Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Motul fuel system clean
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=887
Stránka 1 z 1

Autor:  stonemen [ 04 Feb 2013, 14:42 ]
Predmet príspevku:  Motul fuel system clean

Nemáte někdo zkušenost s tímto nebo něčím podobným http://www.motul.com/cz/cs/products/98?f%5Brange%5D=21
Jsem líný a nemám chuť čistit palivovou soustavu ručně a za druhý si myslím, že pokud by to fungovalo, je to dobrý i proto, že se neničí součásti věčným rozebíráním... :wink:

Autor:  jojobulldog [ 07 Feb 2013, 22:17 ]
Predmet príspevku: 

S niečim podobným mám skúsenosť, moc to nepomáha. čistiace prísady do paliva sú vyhodené peniaze. Pokial sa všetko správe rozoberá a skladá tak sa nič neničí, len to chce vela času a správne postupy.

Autor:  stonemen [ 08 Feb 2013, 20:47 ]
Predmet príspevku: 

Už jsem to koupil tak uvidím. Motul by měla být špička co se týká výrobků pro motorky. Zkusím po aplikaci odkalit karbce, jestli tam něco bude. Pokud to vyčistí svinstvo od nádrže až po ventily, tak mě to za ty 300kč stálo... :wink:

Autor:  Felix [ 09 Feb 2013, 21:34 ]
Predmet príspevku: 

Já tankuju jen 100 oktanovou VERVU, která neobsahuje (chci tomu věřit) biosložky. Tudíž by se v karbcích nemělo nic usazovat. Na výkonu u Bulldoga 100 okt. benzín nepoznáš, možná trochu na spotřebě. Význam to má hlavně při zimní odstávce, kdy se v pal. soustavě sračky jménem biosložky usazují nejvíce. Za tři roky, co Vervu tankuju jsem neměl s karbcema problém. Jejich čistotu mi potvrdil při kontrole i mechanik. A jarní starty jsou brnkačka, i když baterie už není v ideální kondici. :cool2:

Autor:  stonemen [ 10 Feb 2013, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

To je pravda, stačí prý občas, třeba každou druhou nebo třetí nádrž naplnit kvalitním benzínem třeba Vpower od Shellu apod. Ten má v sobě složky podobné těm, které mají právě přípravky jako je Motul fuel clean...

Autor:  jojobulldog [ 02 Mar 2013, 21:14 ]
Predmet príspevku: 

Z vlastnej skúsenosti viem, že keď sa to par krát natočí v zime a potom sa to cez sezonu poriadne popretahuje tak sa to nemusí potom ani čistiť, ani rozoberať pretože sa tam ten sajrajt nemá čas usadiť. A sto oktánovka je dobrá....

Autor:  padybiker [ 19 Mar 2013, 07:13 ]
Predmet príspevku:  Re: Motul fuel system clean

stonemen píše:
Nemáte někdo zkušenost s tímto nebo něčím podobným http://www.motul.com/cz/cs/products/98?f%5Brange%5D=21
Jsem líný a nemám chuť čistit palivovou soustavu ručně a za druhý si myslím, že pokud by to fungovalo, je to dobrý i proto, že se neničí součásti věčným rozebíráním... :wink:


Moja skúsenosť na bandite 600,sezónu 2012 som začal že nechcel jazdit v strednych otáčkach,chrchlalo to,dojem vynechávania 1 valca.Skúsil som MOTUL čistič,no nepomohlo,potom čistič SONAX so zeleným pruhom zakúpeným na shell pumpe,tiež nepomohlo.Nakoniec SONAX s modrým pruhom silnejší čistič použitie max.5000 km (v návode ) a bolo po probléme.
S týmto čističom som najazdil 1000 km.2 týždne dozadu som nahodil baterku a motorku naštartoval ako by som jazdil 1 deň pred tým a plynulosť v celom rozsahu otáčok.Tento čistič je aj na iných pumpách,len drahší.Shell cca 7€
Na Bulldogu plánujem používať od 9000 po 10000km,potom nastavit ventily.

Autor:  stonemen [ 19 Mar 2013, 20:26 ]
Predmet príspevku: 

Já to tam dal teď, více méně jako prevenci, no bohužel nepřeje počasí, takže zatím neodzkoušeno...

Autor:  break13 [ 23 Mar 2013, 10:24 ]
Predmet príspevku: 

Za sebe mohu doporučit přípravky od firmy VIF.
Několik let používám zimní aditivum VIF do nafty u svého soukromého dieselu,
loni mi auto startovalo spolehlivě i v Rakousku při -27, nafta tekla jako voda .
Kromě vlastní zkušenosti a velmi zajímavé ceny, tato aditiva vyhrála i v laboratorních testech - splnila všechny udávané výhody na rozdíl od většiny "značkových".
Dělají samozřejmě i přípravek do benzínu.
Není to samozřejmě všelék, funguje to na chemické úsady,
pokud tam máte rez nebo jinej pevnej bordel ,
tak stejně se to po nějakým čase musí vyčistit ručně.
R.

Autor:  break13 [ 23 Mar 2013, 10:35 ]
Predmet príspevku: 

Felix píše:
Já tankuju jen 100 oktanovou VERVU, která neobsahuje (chci tomu věřit) biosložky. Tudíž by se v karbcích nemělo nic usazovat. Na výkonu u Bulldoga 100 okt. benzín nepoznáš, možná trochu na spotřebě. Význam to má hlavně při zimní odstávce, kdy se v pal. soustavě sračky jménem biosložky usazují nejvíce. Za tři roky, co Vervu tankuju jsem neměl s karbcema problém. Jejich čistotu mi potvrdil při kontrole i mechanik. A jarní starty jsou brnkačka, i když baterie už není v ideální kondici. :cool2:

Zbytečně vyhazuješ peníze za Vervu100, tenhle benzín se do našeho motoru vůbec nehodí kvůli vysokému oktanovému číslu !!!
Vzhledem k malému kompresnímu poměru potřebuje náš motor benzín který hoří rychleji,
jinak se ti zmenšuje účinnost a v krajním případě můžeš mít problém s podpálenými ventily a budou ti taky víc žloutnout svody,
protože směs 100oktanovýho benzínu ti dohořívá ještě ve výfucku.
Pokud chceš udělat Bulldogovi radost, tak mu nalej "91" a uvidíš ten rozdíl.
Třeba Marko to taky už zkusil a pochopil, bohužel pum s "91" rapidně ubývá
:(
R.

Autor:  stonemen [ 23 Mar 2013, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

S tím benzínem je to pravda, v Polsku tuším 91 mají. Ale já stejně dávám 95 natural. S tý polský 91 mám obavy z pančování...

Autor:  break13 [ 25 Mar 2013, 22:33 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
S tím benzínem je to pravda, v Polsku tuším 91 mají. Ale já stejně dávám 95 natural. S tý polský 91 mám obavy z pančování...

Pokud je na pumpě 91 tak není lepší volba,
jinak tankuju 95, to není žádný fatální problém !
Ale čerpat 98/100 je zhůvěřilost :-(
Náš motor je ještě z generace jako Škoda 120 :?
R.

Autor:  jojobulldog [ 26 Mar 2013, 20:30 ]
Predmet príspevku: 

Keď lejete do nádrže tu chémiu, odporúčam vymeniť palivový filter, aby to zbytočne nečistilo to čo nemá čistiť...... inak keď som mal ja š 120 tak som tam nalial omylom 100 oktánový benzín, išlo to o nič lepšie... takže na BT to bude podobne... :)

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/