Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
AIRBOX tunning http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=671 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Jirka78 [ 15 Mar 2011, 22:21 ] |
Predmet príspevku: | |
já bych chtěl mít tu brzdu doma a pohrát si na ní s Bulldogem. Zajímalo by mě, jestli se dá něco málo navíc vykouzlit, když by se vyhodil celý airbox a udělalo nezávislé sání pro oba karbenátky. co takhle proměnlivé sání ala Vmax2? |
Autor: | cafe-racer [ 16 Mar 2011, 21:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Já jsem rád za každý ohlas ve smyslu uvádění věcí na pravou míru. Po nepěkné výměně názorů s Breakem už se toho osobně neúčastním, takže jedině dobře že se Pjotr ozývá. Takže nezasahovat !!! Tyhle tahanice nikdy nezačínají na základě výměny korektních informací, ale v 99% případů je za tím diletanství doprovázené silným přesvědčením o vlastní pravdě. |
Autor: | Pjotr [ 17 Mar 2011, 02:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Jirka78 píše: já to jen pasívně čtu a pak to vždy končí Break VS Pjotr, přitom to od Breaka začalo věcně....
aspoň není nuda Pokud někdo určí velikost trysek podle reklamního obrázku filtru při naprostém překopání sání a ještě k tomu na jiné motorce, tak mi to příjde velice odvážné, ale rozhodně ne věcné. |
Autor: | stonemen [ 17 Mar 2011, 20:15 ] |
Predmet príspevku: | |
To jsem rozhodně stejného názoru... Beru tohle forum jako přátelsky informační, kde může náštěvník najít důvěryhodné rady, jak a co na buldovi vylepšit a hlavně nezničit. |
Autor: | Jirka78 [ 17 Mar 2011, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
nevím proč by tam nemohly být zrovna ty 130? mě to přijde logický, víc vzduchu = víc benzínu = větší díra v trysce a zvednutí jehly. stejně je nejlepší to porovnat na brzdě: měření 1 = bez úpravy (referenční) pak s úpravami: měření 2: dát trysku 100 (nevím jaká je origo, jen střílím) měření 3: nastavit jinou výška jehly měření 4: nastavit další výšku jehly měření 5: dát trysku 110 ... měření X: tryska 130 .. pak to mezi sebou porovnat a vybrat si co se mi líbí případně do toho ještě přidat další parametr - délku sání tak pokud budu mít 4 trysky, 3 nastavení výšky jehly a 3 různé délky sání tak mi vyjde 4x3x3 = 27 měření jako pokus může být též ověření s menší tryskou než je origo víc se na tom vymyslet přece nedá takže prosím o výslednou nejlepší kombinaci PS: těch kombinací může být míň na základě zkušeností s laděním pokud bych pak viděl z grafů, že např dlouhé sání vyhovovalo nižším otáčkám a krátké vyšším, tak bych věděl i jak by měla přibližně vypadat proměnlivá délka sání |
Autor: | stonemen [ 17 Mar 2011, 21:34 ] |
Predmet príspevku: | |
To víš že by tam být mohli, dát si tam můžeš co chceš , ale v té sadě na obrázku už trysky jsou a nejspíš odladěný takže zbytečný krok. K tomu ladění, jehlu zvedáš v případě, že máš propad ve výkonové křivce ve středních otáčkách, jinak je lepší se držet doporučení dodavatele kitu. Ve firmách mateřských výrobců motorek a ve firmách na tunning, kde ladí motory to dělají týmy odborníků a mají větší zkušenosti, techniku, čas i peníze, tak proč jim nevěřit a ušetřit si tak svůj čas i peníze. Rozhodně to i za ty peníze za který ty kity koupíš, vyjde levněji, než když hledáš cestu sám. Ale jinak obdivuju lidi, kteří do toho přeci jdou a zkouší nové věci... |
Stránka 3 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |