Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 29 Mar 2024, 07:31


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Jirka78
Poslať  Predmet príspevku: AIRBOX tunning  |  Napísal: 30 Jan 2011, 04:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
co takhle celej airbox vyhodit a dát tam tohle, je to úprava na dragstára
Obrázok Obrázok
je to vyřešený i s odvětráním viz ty gumový hadice mezi filtrama.
http://www.maxairengineering.com/mm5/me ... =VSTAR1100

pak místo airboxu dát nádrž a zmenšit těžiště Bulldoga
PS: jak je plná nádrž, tak je to na místě hodně znát

nebo další řešení je 1 společný karburátor = výkon asi půjde dolů, ale odpadá synchronizace
Obrázok Obrázok
http://www.kjsmotorcycleworks.com/



Reklama


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 30 Jan 2011, 20:59
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
No on bude rozdíl dragstar nebo bullda, motory mají stejný základ, ale pokud by to neměly na bulldu odladěný, mám strach aby to karburátory bulldy pobraly... :?

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 31 Jan 2011, 10:28

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Těmi dvěma filtry KN nic zkazit nejde, jen je potřeba zvětšit hlavní trysky aspoň na těch 130 - vyzkoušeno.
Funkce airboxu není jen "držet" filtr, ale podílí se na naladění charakteristiky motoru.
Aby se nezhoršil zátah motoru od spodu, bylo by vhodné prodloužit sací trubky mezi karburátorem a motorem.
Dobře vytuněný sání má daleko větší vliv na motor než nějaký laďáky :idea:
Myslím si, že ale bohatě stačí výměna papírové vložky za kvalitní bavlněný filtr
(origo KN nebo i neznačkové, u těch je třeba trochu bastlení - jinak fungujou stejně - za zlomek ceny).
Před koncem sezony jsem dočasně do Bulíka vrátil papírovou vložku (abych mohl vyčistit bavlněný fitr)
a na výkonu v horním pásmu otáček to bylo cítit.

R.


Jirka78
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 03 Feb 2011, 21:15
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27
Príspevky: 323
Bydlisko: Třebíč

Offline
měl jsem to přesně na mysli tu délku sání.
koupit nějaký 2 filtry, vyrobit 3 různé délky trubek a porovnat to na stolici mezi sebou a origo.
ono by to mělo být lepší i z toho důvodu, že každý bude mít svoji díru

ono když se místo parohů dá dekl s dírou tak to víc jede ale i to pak jde slyšet jak to saje.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Mar 2011, 12:43

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jirka78 píše:
měl jsem to přesně na mysli tu délku sání.
koupit nějaký 2 filtry, vyrobit 3 různé délky trubek a porovnat to na stolici mezi sebou a origo.
ono by to mělo být lepší i z toho důvodu, že každý bude mít svoji díru

ono když se místo parohů dá dekl s dírou tak to víc jede ale i to pak jde slyšet jak to saje.


Když se tenistky snažej, tak taky hekaj nahlas :shock:
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Mar 2011, 20:39
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
Těmi dvěma filtry KN nic zkazit nejde, jen je potřeba zvětšit hlavní trysky aspoň na těch 130 - vyzkoušeno.
R.


No to by mě Breaku zajímalo jak ty trysky máš odzkoušený, že to s takovou jistotou tvrdíš :roll:

_________________
A.C.A.B.


Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Mirec  |  Napísal: 09 Mar 2011, 10:38

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
Break má samozřejmě pravdu s tím airboxem,je to ale složitější,než se na první pohled zdá.Když píst nasaje a sací ventil se uzavře,sloupec čerstvé směsi se svojí energií odrazí od naráz uzavřeného ventilu a vrací se zpět do airboxu.A ten má za úkol svým tvarem a velikostí tuto rezonanci zklidnit,dorovnat podtlak po nasátí prvním pístem,a připravit ustálené množství nového vzduchu pro nasátí druhým pístem.Je to ale mnohem složitější,něco vyhovuje nízkým,něco zase vysokým otáčkám.

Tohle bylo neštěstí našich JAW 350-tek,kdy píst,který sál,musel nejdřív překonat proud směsi pohybující se karburátorem opačným (odraženým) směrem.Řešením by byl jazýčkový ventil nebo dva karburátory.

Pro Jirku 78 by bylo asi nejlepší vypustit filtr a airbox a dát hned před karburátor síťku s drátěnkou,jako to měly Péráci ... :lol: :lol:


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 20:25

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
stonemen píše:
No to by mě Breaku zajímalo jak ty trysky máš odzkoušený, že to s takovou jistotou tvrdíš :roll:

Na brzdě,
zkus si to najít v jiném vláknu, ať se nemusím pořád opakovat :wink:
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 21:10
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
Na brzdě,
zkus si to najít v jiném vláknu, ať se nemusím pořád opakovat :wink:
R.

Aha, takže ty máš na brzdě odzkoušenou výše uvedenou úpravu sání na dragstara. To máš asi víc buldoků v garáži :wink: . Protože na tu úpravu co je na fotkách by byla tryska 130 sakra málo... :wink:

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 21:51

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
No myslel jsem na Bulldoga,
ale technicky vzato pro nastavení směsi pro max výkon (plné otevření) je podstatné:
objem motoru,
typ motoru
průměr difuzoru karburátoru
hlavní tryska
(jehla nesmí být nestandardně nízko)
a max. provozní otáčky.
Dál jsou to už jemné nuance.
No a využití maximálního výkonu v běžném provozu je pak především diskuze na srazu u piva..............
Mě prostě stačí, že na svým otevřeným Bulíkovi ujedu např. Markovi,
který má sériového (i když Marko je o 30AIS lehčí než já ) :D
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 22:05
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
No myslel jsem na Bulldoga,
ale technicky vzato pro nastavení směsi pro max výkon (plné otevření) je podstatné:
objem motoru,
typ motoru
průměr difuzoru karburátoru
hlavní tryska
(jehla nesmí být nestandardně nízko)
a max. provozní otáčky.
Dál jsou to už jemné nuance.
No a využití maximálního výkonu v běžném provozu je pak především diskuze na srazu u piva..............
Mě prostě stačí, že na svým otevřeným Bulíkovi ujedu např. Markovi,
který má sériového (i když Marko je o 30AIS lehčí než já ) :D
R.


Takže je to složitější, to jsem chtěl slyšet... A jen 130 trysky nestačí :rolleyes2:

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 22:10

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Ve skutečnosti je to strašně jednoduchý,
jde pouze a jen o zkušenosti a praxi :-)
R.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 09 Mar 2011, 22:13
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
Ve skutečnosti je to strašně jednoduchý,
jde pouze a jen o zkušenosti a praxi :-)
R.


:thumbup2:

_________________
A.C.A.B.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Mar 2011, 06:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
Stonemen, to máš marný. Ani "odborníci v servisech", jak je Break tak rád haní, nemají takovou praxi a zkušenosti jako on (vždyť sedí celý den u počítače). Kam se teprve může na svazarmovce hrabat sprostý lid.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Mar 2011, 17:02
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Jo jo jo, marný, marný, no alespoň se člověk nenudí a je pořád ve střehu... :wink:

_________________
A.C.A.B.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.