Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

plamen z vyfuku
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=729
Stránka 1 z 2

Autor:  durinkos [ 30 Júl 2011, 13:20 ]
Predmet príspevku:  plamen z vyfuku

Cavte! vcera sa mi stala na dialnici taka zaujimava vec. cca 60km som siel v noci po dialnici zakazanym tempom( rucicka behala v cervenom poli) a ked som zacal zchadzat z dialnice tak som pocul ako mi za ritou daco buble. obzrem sa a z laveho vyfuku asi jednu minutu isiel nepretrzity plamen ci uz som mal ubraty alebo pridany plyn. mam ladaky od ixilu. este som si to nikdy nevsimol. cim to mohlo byt spôsobne? ale vyzeralo to fakt brutalne 8)

Autor:  NaaR [ 30 Júl 2011, 16:13 ]
Predmet príspevku: 

kdyz uz jedu po dalnici tak ho nedrzim v cervenejch voe.kup si neco co jede 190 v normalnich tockach.

Autor:  stonemen [ 30 Júl 2011, 19:18 ]
Predmet príspevku:  Re: plamen z vyfuku

durinkos píše:
cim to mohlo byt spôsobne? ale vyzeralo to fakt brutalne 8)

To by mě taky zajímalo... :? Jen aby ti nehořel ten ixil :shock: (vysoká teplota spalin,moc vzduchu?) to by pak mohl odsrat i výfukový ventil... Doufám jen,že maluju čerta na zeď...

Autor:  break13 [ 30 Júl 2011, 19:59 ]
Predmet príspevku: 

To se dějou věci :shock: ,
mohly to ale hořet jen saze se skelnou vatou z tlumiče :?: ,
že to bylo jen z jednoho laufu je divné -
to by značilo na rozdílné nastavení karbeců.

Za mlada :cry: na brigádě u pošty,
když jsem po Praze rozvážel Rudé právo s Avií :drool: ,
tak při výletu mimo město, konečně na plnej plyn, mi chytly usazené saze ve výfuku
a měl jsem za autem ohnivý několikametrový ocas jak kometa.
Po cvíli to zhaslo a vše OK, ostatně se na to nachytalo víc pošťáků :lol2: .
R.

Autor:  cafe-racer [ 30 Júl 2011, 20:23 ]
Predmet príspevku: 

Breaku, ty zase perlíš - vejfuky jsou spojené, tzn. karburátorem to není.

Durinkos: musela to být ta vata, rozdělej radši koncovku a uvidíš, co se tam stalo. Jestli do laďáku španělé dávají málo odolnou vatu tak teda potěš :-/
Naar má pravdu, že od toho ta motorka není aby takhle lítala, na druhou stranu to prostě musí vydržet, takže bych hledal v laďácích.

Autor:  stonemen [ 30 Júl 2011, 22:32 ]
Predmet príspevku: 

Ozzy přebaloval Ixily, shořelo mu to. Já do svých koukám co chvíly a zatím dobrý, tak to by nebyla pro Ixil dobrá vizitka... :?

Autor:  Mirek1 [ 31 Júl 2011, 12:10 ]
Predmet príspevku: 

Já tedka taky přebaloval. Stone...a jak to kontroluješ? To rozebereš komplet a potom zase složíš? Nebo jen koukneš na kraj,když odděláš víčko.
Mě se to většinou rozdrbe v prostřed vyfuku a začátek a konec je OK netknutej.

Autor:  durinkos [ 31 Júl 2011, 16:44 ]
Predmet príspevku: 

vatu som tam daval novu ale len do jedneho vyfuku a do toho druheho co ostalo z obydvoch. budem to musiet kuknut ale vatu som tam daval do 800°C.

Autor:  stonemen [ 31 Júl 2011, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:
Já tedka taky přebaloval. Stone...a jak to kontroluješ? To rozebereš komplet a potom zase složíš? Nebo jen koukneš na kraj,když odděláš víčko.
Mě se to většinou rozdrbe v prostřed vyfuku a začátek a konec je OK netknutej.

Jednoduše, poněvadž jezdím bez homologačních vložek, takže si jen posvítím baterkou... :) Pokud bych viděl pokroucený ten děrovaný plech, nebo lezoucí vatu, tak bych to nějak řešil. Jinak když jsem byl na brzdě, tak proti světlu z okna v dílně bylo vidět jak setsakramentsky lítali titěrný kousky tý vaty...
Obrázok

Autor:  break13 [ 31 Júl 2011, 22:11 ]
Predmet príspevku:  svody??

cafe-racer píše:
Breaku, ty zase perlíš - vejfuky jsou spojené, tzn. karburátorem to není.

No to máš pravdu že jsou spojené, ale jen vně svařené k sobě,
ale díry jsou zvlášť - podívej se ještě jednou :lol:
R.

Autor:  break13 [ 31 Júl 2011, 22:12 ]
Predmet príspevku:  svody

cafe-racer píše:
Breaku, ty zase perlíš - vejfuky jsou spojené, tzn. karburátorem to není.

No to máš pravdu že jsou spojené, ale jen vně svařené k sobě,
ale díry jsou zvlášť - podívej se ještě jednou pořádně :lol:
R.

Autor:  cafe-racer [ 31 Júl 2011, 22:42 ]
Predmet príspevku: 

OK, možná mi něco uniklo:
-> většina 4-taktů má výfukové vedení propojené, aby se podporovaly pracovní cykly jednotlivých válců
-> u Viraga 1100 to na 100% spojené v dost ohyzdném díle, který se naštěstí podařilo celkem dobře schovat
-> Bulldog má taky výfuky propojené
-> u studeného motoru na volnoběh je dobře vidět, jak jde z obou výfuků rovnoměrně pára bez ohledu na to zda pálí přední nebo zadní válec
Přesto máš za to, že pracují u Bulldoga výfuky odděleně ?

Možný je samozřejmě všechno.

Autor:  Mirek1 [ 01 Aug 2011, 09:17 ]
Predmet príspevku: 

Myslim,ze ma Brejk pravdu.

Stone
Ja mel v te derovane trubce taky čisto,ale vypln byla poškozena. Delam to tedka co 10.000km a vždy je na tom huř pravej lauf,asi jak má přímější cestu spalin v potrubí. Nevim

Autor:  break13 [ 01 Aug 2011, 11:14 ]
Predmet príspevku: 

Jasně,
u motorů se symetrickým pálením (4R, boxer atd.) se to dělá,
ale konkrétně Bulldog je má oddělené.
Stačí si sáhnout třeba na koncovky při startování, když motorka dlouho stojí.
Mě osobně vždy naskočí nejdřív levej válec
a po několika sekundách se probudí i pravej
a teprve pak začnou spolupracovat :)
což dokazujou ostrým blafáním z "konečníků".
Ostatně kdo si nechal měřit spaliny by to taky potvrdil.
R.

Autor:  stonemen [ 01 Aug 2011, 19:54 ]
Predmet príspevku: 

Mirek1 píše:

Stone
Ja mel v te derovane trubce taky čisto,ale vypln byla poškozena. Delam to tedka co 10.000km a vždy je na tom huř pravej lauf,asi jak má přímější cestu spalin v potrubí. Nevim

No tak to jsi mě nepotěšil, tak to můžu baterku zas schovat...

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/