Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Startování
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=702
Stránka 1 z 1

Autor:  Joey [ 23 Apr 2011, 19:18 ]
Predmet príspevku:  Startování

Ahoj lidi, jak startujete?

Máte sytič nějakou dobu naplno, nebo ho co nejrychleji škrtíte, tak, aby byl motor v otáčkách ve kterých nemá nutkání chcípnout?

Startuje na neutrál s vymáčklou spojkou?

Autor:  Peter BT [ 23 Apr 2011, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

normálne doma śtartujem v garáźi na plný sitič, na neutrál na stojane.
v teplom poćasí hneď, v chladnejśom neskôr stiahnem sytić asi na polovicu a chvíĺu nechám, potom skúsim úplne zavrieť, ak sa už drží voľnobeh. Zbytočne ho nenechávam na sytići, zbytočne sa prechlastáva
doobliekam sa a idem na to :wink2:

Autor:  Joey [ 23 Apr 2011, 23:46 ]
Predmet príspevku: 

Jak je to vůbec s tou spojkou? Vim, že Suzuki a Kawasaki to měli od výroby. Bez vymáčklé spojky si nenastartoval. Co jsem se tak dozvěděl, šetří to startér a baterii. Ale třeba Honda doporučuje startování bez vymáčklé spojky.

Autor:  Ouklend [ 24 Apr 2011, 12:01 ]
Predmet príspevku: 

Startuju úplně stejně, jako Peter. O nutnosti vymáčknout spojku nic nevím a slyším to poprvé. ???

Autor:  cafe-racer [ 24 Apr 2011, 12:14 ]
Predmet príspevku: 

Všechno startuju s vymáčklou spojkou - auta i motorky. Jednak to coby zvyk vyloučí nechtěné poskakování když zapomenu zařazenou rychlost, jednak třeba v zimě netočím i převodovkou ale jenom motorem.
U BT startuju přesně jako Peter, tzn. plný sytič na start a uberu ho na 1/2 jakmile motor naskočí, aby měl těch svých 1200 otáček. Úplně ho vypínám až po nějakém půlkilometru jízdy, jinak mi občas po městě chcípne.

Autor:  bikerman [ 24 Apr 2011, 12:52 ]
Predmet príspevku: 

Taky tak plnej sytič pak cca na půlku a nemám žádný problém.
Co se týče spojky tak u auta vymačkávám vždy u buldy jak kdy když na něm sedím tak vymáčknu a když je na stojánku tak nevymačkávám.

Autor:  stonemen [ 24 Apr 2011, 13:42 ]
Predmet príspevku: 

Podobně jako kluci, vymáčknu spojku, neutrál, startuju s plným sytičem a pak cca na půlku, dle venkovní teploty sytič stahuju... :wink:

Autor:  GumaJ [ 24 Apr 2011, 18:59 ]
Predmet príspevku: 

Startuju bez vymáčknuté spojky,jinak můj pesan startuje pouze se zařazeným neutrálem... :army:
Když vobčas po ránu chcípne na křižovatce, tak tam najít rychle neutrál je docela prdel... :w00t: a plechovkáři se tleměj... :tt2: :army:

Autor:  stonemen [ 24 Apr 2011, 19:55 ]
Predmet príspevku: 

Tak to je zajímavý, na starších modelech není problém startovat se zařazenou jedničkou a samozřejmě vymáčklou spojkou a zaklaplým stojánkem... :wink:

Autor:  Ouklend [ 24 Apr 2011, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

... na novějších je to taky tak. buďto bez spojky na neutrál, nebo se spojkou se zařazeným stupněm.

taky jsem párkrát rychle startoval na zelenou na křižovatce, ale neutrál jsem nehledal. prostě spojka, start a jedu. jen abych rychle vypad z křižovatky ... :lol:

Autor:  Mirec [ 25 Apr 2011, 15:29 ]
Predmet príspevku:  Mirec

U auta automaticky,u Bulldoga to dělám taky - startuji s vymáčklou spojkou.Sichruju se,že nemám zařazený kvalt,navíc rozpojená spojka odpojuje převodovku,která ač se točí naprázdno,nezatěžuje startér rozmixováváním ztuhlého oleje v ní. :idea:

Autor:  GumaJ [ 02 Máj 2011, 16:54 ]
Predmet príspevku: 

Jo tak dnes jsem to prověřil :tongou_smilie:,když pořádně vymáčknu spojku,startuju i se zařazenou rychlostí :w00t:
Stále je se co učit... :army:

Autor:  break13 [ 01 Aug 2011, 11:19 ]
Predmet príspevku: 

GumaJ píše:
Jo tak dnes jsem to prověřil :tongou_smilie:,když pořádně vymáčknu spojku,startuju i se zařazenou rychlostí :w00t:
Stále je se co učit... :army:

Ten spínač na spojce je mrcha, já mám už čtvrtou spojkovou páčku
a s každou to fungovalo jinak.
Když je ten odlitek páčky do kulata, tak ten palec spínače sklouzne
a nevypne se, asi by bylo dobrý to jehce "přiohnout".
R.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/