| Autor | Správa | 
    
    
      
      | Zajda1 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2009, 19:25 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35
 Príspevky: 1474
 
   | 
          
          
            | Četl jsem na GSX foru že nejlepší než Dunlop Roadsmart  jsou BT021. Aspoň soudí podle životnosti na GSXu. Sám ji tam mám a jsem maximálně spokojenej. Dunlop Roadsmart vydží na gsx max 6000km. BT021 až 10tis km. Na bullíkovi by BT021 musela vydržet 15tis km a vejš. Jel jsem na sraz v lijáku a celou cestu ve vodě a ani jednou neustřelila. Mám na ní najeto osobně 2800 km a musím říct že i ve velkém náklonu drží jak přibytá. Mám ji sjetou až na hranu  
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
            
              | 
              
              Reklama
 |  | 
            
              |  | 
            
    
      
      | Peter BT | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2009, 20:12 |  | 
    
      | 
      
       administrátor stránky
 
 Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
 Príspevky: 1351
 Bydlisko: Nové Zámky
 
   | 
          
          
            | No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | Zajda1 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 13 Sep 2009, 21:28 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35
 Príspevky: 1474
 
   | 
          
          
            | Peter BT píše: No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné Asi je to věc názoru a uživatele. Na gsxo to doporučuje nejvíc lidí. Já jsem spokojenej, zatím. Tvrdá je dost. Jedině kdy mě vadí její tvrdost je ta, že než se zahřeje. Jinak je v poho. Taky asi záleží na motorce na kterou se to dává. Jelikož gsx je váhově stejný jak bullda, tak jsem si myslel že by to taky nebylo špatný to tam dát.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | Pjotr | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2009, 06:52 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
 Príspevky: 482
 Bydlisko: podkrkonoší
 
   | 
          
          
            | Peter BT píše: tak to napíš, ako sa ti pozdávajú. Kamarát na CBF1000 ich má túto sezónu a chváli ich. A to jazdí dosť  divočinu. Takže som zvedavý, aké je to na bulíkovi Dunlop Roadsmart: Maximální spokojenost, jak jsem psal nahoře. Na jaře tam jdou znovu.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | break13 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 14 Sep 2009, 10:31 |  | 
    
      | 
      
      
      Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
 Príspevky: 822
 Bydlisko: Praha 4
 
   | 
          
          
            | Peter BT píše: No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné Před měsícem jsem vyhodil přední BT020 a byla dost děsná:
 najeto víc jak 7000 já (koupil jsem to už s jetými gumami), ale byla ojetá hranatě a guma byla jako zpuchřelá s drobnými trhlinami !
 v podélném směru byla zubatá a to dost, vysvětlením může být moje dost ostré brzdění na předek, podvozek je OK.
 Jízdně v zatáčkách nejistý pocit , takže již nikdy více!!!
 Nasadil jsem Metzeler Z6 radial steel a lépěji to jde do náklonu a v testech vychází nejlepší na mokro. 
 Jediné mínus je , že na nezpevněných vozovkách to neskutečně mlátí s řidítkama     Na zadku dojíždím taky BT020 (taky víc jak 7000)a tam je pěkně do kulata a guma je v pohodě měkká a bez trhlin.
 Na konci sezóny dostane  zasloužený burnout a v garáži už na její místo  čeká DUNLOP 220    R.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | MIRAS | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Sep 2009, 19:15 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
 Príspevky: 622
 Bydlisko: HUMPOLEC
 
   | 
          
          
            | V časopisu MOTOCYKL č.10 vyšel test pneu. Pneu testovali na Suzuki Bandit 1250 S a testovány byly tyto značky.
Avon VP2 sport
 Dunlop roadsmart
 Metzeler roadtec Z6 interact
 Michelin pilot road2 2CT
 Pirelli angel ST
 
 
 O 1 místo se podělily Dunlop a Michelin
 3 místo Mezeler
 4 místo Pirelli
 5 místo Avon
 
 Dunlop prvotřídní na suchu a velmi dobrý výkon na mokru.
 
 Michelin vynikající vlastnosti na mokru a jízdní vlastnosti ve 2.
 
 Mezeler nedokáží přesvědčit, zvláště těžkopádné chování při nájezdu do zatáčky.
 
 Pirelli mají dobrou odezvu a přesnost řízení, které však na mokru zaostává za Metzelery.
 
 Avon sportovní pneu na sucho na mokru problematické
 
 
 Bridgestone nedodala pneu včas a proto museli použít pneu se skladu,ten však neodpovídal aktuálnímu tech. stavu cestovního obutí Bridgestone, proto bylo využit pouze k srovnávacím účelům. Starší verze BT 021 označená VDB (nová má označení VDD)přesvědčila dobrou  odezvou a přilnavostí,působila však líněji při nájezdu do zatáčky a při jízdě ve 2 se projevovalo silnější pohupování. Na mokré trati úzká mezní oblast a spontánní přechod do smyku.
 
 Toto jsem pouze vyčetl a třeba to někomu pomůže při výběru pneu.
 
