Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

AIRBOX tunning
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=671
Stránka 3 z 3

Autor:  Jirka78 [ 15 Mar 2011, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

já bych chtěl mít tu brzdu doma a pohrát si na ní s Bulldogem.
Zajímalo by mě, jestli se dá něco málo navíc vykouzlit, když by se vyhodil celý airbox a udělalo nezávislé sání pro oba karbenátky.
co takhle proměnlivé sání ala Vmax2?

Autor:  cafe-racer [ 16 Mar 2011, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

Já jsem rád za každý ohlas ve smyslu uvádění věcí na pravou míru. Po nepěkné výměně názorů s Breakem už se toho osobně neúčastním, takže jedině dobře že se Pjotr ozývá.
Takže nezasahovat !!! Tyhle tahanice nikdy nezačínají na základě výměny korektních informací, ale v 99% případů je za tím diletanství doprovázené silným přesvědčením o vlastní pravdě.

Autor:  Pjotr [ 17 Mar 2011, 02:53 ]
Predmet príspevku: 

Jirka78 píše:
já to jen pasívně čtu a pak to vždy končí Break VS Pjotr, přitom to od Breaka začalo věcně....
aspoň není nuda


Pokud někdo určí velikost trysek podle reklamního obrázku filtru při naprostém překopání sání a ještě k tomu na jiné motorce, tak mi to příjde velice odvážné, ale rozhodně ne věcné.

Autor:  stonemen [ 17 Mar 2011, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

To jsem rozhodně stejného názoru... :wink: Beru tohle forum jako přátelsky informační, kde může náštěvník najít důvěryhodné rady, jak a co na buldovi vylepšit a hlavně nezničit. 8)

Autor:  Jirka78 [ 17 Mar 2011, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

nevím proč by tam nemohly být zrovna ty 130?
mě to přijde logický, víc vzduchu = víc benzínu = větší díra v trysce
a zvednutí jehly.

stejně je nejlepší to porovnat na brzdě:
měření 1 = bez úpravy (referenční)
pak s úpravami:
měření 2: dát trysku 100 (nevím jaká je origo, jen střílím)
měření 3: nastavit jinou výška jehly
měření 4: nastavit další výšku jehly
měření 5: dát trysku 110
...
měření X: tryska 130
..

pak to mezi sebou porovnat a vybrat si co se mi líbí

případně do toho ještě přidat další parametr - délku sání

tak pokud budu mít 4 trysky, 3 nastavení výšky jehly a 3 různé délky sání tak mi vyjde 4x3x3 = 27 měření

jako pokus může být též ověření s menší tryskou než je origo

víc se na tom vymyslet přece nedá
takže prosím o výslednou nejlepší kombinaci :lol:
PS: těch kombinací může být míň na základě zkušeností s laděním

pokud bych pak viděl z grafů, že např dlouhé sání vyhovovalo nižším otáčkám a krátké vyšším, tak bych věděl i jak by měla přibližně vypadat proměnlivá délka sání

Autor:  stonemen [ 17 Mar 2011, 21:34 ]
Predmet príspevku: 

To víš že by tam být mohli, dát si tam můžeš co chceš :wink: , ale v té sadě na obrázku už trysky jsou a nejspíš odladěný takže zbytečný krok. K tomu ladění, jehlu zvedáš v případě, že máš propad ve výkonové křivce ve středních otáčkách, jinak je lepší se držet doporučení dodavatele kitu. Ve firmách mateřských výrobců motorek a ve firmách na tunning, kde ladí motory to dělají týmy odborníků a mají větší zkušenosti, techniku, čas i peníze, tak proč jim nevěřit a ušetřit si tak svůj čas i peníze. Rozhodně to i za ty peníze za který ty kity koupíš, vyjde levněji, než když hledáš cestu sám. Ale jinak obdivuju lidi, kteří do toho přeci jdou a zkouší nové věci... :wink:

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/