Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 29 Mar 2024, 03:23


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku: Lakování motoru a jeho decentní úpravy, chromování svodů  |  Napísal: 22 Feb 2013, 22:57

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
Zdravím, jelikož mám od kamínků dost přímo opískovanej motor na BT , které má najeto přes 50 tis km, rozhodl jsem se při šlechtění stroje určitě motor nevynechat, jde mi hlavně o vzhled, nejsem žádný závodník. Nemáte zkušenosti s lakováním motoru- především válce a hlavy na klasickou černou klavírovou lesklou barvu ? existujou různé barvy na motory, a různé barvy které vydrží velkou teplotu problém je že jsou všechny matné a nejsem si jistý jestli klasická barva na motory vydrží i na válcích a hlavě. Máte stím zkušenosti ? Byl bych nerad kdyby se mi barva teplotou spálila, dále si také nejsem jistý zda by vydržel na svodech klasický pěkný chrom nebo zda je nutné mít tvrdochrom, co jsem dělal dřív veterány tak nebyl problém u 350 jawy s měkým chromem ale u 1100ccm nevim nevim. Díky za rady



Reklama


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Feb 2013, 23:21

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
Ja som to robil teraz cez zimu, ak môžem poradiť- na válec som použil farbu na krby, bola čierna lesklá vydrží to teploty a hlavne mal som ju doma. Potom som na nu streknul lak na vysoké teploty. Samozrejme boli nevyhnutné predchádzajúce úkony, brúsenie,čistenie. Chce to vela trpezlivosti ale výsledok je OK Môj bulldog vyzerá po zimnom liečení akoby práve zišiel z výroby. doložim fotky ked sa k tomu dostanem, len škoda že nemám ako to vyzeralo predtým. Pre porovnanie. :)


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Feb 2013, 23:32
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Svody se leští,protože je to NEREZ ,snad bys to nechromoval,ještě by ti to zmodralo :D

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


jojobulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Feb 2013, 23:36

Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17
Príspevky: 194
Bydlisko: Zákamenné

Offline
Tak tak ak to chceš mať pekné, musíš leštiť. Ja osobne som pri tom skoro zahynul, ale výsledok stojí za to. Len je škoda že to po čase zmova zčierne. :) :!


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Feb 2013, 23:46
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Tak já nevím proč ale mně to nečerná asi proto že jsem to po leštění odmastil a vždy 1 x za rok to lehce přejedu pastou od Louise ale i silichronem to šlo..Nejlíp je omotat svod dlouhou starou ponožkou a tahat to za konce :D to je potom fofr :wink: nejhůř se rozlešťuje asfalt,muchya připečený rifle :D

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Feb 2013, 23:46

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
já jsem si už koupil lakovací pistoli + pískovací pistoli na extra jemný písek takže odstrojím co jde , oblepim motor a hlavy s válcema nejdřím pěkně celé opískuju, následně dovyčistím a odmastím a nalakuju, problém je jen stím že to nemám pořádně kde dělat, v tomhle mrazu to nejde a vytápěnou garáž má jen můj děda a ten tam má svoje auto rozebrané takže musím počkat než se bude dát dělat venku a vklidu


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 00:58
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
chceš lesklú čiernu? origo je ale matná....
ale uvidíme, ako to bude vyzerať v lesku

veľa zdaru :wink:


MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 10:24

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
tak to bych nečekal že jsou svody leštěné, už jen podle toho že je mám lehce namodralé a taky nažloutlé, silichrom je klasika, zkoušel jsem to hned co jsem si stroj koupil ale nějak moc se to nevylepšilo, jo od boty to jde fakt děsně, motor chci nechat matný , schová to zepředu klín a válce s hlavou budu chtít do lesklého, jde mi hlavně o to že matné barvy co jsem vždy na válce používal jsou po nalakování mnohem matnější než origo lak. tak díky za rady, zkusím znovu leštit, pokud to majitel předemnou nenechal nachromovat, mělo by to jít


remote
Poslať  Predmet príspevku: Re: Lakování motoru a jeho decentní úpravy, chromování svodů  |  Napísal: 23 Feb 2013, 12:36
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10
Príspevky: 399
Bydlisko: Semily

Offline
MichalBulldog píše:
Byl bych nerad kdyby se mi barva teplotou spálila, dále si také nejsem jistý zda by vydržel na svodech klasický pěkný chrom nebo zda je nutné mít tvrdochrom, co jsem dělal dřív veterány tak nebyl problém u 350 jawy s měkým chromem ale u 1100ccm nevim nevim. Díky za rady

Okrasnej chrom a tvrdochrom je něco úplně jinýho. Tvrdochrom se používá např.na vymačkaný hřídele pod ložiska - a hlavně, je matný a nikdy ho nevyleštíš do "bíla".
K tomu lakování : měl bys to celý rozebrat a dát nalakovat profikovi. Já jsem si takhle nechal stříknout spojkový dekl. Mám obavy, že použiješ barvu která se bude teplem vytvrzovat, až to bude stejně něco jinýho co chceš. Lakýra ti to nechá vysušit pěkně v peci...
remote


MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 12:57

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
nemyslel jsem tvrdochrom klasickej matnej, tvrdší typ chromu neni tak zrcadlovej a pěknej jako klasika, nabízeli mi to v Praze před cca třemi lety že mám možnost si zvolit druh chromu mezi tím měkkým a tvrzeným který vydrží mnohem vyšší teploty a je odolnější. Viděl jsem to párkrát i u jiných veteránů na srazech. Každopádně tato starost odpadá pokud jsou svody jak píšete leštěné. S lakováním nějaké zkušenosti už mám, na dvou autech jsem už lakoval lemy, 2 blatníky, páté dveře, prahy atd.. s technikou lakování problém nemám, pec je u tak malých dílů zbytečná, je pravda že nejlepší varianta bude to celé rozebrat, toho se ale sám bojím, vůbec jsem takové motory nikdy nerozebíral, chtěl jsem to nechat udělat přímo v servisu Yamaha, ovšem cena bude asi šílená, nevim jak dlouho jim může trvat sundat válec a pak ho zpět nasadit. Vím jen že za garančku chtěj cca 4500


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 13:35
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1057
Bydlisko: Uničov

Offline
Kašlu na nějaký přelakovávání-hlavně jezdit :D udržování v čistotě to je ale něco jinýho :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 13:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2364
Bydlisko: Haná

Offline
Asi tak nějak jako miki.....motorka čistá....to musi byt
.....nalakuješ a za chvilku to bude zase
...hlavně ji dám co si žádá po technické stránce...aby mě někde na cestě pokud možno nenechala a na vystavy s tim nejezdim :lol: :lol: :lol:
...duležité jsou pro mě nakroucené kilometry a spousta zážitků z cestování.


Mirec
Poslať  Predmet príspevku: Mirec  |  Napísal: 23 Feb 2013, 14:13

Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34
Príspevky: 637
Bydlisko: Šumperk

Offline
Víš co?Nejdřív se s Bulldogem sžij,nauč se jezdit,starat se o něj,pomalu se dostávej do jeho technických záležitostí a zákoutí,a až se něco přiučíš,pouštěj se do složitějších věcí :thumbup3:
Nebo si chceš nechat sprasit motor od ,,odborníků " v servisu jenom kvůli vzhledu motoru??? :huh:

radí přítel ...


MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 14:16

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
v něčem máte pravdu, já byl vždy blázen a puntičkář na auta i ostatní věci, jak mám někde škrábanec tak mě to týrá, hlavně má najeto přes 50 tis km a ten motor a válce jsou opravdu už odně omlácené od kamínku a je to hrůza, taky se budu snažit udržet co nejlepší tech. stav, ale nevím na co se zaměřit víc než jen na seřízení a častou výměnu náplní :) Jinak jsem se dneska dozvěděl že si můj strýc koupil před týdnem svou první motorku yamahu dragstar 1100 za 150 000kč , nějaká 2007 , fotky jsem zatim neviděl ale jsem rád že v motorkách nejedu v rodině sám :)


MichalBulldog
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Feb 2013, 14:20

Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51
Príspevky: 74
Bydlisko: Sádek u Příbrami

Offline
jojo !! sprasení motoru , toho se bojim nejvíc , jednou se to rozhodí a neni jistý jak to pojede po složení. nastříkat to přímo na motorce nebude nic moc a varianta se sundánim bude větší riskování.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  
cron

Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.