 Jo a loni obsadily 1. místo Michelin a 2.místo Dunlop, ale na podstatně lehčí CBR 600RR.
 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | stonemen | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 21 Sep 2009, 19:25 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
 Príspevky: 991
 Bydlisko: Lipí - Náchod
 
   | 
          
          
            | Jo jo,taky jsem to četl,uvidíme po tom našem testování jak to dopadne...    _________________
 A.C.A.B.
 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | break13 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Sep 2009, 19:52 |  | 
    
      | 
      
      
      Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
 Príspevky: 822
 Bydlisko: Praha 4
 
   | 
          
          
            | No taky jsem četl několik zahraničních testů a kdo by to řekl,
 v každé zemi vyhrály jiný pneumatiky a to jsou testy určitě naprosto nestranné (v Německu Metzeler, v Itálii Pireli......)
 Já tvrdím, že na předek jsou naprosto nejlepší Metzeler MEZ6 (dostal jsem jí zadarmo) no a na zadek určitě Dunlop D220 tu jsem měl za čtvrtinu ceny ,
 takže já osobně mám naprosto jasno           R.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | MIRAS | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Sep 2009, 20:17 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
 Príspevky: 622
 Bydlisko: HUMPOLEC
 
   | 
          
          
            | Ono je asi fakt, že dnes se dá koupit úplně všechno. Ale asi taky záleží na jakých strojích to testují. 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | Ouklend | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Sep 2009, 20:26 |  | 
    
      | 
      
       moderátor
 
 Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
 Príspevky: 1957
 Bydlisko: Olomouc a okolí
 
   | 
          
          
            | break13 píše: No taky jsem četl několik zahraničních testů a kdo by to řekl, v každé zemi vyhrály jiný pneumatiky a to jsou testy určitě naprosto nestranné (v Německu Metzeler, v Itálii Pireli......) Já tvrdím, že na předek jsou naprosto nejlepší Metzeler MEZ6 (dostal jsem jí zadarmo) no a na zadek určitě Dunlop D220 tu jsem měl za čtvrtinu ceny , takže já osobně mám naprosto jasno           R.mnó tak takový pnojumatiky by u mě vyhráli taky na celé čáře ...   
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | break13 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Sep 2009, 09:13 |  | 
    
      | 
      
      
      Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
 Príspevky: 822
 Bydlisko: Praha 4
 
   | 
          
          
            | Ouklend píše: mnó tak takový pnojumatiky by u mě vyhráli taky na celé čáře ...   To víš, když nějakej ortodoxní DUCATIsta nesnese na svém stroji německé šlápoty, tak někdo na tom holt vydělá         R.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | Peter BT | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Sep 2009, 09:40 |  | 
    
      | 
      
       administrátor stránky
 
 Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
 Príspevky: 1351
 Bydlisko: Nové Zámky
 
   | 
          
          
            | ako som tu už písal, mám tento rok Metzeler sportec M3. Zatiaľ maximálna spokojnosť, motorka je značne kľudnejšia a ovládatelnejšia ako s predchádzajúcimi.
 V nedeľu sme sa boli zo synom potrápiť na motardovo-motokárovom okruhu v Dunajskej Strede. platí sa tam 20EUR za deň, striedali sme sa motokáry a motorky po 20 minútach.
 
 Na okruhu som bol prvý krát, a priznám, že som toho mal po 20 minútach jazdy dosť, a keď som zastavil, tak sa syn smial, že som konečne zahrial pneumatiky. Boli totál horúce, úplne mäkké a lepkavé, dali sa prstom odštipávať z neho kúsky.  Ale držali ako čert
 
 syn bol na svojej 125XR na Mitaskách gumách, odjazdil ich až na krajné štuple, držali tiež v pohode, akurát sa mu čudovali, že na takých gumách sa dá jazdiť na okruhu. asi sa dá, mňa v zakrutách dostal.
 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | Zajda1 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Sep 2009, 20:26 |  | 
    
      | 
      
       
 Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35
 Príspevky: 1474
 
   |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | durinkos | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Okt 2009, 13:02 |  | 
    
      | 
      
      
      Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12
 Príspevky: 118
 Bydlisko: Puchov
 
   | 
          
          
            | a co tak gumy DUNLOP QUALIFIER. su to sportove dvoj zmesove gumy a neviem aku mozu mat zivotnost. asi ich vyskusam a hodim tam asi tu 180tku 
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      
      | break13 | 
          
            
            |  | Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Okt 2009, 16:30 |  | 
    
      | 
      
      
      Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
 Príspevky: 822
 Bydlisko: Praha 4
 
   | 
          
          
            | Mám teď aktuální nepříjemnou zkušenost se zadní gumou,
 měl jsem Bridgi BT020 akorát na TWI indikátorech a stále v pohodě
 no a cestou z Jeseníků mi hradecká dálnice sežrala totálně běhoun 
 a jsem na vnitřní konstrukci gumy. Zmizelo po 100km 140km/h rychlosti 
 cca 3mm materiálu     R.
 
 |  | 
    
      |  |  | 
    
      |  | 
            
    
      |  |