Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
Lakování motoru a jeho decentní úpravy, chromování svodů http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=897 |
Stránka 3 z 5 |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 18:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Dříve to nebylo možné ale prostě už je technika tak vyspělá že je i chromování slitin běžnou praxí galvanického pokovení |
Autor: | remote [ 25 Feb 2013, 18:52 ] |
Predmet príspevku: | |
MichalBulldog píše: Dříve to nebylo možné ale prostě už je technika tak vyspělá že je i chromování slitin běžnou praxí galvanického pokovení
No já se s tebou nebudu přít. Pražáci ti nabulíkujou cokoliv. Něco o tom vím, dělal jsem servis zdrojů v galvanovně - jen tak na okraj. Totok taky považuješ za chromování ? http://www.customcreationpaints.co.uk/h ... -p-42.html remote |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 19:08 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.galvenn.cz/index.php?lang=cz&&page=2 Odkaz na firmu, je to drahá velmi kvalitní firma s rozsáhlým personálem a plně vybavenou dílnou. od 1.9.2011 se začali zabývat pokovováním i dříve nemyslitelných materiálů, je to rok a půl co s touto technologií začali pracovat jako jedni z prvních v čr. Také nebudu nikoho přesvědčovat o faktech, pokud budeš na srazu rád ti vše ukážu. Sám jsem dnes mluvil o tomto s ředitelem a hlavním mistrem dílny takže nemám důvod jim to nevěřit |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.galvenn.cz/index.php?lang=cz&&page=1 Přečti si pátý odstavec na této stránce, co je psáno to je dáno |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 19:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Jinak jelikož je to firma opravdu velmi kvalitně zdatná a jedna z mála která to umí, čekací lhůta je okolo půl roku než se vůbec dostanete na řadu a je to na zálohu, já díky známosti to dokážu zařídit maximálně do 1 měsíce, pokud by někdo z vás chtěl, mohu to domluvit i vám, stačí to na jejich adresu zaslat poštou a zpět na dobírku nebo osobní převzetí v Praze, cena je o něco vyšší ale není to taková hrůza |
Autor: | Mirec [ 25 Feb 2013, 19:21 ] |
Predmet príspevku: | Mirec |
O chromování taky něco vím (cyklovýroba ...).Dřív se dávala pod chrom měď,později nikl.Že jde nachromovat nerez a hliník,to čumím i já ... Holt nová doba ... |
Autor: | miki [ 25 Feb 2013, 20:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak já ti věřím že to jde že ten vývoj je překotnej ale nevím proč bych měl chromovat za takový peníze něco co jde vyleštit a to za podstatně menší prachy Tak já ti zase ukážu na srazu jak vypadají svody po 30 min cídění Kámoš nedávno černil chromy na dragstaru -ty chromuješ dekly no proč ne když vás to baví,já opravdu raději jezdím........ |
Autor: | stonemen [ 25 Feb 2013, 20:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Já chrom taky nemusím, ale každému podle jeho gusta. Držím palce ať ti to vyjde dle tvých představ a vydrží to aspoň chvíly... |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 20:55 ] |
Predmet príspevku: | |
no dospěl jsem k názoru že když vydrží chrom na chopperu 1100 se stejnym výkonem ve dvouválci do V vzduchem chlazenym, tak nebude problém aby to vydrželo i na bulldu, jasně že po pár letech to může trochu nažloutnout ale to se dá snadno rozleštit a nemůžu říct že tu motorku budu mít celoživotně abych nad tím tak přemýšlel, chrom myslím že ani nezmodrá, budu teď platit i omezovač 8200kč na 35 KW a tím padnou nejspíš i o něco teploty protože se jedná o zaškrcení karburátoru. Nechce ten kamarád ty boky motoru semnou vyměnit za moje nepoškozené černé? zaplatil bych mu je |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
teda jestli jde ta barva ještě smejt ředidlem nebo nějakym způsobem dostat dolu. |
Autor: | miki [ 25 Feb 2013, 21:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo tak ten znamej už honí černýho Drakouša ,takže by ti dal zase černý matný Ale nenech se odradit,co člen tady-to jiný názor na věc Jo a jseš asi taky první kdo bude snižovat výkon na bulďovi kolik je ti prosímtě roků? Dnes můžou jezdit na plným A čku už od 20 let pokud tedy máš praxi 2 roky na něčem menším |
Autor: | cafe-racer [ 25 Feb 2013, 21:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Jakej je rozdíl mezi pochromovaným a nerezovým povrchem z hlediska vzhledu / údržby ? Na J350 byly myslím výfukový kolena chromovaný; musel jsem je 2x za sezónu leštit, aby nebyly zažloutlý nebo namodralý (modrej nádech z nich nešel dostat). BT má nerez, a musím je jednou za sezonu přeleštit - víc není třeba. K čemu tedy chrom ? |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 22:32 ] |
Predmet príspevku: | |
bude mi 21 let , řidičák na A1 jsem měl od 16 let a na omezenou tenkrát do 25kw jsem nedělal, na motorkách jsem přestal jezdit na 2 roky, koupil jsem si auto a nějak jsem začal řešit víc ty čtyřkolový stroje, teď co bylo léto jsem si koupil Yamahu YZF R 125 a dojezdil na ní sezonu, připadal jsem si na ní jako malý kluk, následovala Honda VTR 1000 společně s bulldogem výměnou za auto a Bt se mi zalíbilo moc a padlo mi do ruky, těžká ale dobře ovladatelná motorka která má šmrnc , mám teď tedy řidičák A1 a začínám dělat rozšíření na 35kw jelikož neomezenou bych mohl udělat až ve 24 letech |
Autor: | MichalBulldog [ 25 Feb 2013, 22:57 ] |
Predmet príspevku: | |
chrom je hezkej když je novej nebo zánovní, musí se určitě člověk o něj častějš starat ale vypadá to o dost líp, ta firma to umí udělat opravdu jako zrcadlo, vybrousí a začistí sváry a vše vyhladí, dělali mi na motoveterány nádrže a obdivovalo to celé okolí a to bezesrandy , lepší pochromování být už nemůže, často to levnější soukromníci uchvátaj a podle toho to pak vypadá, uvidíte sami, nafotim to kvalitnim foťákem jak to vypadá a zítra přiložim fotku jedné nádrže kterou mi dělali, mě vadí v tom nerezu jak jsou tam vydět ty vroubky, neni to tak pěkně zrcadlový a celkově to beru tak že mám motorku za cca 80 000 a nemám problém ani špatné svědomí dát do ní dalších 10 000 aby vypadala tak jak chci |
Autor: | miki [ 25 Feb 2013, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak co píšeš je pěkná blbost o těch řidičákách, pokud jsi dělal v 16 A1 mužeš klidně rozšířit na jaře na neomezený A protože už máš 2 roky praxe na moto menší skupiny a proto to můžeš udělat už ve 20 letech. Na co by jsi dělal A2?Podotýkám že celá zkouška je jenom praktická jízda s komisařem a testy se nepíší.Pokud ti tvrdil někdo v Aš něco jinýho tak je rychle vyměň.. U nás v Aš to stojí tisícovku Ve 24 dělají moto pouze ti co nemají ještě žádné áčko....... No snad bys neškrtil Bullďu no a taky škoda 8 000 ,- né |
Stránka 3 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |