Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Lakování motoru a jeho decentní úpravy, chromování svodů
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=897
Stránka 4 z 5

Autor:  jujing [ 25 Feb 2013, 23:03 ]
Predmet príspevku: 

miki píše:
Tak co píšeš je pěkná blbost o těch řidičákách, pokud jsi dělal v 16 A1 mužeš klidně rozšířit na jaře na neomezený A protože už máš 2 roky praxe na moto menší skupiny a proto to můžeš udělat už ve 20 letech. Na co by jsi dělal A2?Podotýkám že celá zkouška je jenom praktická jízda s komisařem a testy se nepíší.Pokud ti tvrdil někdo v Aš něco jinýho tak je rychle vyměň.. U nás v Aš to stojí tisícovku :D :D :D Ve 24 dělají moto pouze ti co nemají ještě žádné áčko....... No snad bys neškrtil Bullďu :red: no a taky škoda 8 000 ,- né :twisted: :twisted: :twisted:
Tím bych si nebyl tak jistý... Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly:

- skupina AM - EU sice navrhuje min. věk 16 let, ČR si však ponechává stejně jako dosud hranici 15 let. Konstrukční rychlost stroje nesmí přesáhnout 45 km/h.

- skupina A1 - EU navrhuje 16 let, ČR tuto hranici akceptuje. Jde o motocykly s objemem válců do 125 cm3, s výkonem do 11 kW a poměrem výkonu ke hmotnosti do 0.1 kW/kg a dále pro motorové tříkolky s výkonem do 15 kW.

- skupina A2 - EU navrhuje min. 18 let, ČR akceptuje. Tato kategorie je pro motocykly s výkonem motoru do 35 KW a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg.

- skupina A - EU navrhuje min. 24 let. V ČR jsou zavedeny dvě věkové hranice - 24 let v případě, že řidič nebude mít žádnou předchozí zkušenost s řízením slabší motorky a 20 let v případě, že řidič měl předchozí skupinu A2 (min. rozpětí dle nařízení EU mezi skupinami A2 a A činí 2 roky). Zdroj: http://www.mdcr.cz/NR/exeres/03FB4F52-2 ... 9ABE42.htm

Autor:  miki [ 25 Feb 2013, 23:40 ]
Predmet príspevku: 

(1) Žadatel o řidičské oprávnění je povinen absolvovat pouze doplňovací zkoušku, která se provede ve stejném rozsahu a stejným způsobem jako zkouška z praktické jízdy podle § 42, pokud jde o žadatele o řidičské oprávnění
a) pro skupinu A2, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A1, nebo
b) pro skupinu A, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A2.

No trochu jsem přestřelil,psal jsem dřív než četl :oops: Výše psáno je citát ze zákona 247 (novelizovaného)

Takže ty skutečně nemůžeš přímo to A čko,těch 20 let je prostě jen teoretická možnost pro ty co by rozšiřovali v den narozenin a postupně A1-A2-A. Ty zkoušky ale děláš opravdu jen ty rozšiřující-tedy jízdu a nemusíš absolvovat žádný kurs.


A ještě jeden drb-pokud jste měli A do 25 kw tak se automaticky uznává do 35 kw....

Autor:  remote [ 26 Feb 2013, 07:48 ]
Predmet príspevku: 

MichalBulldog píše:
http://www.galvenn.cz/index.php?lang=cz&&page=1

Přečti si pátý odstavec na této stránce, co je psáno to je dáno

V pátým odstavci píšou jen o povrchové úpravě hliníku, což může být třeba pasivace.
O chromu ani ťuk. A že jsou drahý, ještě neznamená, že jsou dobrý.
Jsem zvědavej na výsledek.
remote

Autor:  MichalBulldog [ 26 Feb 2013, 10:19 ]
Predmet príspevku: 

no prý bych musel mít praxi 2 roky s řidičákem A s omezením 25 nebo 35kw a až potom bych mohl mít neomezenou , nemůžu přestoupit ze 125ccm na 1100 bez omezení, musím mít vždy dva roky praxe a postupně se k neomezenému dostat, takhle to je popsané ve sbírce zákona

Autor:  Pjotr [ 26 Feb 2013, 11:11 ]
Predmet príspevku: 

Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.?

