Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

SERVISY !!!
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=740
Stránka 2 z 2

Autor:  break13 [ 11 Feb 2012, 01:16 ]
Predmet príspevku: 

Třeba si ten mechanik myslí, že bulík je šestiválec čtyřventil,
se štelováním podložkama - pak by to byla férová cena :lol:
R.

Autor:  Jirka78 [ 11 Feb 2012, 23:09 ]
Predmet príspevku: 

já preferuji údržbu a servis svůj vlatní, protože Bulda není záludnej a dá se vše udělat doma pokud máš trochu vybavenou dílnu a garáž. No jsem trochu hračička a přistupuji s "láskou" ke každýmu šroubku, což se o některých servisech nedá říct. (mě by sr.lo že to přivezou ze servisu s polovinou šroubů a ještě s nažvejkanýma hlavičkama, jak jsem to viděl u kámoše. Jo doba pneumatická je doba pnemumatická, ale nejde tak hodit všechny servisy do jednoho pytle, někde jsou i machři a ví co a jak)
No na Buldu někdo dělá servis i v obýváku, že :lol: (kdo to jenom je?)
Navíc Bulda je karbec, 2 vál, 2 ventily, co víc si přát.
Tohle zatím drží Buldu doma, ikdyž se občas koukám na jiný stroj. Bojím se všech digitálních fíčurin, že doma si nevyměním ani olej bez použití diagnostiky.
Jo tahle doba je blízko, kecám vlastně už tady. Jsem sice zastánce moderní techniky, ale k nové mašině bych si snad musel koupit i tu diagnostiku aby mě to těšilo, že vše jde jak má.

synchronizace se dá udělat i doma, záleží jen jestli se ti to bude chtít dělat a jestli si na to troufáš (mrkni se tady na fóru).

Autor:  break13 [ 11 Feb 2012, 23:47 ]
Predmet príspevku: 

Jirka78 píše:
já preferuji údržbu a servis svůj vlatní, protože Bulda není záludnej a dá se vše udělat doma pokud máš trochu vybavenou dílnu a garáž. No jsem trochu hračička a přistupuji s "láskou" ke každýmu šroubku, což se o některých servisech nedá říct. (mě by sr.lo že to přivezou ze servisu s polovinou šroubů a ještě s nažvejkanýma hlavičkama, jak jsem to viděl u kámoše. Jo doba pneumatická je doba pnemumatická, ale nejde tak hodit všechny servisy do jednoho pytle, někde jsou i machři a ví co a jak)
No na Buldu někdo dělá servis i v obýváku, že :lol: (kdo to jenom je?)
Navíc Bulda je karbec, 2 vál, 2 ventily, co víc si přát.
Tohle zatím drží Buldu doma, ikdyž se občas koukám na jiný stroj. Bojím se všech digitálních fíčurin, že doma si nevyměním ani olej bez použití diagnostiky.
Jo tahle doba je blízko, kecám vlastně už tady. Jsem sice zastánce moderní techniky, ale k nové mašině bych si snad musel koupit i tu diagnostiku aby mě to těšilo, že vše jde jak má.

synchronizace se dá udělat i doma, záleží jen jestli se ti to bude chtít dělat a jestli si na to troufáš (mrkni se tady na fóru).

Moje řeč, koupil jsem si hračku
a nesnáším když mi ji někdo diletantsky ku...í.
:wink:
R.

Autor:  Jirka78 [ 12 Feb 2012, 11:41 ]
Predmet príspevku: 

abych byl kompletní, tak doma jsem zatím "servisoval" toto:
výměna oleje + filtru v motoru, výměna oleje v kardanu, výměna brzdových destiček na předku, výměna zvlněného brzdového kotouče, výměna brzdové kapaliny, výměna spojkových lamel (u předchozího Buldy), vytažení restriktorů + čištění a synchronizace karburátorů, kontrola potenciometrů na karburátorů, zkouška tlaků válců + výměna svíček, seřízení ventilů, výměna děravé hadičky na AIS.
Vpodstatě základní údržba.

chystám se na výměnu oleje ve vidlích (ale asi až příští sezónu)

to co jsem doma nedělal a nechci je přezutí pneu a vyvážení, vozím samostatně jen kola

PS: Bulda má jedinou slabinu a tím je volnoběžka, jinak je to držák. Ta volnoběžka neodchází po krátké době a pokud ji vyměníš, tak tě přežije, protože nová verze je už odpružená.

