Yamaha BT 1100 Bulldog
http://yamaha-bulldog.sk/

Bulldog TunningMiniSraz
http://yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=5&t=734
Stránka 3 z 3

Autor:  stonemen [ 30 Aug 2011, 19:59 ]
Predmet príspevku: 

Špatně jsi koukal, jsou tam všichni co závodily....

Autor:  break13 [ 31 Aug 2011, 09:35 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Špatně jsi koukal, jsou tam všichni co závodily....

Hurá tak to opravili,
doma mám na jiném PC staženou výsledovku hned jak jí zveřejnili
(jak jsem byl nedočkavý, tak jsem tam chodil co chvíli )
a v kategorii kde startoval Marko byli zveřejněni pouze 4 závodníci.
:-)
R.

Autor:  stonemen [ 31 Aug 2011, 20:18 ]
Predmet príspevku: 

Jo je to tam teď vše. úlet to tam je stou Multistradou, tu měli frknout do kategorie nad 750ccm. Možná by měli vůbec zohlednit víc věcí, ale je to hobby závod takže vše je ok... :wink: :lol:

Autor:  break13 [ 01 Sep 2011, 14:59 ]
Predmet príspevku: 

Máš recht,
ta Multistrada je jiná kategorie, dyť to má 150koní
vodou chlazenej motor a sportovní geny.
Je to ale amatérskej závod a mají omezený počet kategorií :(
R.

Autor:  Jirka78 [ 24 Sep 2011, 15:57 ]
Predmet príspevku: 

když jsem se kouknul na výsledky, tak BT vlastně skončilo poslední (Pokud neberu XV250)
Michal zajel oba časy stejně, jak v tréninku, tak v 1.kole.
To VS 1400 mělo při tréninku 8.279 a skončilo by jinak 5tý.

škoda, že tam ještě nebyl jinej Bulda, aby to bylo víc objektivní, ale to by mohli říct ostatní taky.

Nevím jestli by na ten odpich nebylo lepší Buldu víc vymotat a rvát to přes spojku (zvedne se trochu přední kolo :twisted: -vyzkoušeno).

PS: škoda, že tam nikdo nedráždil další stroje, jako Dragstara1100, nebo Wildstara 1600, Kawa V900, Suzuki M800 ...
zajímalo by mě pak to porovnání lehčích chopperů vs těžké typu VN 2000

Autor:  break13 [ 24 Sep 2011, 19:25 ]
Predmet príspevku: 

Martin (né Michal) má problémy se spojkou,
takže s tím moc víc udělat nemohl, no a Bulík se svou váhou není žádnej sprinter.
Martin je navíc spíš jezdec, kterýho baví daleko víc zatáčky.
Mě to bohužel nevyšlo, ač jsem se moc těšil,
takže je to výzva pro ostatní na příští rok :wink2:
R.

Autor:  Jirka78 [ 24 Sep 2011, 22:22 ]
Predmet príspevku: 

Marko a máš nějaké úpravy, mimo výfuků? Chtělo by to aspoň vytáhnout restriktory z karbeců.

ještě by pomohlo snížit hmotnost:
-jet na rezervu
-odmontovat oba laufy :P
a před startem se jít vymočit :lol:

Autor:  break13 [ 26 Sep 2011, 21:52 ]
Predmet príspevku: 

Marko je plně vytížený podnikatel,
tak za něj píšu :
má tam čerstvě Dynojet set, KN filtr, proletářské víko filtru
a samozřejmě vyndané restriktory.
Montovali jsme mu to tam společně někdy v srpenci
a kromě záhadné "díry" občas při zahřátém motoru při akceleraci to prý fachá OK.
Chystáme se porovnat dva Bulíky v akci (můj a jeho) a dále doladit nastavení.
R.

Autor:  stonemen [ 02 Okt 2011, 19:55 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Marko je plně vytížený podnikatel,
tak za něj píšu :
má tam čerstvě Dynojet set, KN filtr, proletářské víko filtru
a samozřejmě vyndané restriktory.
Montovali jsme mu to tam společně někdy v srpenci
a kromě záhadné "díry" občas při zahřátém motoru při akceleraci to prý fachá OK.
Chystáme se porovnat dva Bulíky v akci (můj a jeho) a dále doladit nastavení.
R.

Zkuste hlavně doladit spotřebu, 7l/100km je dost.... :wink:
Aby Marko nemusel ladit větší nádrž...

Autor:  break13 [ 02 Okt 2011, 20:12 ]
Predmet príspevku: 

No je to trochu víc něž je obvyklé :?
ale já jsem si naměřil při první jízdě nas SV 650 spotřebu 7,5l
a to všichni tvrdí že to jezdí za 4-5 litrů :shock:
tak nevím.........
O víkendu jsme jeli v partě celkem né moc divokou jízdu
a bylo to už jen za 7 litrů :cry:
R.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/