Autor:  MichalBulldog [ 26 Feb 2013, 11:14 ]
Predmet príspevku: 

8200kč je za nějaké ty kroužky a zapsání 35kw do techničáku včetně montáže. V yamaze jsem byl osobně a prý to neumí, zkoušel jsem to všude možně i v německu de to nestojí ani půlku ale neni to určený pro český trh tak musím platit

Autor:  cafe-racer [ 26 Feb 2013, 14:35 ]
Predmet príspevku: 

Pjotr píše:
Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.?


Podložky jsou čistě emisní záležitost, aspoň co se mi podařilo dohledat. Se záběhem ani kW-škrcením nemají souvislost, ale spolu s restriktorem v sání a jinými (rozuměj originálními) tryskami zajišťují splnění emisní normy... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989 :)

Autor:  Peter BT [ 26 Feb 2013, 16:21 ]
Predmet príspevku: 

cafe-racer píše:
... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989 :)


:w00t: :thumbup2:


a k tým vodičákom skúsenosť so synom....

- 15 rokov - AM - jazdil sezónu simsona - v podstate nevyhovuje konštrukčná rýchlosť, ale policajti neriešili - nabehal za sezónu asi 8 tisíckm
- 16 rokov - A1 - jazdil hondu XR 2 sezóny (vlastne 2 roky, jazdili aj v zime :-) )
- 18 rokov - A2 + B - kúpená Aprilka Dorsoduro 750 obmedzená(:wink2:) na 24kW
- 21 rokov - A - vek dosiahol v októbri a mal čas do konca roka spraviť rozširenie na A, lebo od januára2013 je bez výhovoriek podmienkou na A vek 24 rokov

každý vodičák sa musel robiť komplet - test + jazda - predtým samozrejme odovzdať predchádzajúci vodičák skúšajúcemu policajtovi.

Autor:  jojobulldog [ 31 Mar 2013, 13:22 ]
Predmet príspevku: 

Zástrek prednej časti motora, nič netreba rozoberať ani demontovať, nikto nezbadá že je to prelakované, som spokojný. Výfuk som leštil filcom na stolovej brúske zelenou leštiacou pastou, doleštenie aluchromom viď foto.....Obrázok Obrázok

Autor:  MichalBulldog [ 31 Mar 2013, 14:41 ]
Predmet príspevku:  Taky mám už nalakováno

TO já jsem sundaval všechno co šlo kolem motoru a pečlivě jsem vše oblepil a obalil celou motorku aby náhodou se nikam nedostala barva, dělal jsem to barvou na kamna jak jste mi doporučili a pistolí, jen musím ještě dobrousit hranky žeber jak mají být

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Autor:  MichalBulldog [ 31 Mar 2013, 14:46 ]
Predmet príspevku: 

jinak jsem lakoval jen hlavy, nelekejte se , válce jsou pěkné, jen byly řádně omyté tech. benzínem a proto vypadají nabělalé, po omytí vypadaj stejně jako hlavy které nejsou na fotkách ještě vypálené - barvu jsem zvolil černou klavírovou polomatnou, výfuky mám už nachromované, fotky dopošlu

Autor:  Jirka78 [ 02 Apr 2013, 20:38 ]
Predmet príspevku: 

jojobulldog píše:
Zástrek prednej časti motora, nič netreba rozoberať ani demontovať, nikto nezbadá že je to prelakované, som spokojný. Výfuk som leštil filcom na stolovej brúske zelenou leštiacou pastou, doleštenie aluchromom viď foto.....Obrázok Obrázok


moc pěkně vyleštěný

Autor:  jojobulldog [ 02 Apr 2013, 20:45 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem za uznanie, sám som zvedavý kolko to vydrží :)

Autor:  miki [ 02 Apr 2013, 20:58 ]
Predmet príspevku: 

Když to dobře odmastíš tak to žloutne výrazně pomaleji :wink:

Autor:  MichalBulldog [ 02 Apr 2013, 21:02 ]
Predmet príspevku: 

jojo vyleštěný pěkně :) já jsem taky zvědavý jak dlouho mě vydrží ten chrom když už mě to stálo takovejch peněz

Stránka 4 z 5 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/