Autor:  break13 [ 12 Feb 2012, 12:36 ]
Predmet príspevku: 

Tak to už je slušnej rozsah servisu,
to šetříš dost slušně peníze i stroj :thumbup3:
R.
PS: pokud bys chtěl měnit ve vidlích i futra a gufera
nechal jsem si udělat "natloukací " přípravek
podle originálu yamahy , to je pak jiná práce - profi :wink2:

Autor:  Jirka78 [ 13 Feb 2012, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

trochu mimo téma, ale takhle si představuji práci servisu
nazval bych to "pan hodinář vytahuje vstřik"
http://www.youtube.com/watch?v=srhckFeq ... re=related

tohle je zase příklad druhej, kde si borec málem rozbil hlavu, když už ho měl skoro venku
http://www.youtube.com/watch?v=srhckFeq ... re=related

Autor:  break13 [ 13 Feb 2012, 22:46 ]
Predmet príspevku: 

Nevím proč nepoužijou trochu hlavu,
už jsem vyndaval dva totálně "přilepený" vstřiky z motoru MB 2,2 CRD
jsou to elektrický vstřiky systému commonrail takže sakra dlouhý (19cm)
a stačilo u horkýho motoru povolit o dva závity svorník co drží vstřik
a nastartovat.
Po několika sekundách si vstřik pomalu vyjel asi o dva milimetry,
no a následně jsem ho pohodlně vyndal lehce rukou.
Tlaková trubička je pružná takže jí ty dva milimetry neohrozí.
V servisu MB na Chodově kroutili nechápavě hlavou,
že většinou mění nakonec celou hlavu
:roll:
Snad nejsem tak geniální aby na to nepřišel vyškolenej automechanik :cursing: :cursing:
ale spíš nechtěj, za myšlení je nikdo neplatí :!:
Teď mě premiérově čeká přetěsnění vysokotlakýho čerpadla,
přece nedám těm zlodějům 7000CZK za výměnu tří gumovejch kroužků,
dokonce i poláci si to dělaj doma v garáži :lol:
R.

Autor:  bedi [ 16 Feb 2012, 16:24 ]
Predmet príspevku: 

Tak jsem se vcera zastavil u toho moto mechanika, co mi po telefonu "vyhrozoval" s tema 3. az 4. tis. za serizeni ventilu a karbecu.

Rikal, ze mel z toho telefonu sam divny pocit. Kdyz jsme si presne z oci do oci vyrikali jak to kdo myslel, tak jsme se nakonec potkali.
Dle jeho vlastnich slov by 3 - 4 tisice byly aktualni spis v kombinaci s pretryskovanim (zminil jsem mu telefonicky otevreny laufy) a treba jeste vymenou nejakych tesneni v karburatorech, mereni na brzde a plus si zapocital nejakou rezervu.
Takze proste serizeni ventilu a karburatoru, by melo vyjit na tech cca 1 - 1,5 tis. vcetne dopravy Bullika krytou dodavkou 9km tam a 9km zpet.
To uz zapada do mych predstav.

Takze jeste jendnou diky za cene rady a nazory.
Az budu mit Bullika serizenyho, tak podam konecnou zpravu :-)

Autor:  remote [ 16 Feb 2012, 18:27 ]
Predmet príspevku: 

Bedi, to ti na Vrkoslavice dovezou tou dodávkou oni ?
To je dobrý, já musel v Martinicích nechat Buldu přes noc. Jel sem po ose a na ventily to musí bejt úplně ledový :cry:
remote

Autor:  bedi [ 18 Feb 2012, 10:47 ]
Predmet príspevku: 

Jo, prijedou si pro nej ke me domu a pak mi ho zase privezou :-)

Prave protoze mi prijdou sikovny a spolehlivy (ne jen kvuli te moznosti odvozu motky), tak jsem byl tak prekvapenej z ty ceny. Ale jak uz jsem psal, tak se to nakonec vysvetlilo.

Nez jsem koupil Bullika, tak jsem mel SuperTenere, kterou jsem dal prave k panu Tomiskovi, motor byl k.o. (presnou diagnozu si uz nepamatuju) Nechtel jsem to uz tenkrat davat dohromady a chtel jsem ji prodat na ND. Tak jsem si ji pak odvazel polo-rozebranou, ale nechal (zapomel) jsem tam cely vyfuk, kryt motoru, ventilove viko a hromadku sroubu. Trvalo mi skoro rok nez jsem se proto byl schopen u nej zastavit. Byl jsem prijemne potesen, ze i po tak dlouhe dobe meli vse ulozene a bez problemu to vse nasli a bezplatne vydali :-)

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/