případě: hodlá-li kolega Brejk v každém, byť nesouvisejícím, příspěvku znovu otevírat např. již tolikrát uzavřené téma AIS, stavím se k tomu konstruktivně tak že mu odpovím, dovolí-li to čas. Když se ho někdo zeptá na podvozek, má se držet tématu.

Máš-li možnost, přesuň to, prosím, někam do jinýho vlákna, ať to tu nestraší.

Martin

Martine souhlas,Nicméně jsem přesvědčen o tom,že u piva se všechny problémy řeší bez konfliktů. Pokud se to může vyřešit u whisky, jsem ochoten to sponzorovat na srazu,zdroje jsou :thumbup3:

Autor:  break13 [ 22 Feb 2012, 00:33 ]
Predmet príspevku: 

remote píše:
Držím se tématu a asi tomu nerozumím :oops: :
po nějaké chvíli ježdění ve dvou jsem zjistil, že předek je nejlepší tvrdý až supertvrdý - dobře se to vodí do zatáček. Se zadkem je to horší : mám s manželkou asi 160 kg dohromady a pružina nestíhá. V Yamaze v Pace mi nabídli jak předek, tak zadek v progresívní pružině. Čekal jsem že Hyperpro udělá nějakou jarní slevu, ale protože ne, půjdu do tý nový zadní pružiny.
Cena předek + zadek + gufera a olej na předku + práce = do 8 t.
remote

Bohužel sleva a to významná, byla loni při té promo akci
tu využili jen někteří rychlí :wink:
teď jde cena jen nahoru :-( .
Pokud to chceš udělat po krocích (finančních)tak začni předkem,
(pokud "ztratíš" předek tak je to většinou v p........
pokud ti ujede zadek, tak se to dá ustát)
V kompletu je sleva konkrétně u SV650 pouze celá 1CZK proti jednotlivému nákupu :shock: .
Bulíka mám přestavěnýho už dýl tak pro něj jsem to nezjišťoval.
R.

Autor:  OZZY [ 22 Feb 2012, 08:56 ]
Predmet príspevku: 

Noo tak já to letos vyřešil zas po svém :idea: jelykoš jsem měl modré čudly zašroubované na doraz a připadalo mi to furt měké tak jsem v yamaze nechal vyměnit olej za hustší (1000kč)a po jezedácku šups 3mm (12kč) podložku pod modré čudly :wink: už slyšim ty názory ale předběžně jsem spokojen uvydíme :shock:

Autor:  cafe-racer [ 22 Feb 2012, 11:28 ]
Predmet príspevku: 

remote píše:
Se zadkem je to horší : mám s manželkou asi 160 kg dohromady a pružina nestíhá.
remote


Čau, jak poznáš že pružina nestíhá? Vlní se to, nebo odskakuje? Ať vím, po čem jít při jízdě.

Autor:  Marko [ 22 Feb 2012, 11:35 ]
Predmet príspevku: 

Cena předek + zadek + gufera a olej na předku + práce = do 8 t.
remote[/quot/
Tak já jsem do toho loni v září šel. Hyperpro předek a zadek i s olejem celkem 5500,-Kč. Poslední rok jezdím také ve dvou a můžu říct, že je to opravdu velký skok k lepšímu!!!!

Autor:  Marko [ 22 Feb 2012, 11:44 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Za radu o Chlumci ti samozřejmě děkuju, ale dost vážně pochybuju že by se mi chtěl věnovat aniž bych u nich nakupoval. Máš opačnou zkušenost (podtrhuju slovo zkušenost) ?

Tak já můžu jen potvrdit ze zkušenosti, že ten mechanik (Ondra) z Chlumce je fakt v pohodě. Dělá motorky od vyučení a taky na nich jezdí. Ale dal výpověď (málo peněz) a je od února v moto servisu někde u Přelouče.

Autor:  remote [ 22 Feb 2012, 18:33 ]
Predmet príspevku: 

Tak já jsem do toho loni v září šel. Hyperpro předek a zadek i s olejem celkem 5500,-Kč. Poslední rok jezdím také ve dvou a můžu říct, že je to opravdu velký skok k lepšímu!!!![/quote]

Marko, to mě zajímá. V BikerCrown mají jen komplet za 13 tis. Na zadku ti dali celej novej tlumič ?
Mě nabídli progesívní pružina dopředu, asi 2500,- a pružinu dozadu, taky 2500,-. Nějaká anglická značka...
remote

Autor:  remote [ 22 Feb 2012, 18:45 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
Čau, jak poznáš že pružina nestíhá? Vlní se to, nebo odskakuje? Ať vím, po čem jít při jízdě.

Asi takhle - zadní dvousměsová Battlaxka se mi v prostoru měkký směsi, tedy od středu ke kraji ojíždí oskákaná. Vždy na vzorku, resp. zářezu na gumě do T, je zadní hrana níž než přední.
Trochu jsem zjišťoval proč to tak je. Něco je nožno i způsobem jízdy - akcelerace ze zatáček, ale nejsem zase takovej podlahář. Druhá věc je, že jsou jaksi motky z prvovýroby osazený ( asi i kvůli výsledný ceně) nejen levnějšíma tlumičema, ale tlumičema na dejme tomu 90 - 100 kg. Moc se jaksi nepočítá s tím, že na tom bude jezdit větší váha ( ať jeden např. s bagáží, tak vodič se spolujezdcem ).
No a tak někdo fakt podceňuje nastavení podvozku, ne z pohledu tvrdosti, ale z hlediska váhového. Takže mě na dotaz u Bike Crownu slíbili, že mi do toho street kompletu objednají i pružinu na 160 kg...
Kámoš má velkýho Bawora , GS, a tam to řešej taky tak.
remote

Autor:  break13 [ 23 Feb 2012, 10:55 ]
Predmet príspevku: 

OZZY píše:
Noo tak já to letos vyřešil zas po svém :idea: jelykoš jsem měl modré čudly zašroubované na doraz a připadalo mi to furt měké tak jsem v yamaze nechal vyměnit olej za hustší (1000kč)a po jezedácku šups 3mm (12kč) podložku pod modré čudly :wink: už slyšim ty názory ale předběžně jsem spokojen uvydíme :shock:

OZZY to je správný postup podle selského rozumu :lol:
Znám jednoduchý postup(a určitě jsem to i vyzkoušel na vlastním vozidle auto+moto)
to je jen vsuvka pro notorické diskutéry :rolleyes2:
jak přitlumit jednoduše opotřebovaný tlumič nebo starší olej.
U motorky jen dolejt , u auta nahradit
tlumičový olej jedním nebo až dvěma velkými panáky
převodovýho oleje viskozity 80W až 90W.
Výsledek zaručen budete překvapeni :wink2:
oni to nakonec i výrobci olejů nedělají jinak......
R.

Stránka 5 z 8 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/