Yamaha BT 1100 Bulldog http://yamaha-bulldog.sk/ |
|
Lakování motoru a jeho decentní úpravy, chromování svodů http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=897 |
Stránka 4 z 5 |
Autor: | jujing [ 25 Feb 2013, 23:03 ] |
Predmet príspevku: | |
miki píše: Tak co píšeš je pěkná blbost o těch řidičákách, pokud jsi dělal v 16 A1 mužeš klidně rozšířit na jaře na neomezený A protože už máš 2 roky praxe na moto menší skupiny a proto to můžeš udělat už ve 20 letech. Na co by jsi dělal A2?Podotýkám že celá zkouška je jenom praktická jízda s komisařem a testy se nepíší.Pokud ti tvrdil někdo v Aš něco jinýho tak je rychle vyměň.. U nás v Aš to stojí tisícovku Ve 24 dělají moto pouze ti co nemají ještě žádné áčko....... No snad bys neškrtil Bullďu no a taky škoda 8 000 ,- né Tím bych si nebyl tak jistý... Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly:
- skupina AM - EU sice navrhuje min. věk 16 let, ČR si však ponechává stejně jako dosud hranici 15 let. Konstrukční rychlost stroje nesmí přesáhnout 45 km/h. - skupina A1 - EU navrhuje 16 let, ČR tuto hranici akceptuje. Jde o motocykly s objemem válců do 125 cm3, s výkonem do 11 kW a poměrem výkonu ke hmotnosti do 0.1 kW/kg a dále pro motorové tříkolky s výkonem do 15 kW. - skupina A2 - EU navrhuje min. 18 let, ČR akceptuje. Tato kategorie je pro motocykly s výkonem motoru do 35 KW a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg. - skupina A - EU navrhuje min. 24 let. V ČR jsou zavedeny dvě věkové hranice - 24 let v případě, že řidič nebude mít žádnou předchozí zkušenost s řízením slabší motorky a 20 let v případě, že řidič měl předchozí skupinu A2 (min. rozpětí dle nařízení EU mezi skupinami A2 a A činí 2 roky). Zdroj: http://www.mdcr.cz/NR/exeres/03FB4F52-2 ... 9ABE42.htm |
Autor: | miki [ 25 Feb 2013, 23:40 ] |
Predmet príspevku: | |
(1) Žadatel o řidičské oprávnění je povinen absolvovat pouze doplňovací zkoušku, která se provede ve stejném rozsahu a stejným způsobem jako zkouška z praktické jízdy podle § 42, pokud jde o žadatele o řidičské oprávnění a) pro skupinu A2, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A1, nebo b) pro skupinu A, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A2. No trochu jsem přestřelil,psal jsem dřív než četl Výše psáno je citát ze zákona 247 (novelizovaného) Takže ty skutečně nemůžeš přímo to A čko,těch 20 let je prostě jen teoretická možnost pro ty co by rozšiřovali v den narozenin a postupně A1-A2-A. Ty zkoušky ale děláš opravdu jen ty rozšiřující-tedy jízdu a nemusíš absolvovat žádný kurs. A ještě jeden drb-pokud jste měli A do 25 kw tak se automaticky uznává do 35 kw.... |
Autor: | remote [ 26 Feb 2013, 07:48 ] |
Predmet príspevku: | |
MichalBulldog píše: http://www.galvenn.cz/index.php?lang=cz&&page=1
Přečti si pátý odstavec na této stránce, co je psáno to je dáno V pátým odstavci píšou jen o povrchové úpravě hliníku, což může být třeba pasivace. O chromu ani ťuk. A že jsou drahý, ještě neznamená, že jsou dobrý. Jsem zvědavej na výsledek. remote |
Autor: | MichalBulldog [ 26 Feb 2013, 10:19 ] |
Predmet príspevku: | |
no prý bych musel mít praxi 2 roky s řidičákem A s omezením 25 nebo 35kw a až potom bych mohl mít neomezenou , nemůžu přestoupit ze 125ccm na 1100 bez omezení, musím mít vždy dva roky praxe a postupně se k neomezenému dostat, takhle to je popsané ve sbírce zákona |
Autor: | Pjotr [ 26 Feb 2013, 11:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.? |
Autor: | MichalBulldog [ 26 Feb 2013, 11:14 ] |
Predmet príspevku: | |
8200kč je za nějaké ty kroužky a zapsání 35kw do techničáku včetně montáže. V yamaze jsem byl osobně a prý to neumí, zkoušel jsem to všude možně i v německu de to nestojí ani půlku ale neni to určený pro český trh tak musím platit |
Autor: | cafe-racer [ 26 Feb 2013, 14:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Pjotr píše: Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.?
Podložky jsou čistě emisní záležitost, aspoň co se mi podařilo dohledat. Se záběhem ani kW-škrcením nemají souvislost, ale spolu s restriktorem v sání a jinými (rozuměj originálními) tryskami zajišťují splnění emisní normy... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989 |
Autor: | Peter BT [ 26 Feb 2013, 16:21 ] |
Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: ... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989
a k tým vodičákom skúsenosť so synom.... - 15 rokov - AM - jazdil sezónu simsona - v podstate nevyhovuje konštrukčná rýchlosť, ale policajti neriešili - nabehal za sezónu asi 8 tisíckm - 16 rokov - A1 - jazdil hondu XR 2 sezóny (vlastne 2 roky, jazdili aj v zime ) - 18 rokov - A2 + B - kúpená Aprilka Dorsoduro 750 obmedzená(:wink2:) na 24kW - 21 rokov - A - vek dosiahol v októbri a mal čas do konca roka spraviť rozširenie na A, lebo od januára2013 je bez výhovoriek podmienkou na A vek 24 rokov každý vodičák sa musel robiť komplet - test + jazda - predtým samozrejme odovzdať predchádzajúci vodičák skúšajúcemu policajtovi. |
Autor: | MichalBulldog [ 31 Mar 2013, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
jinak jsem lakoval jen hlavy, nelekejte se , válce jsou pěkné, jen byly řádně omyté tech. benzínem a proto vypadají nabělalé, po omytí vypadaj stejně jako hlavy které nejsou na fotkách ještě vypálené - barvu jsem zvolil černou klavírovou polomatnou, výfuky mám už nachromované, fotky dopošlu |
Autor: | jojobulldog [ 02 Apr 2013, 20:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Dakujem za uznanie, sám som zvedavý kolko to vydrží |
Autor: | miki [ 02 Apr 2013, 20:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Když to dobře odmastíš tak to žloutne výrazně pomaleji |
Autor: | MichalBulldog [ 02 Apr 2013, 21:02 ] |
Predmet príspevku: | |
jojo vyleštěný pěkně já jsem taky zvědavý jak dlouho mě vydrží ten chrom když už mě to stálo takovejch peněz |
Stránka 4 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |